AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #1 Skrevet 22. mai 2020 Det er ubehagelig å gå så sjeldent på do. Spiser sunt og jogger eller går tur hver dag. Spiser ikle snop e.l. Tenker på treg fordøyelse, ikke hard mage, for det som kommer ut er i normal form. Finnes det noe som gjør at ting går fortere igjennom enn 1-2 ganger pr uke? Anonymkode: ac528...b4b
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #2 Skrevet 22. mai 2020 Vet ikke om det vil hjelpe deg, men hos meg har sterk kaffe en umiddelbar effekt. Hvis jeg kjenner at jeg vil, men ikke får til drikker jeg en kopp og går på do etter få minutter. Et annet alternativ kan være linfrø oppbløtt i vann. Blir en geleaktig masse som skal gi smurning. Også viktig, husk å drikke nok vann. Anonymkode: 18da1...d73
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #3 Skrevet 22. mai 2020 Spiser du nok? I perioder der jeg spiser lite, blir magen tregere. Jeg antar det er fordi det er mindre som skal ut. Ellers gjelder vel de vanlige rådene: Fiber, vann, trening, kaffe, svisker etc. Anonymkode: ebb14...f41
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #4 Skrevet 22. mai 2020 Om du ellers er frisk og rask, så må du nok se på kostholdet, du spiser eller drikker noe som stenger igjen. Jeg fikk det sånn da jeg begynte drikke kefir flere dager i uken. Kuttet kefiren og magen ble normal igjen. Anonymkode: 4477c...9e8
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #5 Skrevet 22. mai 2020 medisinsk parafin 💪 Anonymkode: 6ebf5...ec5
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #6 Skrevet 22. mai 2020 Det er ikke unormalt å kun ha avføring 1-2 ganger i uka. Det er heller ikke unormalt å ha avføring hver dag. Alle er forskjellige. Og du skriver avføringen er normal da den kommer, så da er det ikke noe farlig. Ville ikke hengt meg opp i det Anonymkode: e994c...0fa
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #7 Skrevet 22. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke unormalt å kun ha avføring 1-2 ganger i uka. Det er heller ikke unormalt å ha avføring hver dag. Alle er forskjellige. Og du skriver avføringen er normal da den kommer, så da er det ikke noe farlig. Ville ikke hengt meg opp i det Anonymkode: e994c...0fa Nei, men noen ganger blir det ubehagelig med så full mage, føles bedre når det er ute. Anonymkode: ac528...b4b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå