veslepus Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #21 Del Skrevet 28. juni 2005 Fort med eksperimenteringen? Du skal ikke gjøre noe du ikke er komfortabel med. Vil han å ikke du så sier du nei. Selvfølgelig. Det jeg mente er bare at det har vært så mye "utradisjonell"sex allerede. Ikke at det er noe galt i det egentlig --- men jeg trenger jo virkelig ikke alt i løpet av den første uken heller... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulleberta Skrevet 28. juni 2005 #22 Del Skrevet 28. juni 2005 Synes det er urovekkende når han allerede gang nummer tre og etter en ukes forhold spør deg om disse tingene. Han ser dette som et kjæresteforhold og ikke et elsker/elskerinneforhold? Kansje den eneste erfaringen han har med sex er eksperimentel ikke kjærste forhold sex og vet ikke helt hvordan han skal forholde seg til å være i et forhold når det gjelder sexualitet. Han tenner tyligvis på kinky sex, men det jeg synes er rart at han allerede nå spør deg om disse tingene. Er jo etter enstund når man kansje synes det vanlige er blitt litt kjedelig man utforsker mer. Er begge klar så er det jo ikke noe i veien for at man kan gjøre disse tingene, men først når du er klar da. Dere må snakke om dette og ikke gjør noe du ikke vil da. Lykke til :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pylseprinsen Skrevet 28. juni 2005 #23 Del Skrevet 28. juni 2005 Min kjære(hei på deg forresten) vil gjerne at jeg spruter henne i fjeset og hun liker det(sier hun ihvertfall og jeg stoler da på henne ) Ja jeg vet jeg er verdens heldigste mann Jeg henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 28. juni 2005 #24 Del Skrevet 28. juni 2005 tror det med at menn er mer visuelle har mye med saken å gjøre.. typen spurte en gang, og da sa jeg ja.. fikk det i nesa og i øynene, så syns det var litt ekkelt hehe.. men jeg hadde gjort det igjen, hvis han vil.. han holdt på å le seg ihjel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thinc Skrevet 29. juni 2005 #25 Del Skrevet 29. juni 2005 Hva med at han har hatt tidligere forhold der jenta har vært dritkjip i senga og han vile teste om du er kjip eller ikke før det blir seriøst.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. juni 2005 #26 Del Skrevet 29. juni 2005 synes det er ganske ekkelt egentlig.. ikke noe vakkert syn å se en dame med masse sperm i trynet.. kunne aldri gjort det med en kjæreste hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest_ Skrevet 29. juni 2005 #27 Del Skrevet 29. juni 2005 Jeg har ikke prøvd det enda, men har veldig lyst.. han jeg har sex med for tiden tenner meg noe helt sinnsykt, så med ham føler jeg for å prøve 'alt'. Elsker at han kommer i munnen min for så å svelge det uansett, så konsistens og smak er ikke noe issue uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 1. juli 2005 #28 Del Skrevet 1. juli 2005 vet dere, dette vil jeg faktisk spørre gubben om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Victor Skrevet 1. juli 2005 #29 Del Skrevet 1. juli 2005 Har ingen god forklaring på hva greia med dette er, annet enn at det ser utrolig frekt og erotisk ut. Har prøvd det med en eks, og jeg tente voldsomt på det. Hun hadde heldigvis ikke noe i mot det. Må innrømme at det er en av favorittfantasiene mine. Jeg har vært gift i tre år, men har ikke turt å spørre kona mi om å gjøre det.:oops: (Pingle!) Har veldig lyst!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå