Gå til innhold

Har jeg voldtatt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sex med en en mann i går, noen ganger sa han den ikke orker, men vi hadde sex etterpå og flørta på vei hjem, har jeg voldtatt noen, han putta den inn selv

Anonymkode: 1a721...4c8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 3fad2...f72

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: ac80f...5a2

AnonymBruker
Skrevet

Får du korona nå har deg selv å takke. Håper dere er i karantene nå! Ukjent sex = RISIKO 😲

Anonymkode: 40396...71f

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Får du korona nå har deg selv å takke. Håper dere er i karantene nå! Ukjent sex = RISIKO 😲

Man må kunne ha sex med kjente og ukjente, bare man ikke treffer mange på denne måten. 

Det er hvordan du forholder deg til dette i hverdagen som er viktigst. At du holder avstand, vasker deg på hendene osv. 

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sjansen er større for å få korona på matbutikken eller ved offentlig transport med mindre du har en orgie. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Spør personen om han følte det. Beste måten å finne det ut på!

Anonymkode: 08976...35d

Gjest Anonym Bruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde sex med en en mann i går, noen ganger sa han den ikke orker, men vi hadde sex etterpå og flørta på vei hjem, har jeg voldtatt noen, han putta den inn selv

Putta den inn selv ?    Forutsettning for at du kan  "putte den inn " er at penis er  i erigrert tilstand,.  

Skrevet
1 minutt siden, Anonym Bruker skrev:

Putta den inn selv ?    Forutsettning for at du kan  "putte den inn " er at penis er  i erigrert tilstand,.  

Hva har det med saken å gjøre? TS sier han puttet den inn selv. Jada, da var den sikkert erigert da. Men hva så? Hvorfor gjøre et poeng ut av noe som ikke er relevant?

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner voldtar ikke. Finnes alltid få unntak selvfølgelig, men det skjer så og si ikke.

Anonymkode: a1ef6...28e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner voldtar ikke. Finnes alltid få unntak selvfølgelig, men det skjer så og si ikke.

Ok. 

• Liker 2
Gjest Anonym Bruker
Skrevet
10 minutter siden, jabx skrev:

Hva har det med saken å gjøre? TS sier han puttet den inn selv. Jada, da var den sikkert erigert da. Men hva så? Hvorfor gjøre et poeng ut av noe som ikke er relevant?

Jeg hadde sex med en en mann i går, noen ganger sa han den ikke orker ?

Poenget : Samanheng mellom kåthet / erigrert penis.   

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er direkte feil. Det finnes flere kvinner som tvinger menn til dette. De som blir utsatt for slike overgrep blir kraftig stigmatisert fordi de er menn - derfor snakkes det ikke høyt om det.

Anonymkode: a331a...8f3

• Liker 11
Gjest Warrior
Skrevet

Hvis han var med på det så er det ikke voldtekt. Hadde han sagt nei og du tvinga han. Da er det voldtekt.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er tryggere å ha sex med folk som ikke er syke og har symptomer enn det er å gå i butikker.. For der går de syke og driter i alle andre😤😡

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånne løgner kan folk holde kjeft om! Det er fælt og fornærmende for folk som har opplevd voldtekt å høre sånt. 

Skrevet (endret)

Endret av Vilde123567
AnonymBruker
Skrevet

Skrevet
7 minutter siden, Vilde123567 skrev:

jeg kjente fyren, har kjent han siden barneskolen

Aaah, da er det bare å avslutte etterforskningen, du er frifunnet😅

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

jeg kjente fyren, siden barneskolen

Skrevet
2 timer siden, Anonym Bruker skrev:

Jeg hadde sex med en en mann i går, noen ganger sa han den ikke orker ?

Poenget : Samanheng mellom kåthet / erigrert penis.   

Relevansen?

En mann trenger forresten ikke være kåt for å få ereksjon.

AnonymBruker
Skrevet

Syns ikke dette høres ut som voldtekt nei. Hvis du er usikker kan du jo ringe ham og si at du er bekymret for at du kanskje var litt pågående i går. Men man har jo ansvar for å si litt ordentlig fra dersom man plutselig vil avslutte underveis i sex. 

Anonymkode: 2f6e3...d9d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...