AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #1 Skrevet 22. mai 2020 Hei! jeg er en nybakt alenemor, og fikk verdens beste lillegutt for 5 måneder siden. Han er en veldig snill og god, og han har det ganske bra! jeg gjør mitt aller beste for å passe på han, men for en uke siden skjedde noe uheldig... Jeg satt oppe og ammet, da telefonen min ringte i underetasjen. Jeg ventet på en telefon fra kjæresten min som jeg møtte Online, og som bor i Chad (ps. han er ikke barnefaren :D), og spratt opp for å rekke å svare. Jeg holdt lillegutt i armene da jeg løp ned trappen, da jeg plutselig snublet i noe... Jeg husker ikke hendelsen så godt siden alt gikk så fort, men det neste jeg husker er at han lå på gulvet og gråt. Men jeg var på nederste trinn så han fallt ikke så langt. Siden da har lillegutts oppførsel vært utenom det vanlige. Han gråter mye mer og har fått en liten bulk i hodebunnen. Jeg tenkte at jeg burde få tak i sykehuset, men jeg vet at de er så opptatte i disse Koronatider. Men kjæresten min i Chad er lege og han sa at det gikk bra bare viss lillegutt ikke blir noe rarere nå..... Har dere noensinne mista barnet deres i trappa ellerno sånt? Hva skal jeg gjøre? Jeg vil ikke forstyrre sykehuset i disse Koronatider:(( Klem fra bekymret mamma til lillegutt Anonymkode: 0b353...98e 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 22. mai 2020 Dette er ikke sant! 😄 Anonymkode: b692b...f20 118
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #4 Skrevet 22. mai 2020 Du burde oppsøkt legevakten med en gang det skjedde. Han har falt fra en relativt høy høyde, mtp at det var et trappetrinn pluss din armhøyde. Anonymkode: e2811...ede 9
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #6 Skrevet 22. mai 2020 Sykehuset er ikke spesielt opptatt i disse koronatider nei. de fleste sykehus er tilbake til normal drift. Og din baby er like viktig som alle andre om han trenger hjelp. Du burde absolutt ringe legevakt eller tatt kontakt med fastlegen din. Anonymkode: 83fe4...dad 23
Heywood Jablowme Skrevet 22. mai 2020 #7 Skrevet 22. mai 2020 (endret) DETTE ER IKKE TULL!!!!!! jeg kan da ikke være den eneste som har mista barnet sitt i trappa osv.??? nå føler jeg mg som en dårlig mamma til lillegutt 😫 Endret 22. mai 2020 av Heywood Jablowme
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #8 Skrevet 22. mai 2020 Ikke tenk på at det er Corona, babyen din er like viktig! Oppsøk legevakt i dag og i kveld (selv om baby har lagt seg for natta) . Når babyen gråter mer en normalt etter faller kan det være at han har skadet seg. Det finner de uansett ut av på legevakten. Anonymkode: 5184f...025 6
SmithID Skrevet 22. mai 2020 #9 Skrevet 22. mai 2020 Ring legevakten med engang. Folk driver ikke å mister babyer i trapper. 6
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #10 Skrevet 22. mai 2020 1 minutt siden, Heywood Jablowme skrev: DETTE ER IKKE TULL!!!!!! jeg kan da ikke være den eneste som har mista barnet sitt i trappa osv.??? nå føler jeg mg som en dårlig mamma til lillegutt 😫 Jeg har også mista baby i gulvet fra bilsetet, og det kan skje oss alle. Ring legevakt med en gang og fortell hva som har skjedd. De er veldig hyggelige der! Det gjorde jeg også når jeg mista baby i bakken. Anonymkode: 5184f...025 4
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #11 Skrevet 22. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også mista baby i gulvet fra bilsetet, og det kan skje oss alle. Ring legevakt med en gang og fortell hva som har skjedd. De er veldig hyggelige der! Det gjorde jeg også når jeg mista baby i bakken. Anonymkode: 5184f...025 Tlf er forresten 116 117! Anonymkode: 5184f...025 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #12 Skrevet 22. mai 2020 Tenk om han har fått hjerneblødning. Løp til sykehuset! Anonymkode: b7989...0cf 1
Heywood Jablowme Skrevet 22. mai 2020 #13 Skrevet 22. mai 2020 1 minutt siden, SmithID skrev: Ring legevakten med engang. Folk driver ikke å mister babyer i trapper. Det kan skje den BESTE! Ikke dømm meg for at jeg snublet, det var et uhell 3
Heywood Jablowme Skrevet 22. mai 2020 #14 Skrevet 22. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tlf er forresten 116 117! Anonymkode: 5184f...025 Takk! Jeg visste jeg ikke var den eneste, og du var ærlig med meg! tusen takk! klem fra meg og lillegutt❤️
SmithID Skrevet 22. mai 2020 #15 Skrevet 22. mai 2020 1 minutt siden, Heywood Jablowme skrev: Det kan skje den BESTE! Ikke dømm meg for at jeg snublet, det var et uhell Ring legevakten NÅ. Jeg dømmer deg ikke for at du snublet. Men at du ikke har ringt legevakten endå skal du ha en god dose kritikk for!!! 19
Populært innlegg Million Skrevet 22. mai 2020 Populært innlegg #16 Skrevet 22. mai 2020 8 minutter siden, Heywood Jablowme skrev: DETTE ER IKKE TULL!!!!!! jeg kan da ikke være den eneste som har mista barnet sitt i trappa osv.??? nå føler jeg mg som en dårlig mamma til lillegutt 😫 Med et brukernavn som kan fritt oversettes til "Hey, would you blow me" eller "hei, kan du suge meg", så kan du vel ikke forvente å bli tatt seriøst med en sånn historie. En fem måneder gammel baby med bulk i hodet og du kontakter ikke lege? Så korka er det virkelig ikke mulig å bli. Jeg anser dette som reinspikka bullshit. Ellers burde du vært fratatt omsorgen for et så lite barn. 83
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #17 Skrevet 22. mai 2020 Først: han er ikke verdens beste. Dernest: han bør undersøkes! Anonymkode: 9c25d...08a 7
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #18 Skrevet 22. mai 2020 Synes ikke det at det skjedde virker som tull, men det faktum at du skreiv en lang beskrivende forklaring som var overraskende detaljert på kvinne guiden mens babyen din kanskje har hjernerystelse er rart. Du brydde deg for lite liksom... Anonymkode: b692b...f20 7
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #19 Skrevet 22. mai 2020 1 minutt siden, Heywood Jablowme skrev: Takk! Jeg visste jeg ikke var den eneste, og du var ærlig med meg! tusen takk! klem fra meg og lillegutt❤️ Ja er helt forferdelig vondt når slik skjer, og hos oss gikk det helt fint, men det kan vi ikke være sikker på før legene på sykehuset har sjekket! Det er også viktig å komme seg dit raskt. Så er bare å ringe med en gang. De var som sagt veldig hyggelige mot meg og baby da det skjedde. Ikke bry deg om at det er Coronatider! Anonymkode: 5184f...025
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #20 Skrevet 22. mai 2020 11 minutter siden, Heywood Jablowme said: DETTE ER IKKE TULL!!!!!! jeg kan da ikke være den eneste som har mista barnet sitt i trappa osv.??? nå føler jeg mg som en dårlig mamma til lillegutt 😫 Du er ikke en dårlig mor som mistet i trappen, men som ikke har ringt legevakt nærmer seg noe. Anonymkode: a7b29...4ca 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå