Gå til innhold

Stødig familiebil?


HopelessFear

Anbefalte innlegg

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da forstår jeg virkelig ikke hvorfor du har sett på en Kona 🤔

Anonymkode: 6a66f...f50

Sa jo at en Kona er utenfor mitt budsjett. Finnes flere biler som minner om den som ikke er like dyre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, HopelessFear skrev:

Sa jo at en Kona er utenfor mitt budsjett. Finnes flere biler som minner om den som ikke er like dyre.

Men det er jo en knøttliten bil?

Anonymkode: 6a66f...f50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere la være å gjenta de samme poengene? Bare les tidligere innlegg og bli ferdig med det. 🤪

Anonymkode: f40a1...16d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tre unger og hund ville jeg satset på en stor bil. Hvis dere har tre små som trenger bilseter samtidig så må bilen være bred. Det er veldig mange smale biler på markedet.

Jeg ville sett på Ford Xmax eller Ford Galaxy og VW Touran eller VW Sharan. En annen fordel er at disse er høye så man trenger ikke å bøye seg så langt ned for å feste barna.

 

 

Anonymkode: 592e2...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med tre unger og hund ville jeg satset på en stor bil. Hvis dere har tre små som trenger bilseter samtidig så må bilen være bred. Det er veldig mange smale biler på markedet.

Jeg ville sett på Ford Xmax eller Ford Galaxy og VW Touran eller VW Sharan. En annen fordel er at disse er høye så man trenger ikke å bøye seg så langt ned for å feste barna.

 

 

Anonymkode: 592e2...080

Ikke kjøp Volkswagen i den prisklassen. Bare skrammel! Det er jo derfor du får en VW til halv pris av tilsvarende Toyota.

Anonymkode: f40a1...16d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.5.2020 den 12.18, HopelessFear skrev:

Budsjettet er på rundt 100k + -. Så mest sannsynlig bruktbil.

Mest sannsynlig? Det er INGEN nye biler som er i nærheten av den prisen. 

Her tror jeg du må se på minimum 8 år gamle biler. Tre barn, hund og (tvilling)vogn krever en SVÆR bil. Så se på Ford galaxy, Ford S-Max eller kanskje en van av et slag? Vi har tre barn og 7-seter BMW gran tourer. Sliter med plass til (enkelt)vogn når vi skal ha med mye bagasje, og vi har ikke hund engang. Vi bruker takboks. 

 

Anonymkode: 169a1...41c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...