Gjest Malta Skrevet 28. juni 2005 #1 Skrevet 28. juni 2005 Noen som har vært der? Hva må vi få med oss? Reiser i jul/aug. :-)
Gjest Har vært der Skrevet 28. juni 2005 #2 Skrevet 28. juni 2005 og har ikke tenkt meg tilbake! For et håpløst sted, vil man se gammel stein er det mange andre steder i verden som er mye bedre. De har en gammel kirke, tror det var i valetta som er verdt å få med seg om man først er der, ikke stort annet. Bra natteliv forøvrig.
Gjest Har også vært der... Skrevet 28. juni 2005 #3 Skrevet 28. juni 2005 og reiser gjerne tilbake! Du må få med deg Valletta, Mdina og du MÅ kjøre vanlig buss, det varen opplevelse! Ellers angrer jeg på at vi ikke tok oss tid til å dra til Gozo.. Vi tok også en dagstur til Sicilia og Etna, utrolig vakkert! Neste år blir blir ferien lagt dit :-) God tur!
Gjest skal også dit Skrevet 28. juni 2005 #4 Skrevet 28. juni 2005 Samboer og jeg skal også til Malta, vi reiser 11 juli og skal være der i 2 uker. Gleder meg masse, men så er vi veldig glade i å se på "gamle steiner" og vi har også tenkt oss en tur til Sicilia.. Noen andre som har noen gode tips på v hva man må få med seg på Malta?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå