Gå til innhold

Slankepiller


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mulig å kjøpe slankepiller som 16åring?

Anonymkode: e9d37...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De funker ikke.

Anonymkode: 7c631...712

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De funker ikke.

Anonymkode: 7c631...712

Så det er bortkasta penger?. Men å spise restriktiv funke heller ikke

Anonymkode: e9d37...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få sjekka stoffskiftet om du opplever at kostholdet ikke funker. 

Anonymkode: a0e52...8c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk med legen, mulig du kan få på resept. 

Anonymkode: eaca1...1c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Snakk med legen, mulig du kan få på resept. 

Anonymkode: eaca1...1c6

Tviler på at legen vil gi meg det når jeg ikke er overvektig

Anonymkode: e9d37...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tviler på at legen vil gi meg det når jeg ikke er overvektig

Anonymkode: e9d37...095

Da burde du snakke med psykolog. Hvis du ikke er overvektig trenger du ikke slankepiller. Fokuser heller på en sund kropp enn på slank kropp. Spis sunt og tren istedet. Er såå mye penere enn folk som er så tynne og beinete. 

Anonymkode: b8661...829

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så det er bortkasta penger?. Men å spise restriktiv funke heller ikke

Anonymkode: e9d37...095

Absolutt bortkasta! Det eneste som funker er å innta mindre energi enn hva man forbrenner. Du sier at det ikke funker å spise restriktivt. Det kan godt hende at du spiser mindre enn før, men du har kanskje beveget deg mindre enn før, drukket mye juice eller på en annen måte inntatt energi uten at du har tenkt over det? Mennesker har en tendens til å underestimert matinntak og overestimere energiforbrenning ved aktivitet. Dersom du trenger å gå ned i vekt må du fortsette å spise mindre. Du kan for eksempel drikke to store glass vann før hvert måltid slik at du kanskje spiser litt mindre. Ikke bruk penger på proteinbarer, tilskudd, pulver eller piller. Barer og pulver gir ofte lav metthetsfølelse og mye energi mens innholdet i tilskudd får du som regel i deg dersom du spiser variert (selvfølgelig kan du ha mangelsykdommer, men de færreste har et reelt behov for tilskudd). Det er ikke vits å bruke penger på. Jeg kan anbefale instagrambrukerne @camillalor og @maksprestasjon Hun er utdannet PT og han har utdannelse innen ernæring. Begge er kildekritiske og har et fantastisk forhold til mat, trening og kropp. Til slitt vil jeg bare legge til at vekten din ikke måler verdien din. Det viktigste er ikke hvordan kroppen din ser ut, men hva den kan gjøre. Forresten er BMI (forholdet mellom høyde og vekt) en utrolig dårlig måte å måle fremgang på. Bodybuildere vil i følge BMI være sykelig overvektige selv om de på ingen måte er det. Om du er overvektig eller på vei lit å bli det er det mye lurere å følge med på midjemål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da burde du snakke med psykolog. Hvis du ikke er overvektig trenger du ikke slankepiller. Fokuser heller på en sund kropp enn på slank kropp. Spis sunt og tren istedet. Er såå mye penere enn folk som er så tynne og beinete. 

Anonymkode: b8661...829

Snakke med både psykiatrisk sykepleier og psykolog på grunn av sf men får ikkje noe skikkelig hjelp og behandlerene er nye så..

Anonymkode: e9d37...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Snakke med både psykiatrisk sykepleier og psykolog på grunn av sf men får ikkje noe skikkelig hjelp og behandlerene er nye så..

Anonymkode: e9d37...095

Vel, det betyr at du i allefall har innsett hva du sliter med! Det er et utrolig bra utgangspunkt!! Selv om du føler at det ikke hjelper er det viktig at du innser at dette er en prosess. Den kommer til å være lang og krevende, men det er lys i enden av tunnelen selv om det kanskje ikke alltid virker slik. Dersom du etter noe tid fremdeles ikke får tilstrekkelig hjelp av de nye behandlerens kan du prøve å be om å få nye. Sender alle gode ønsker og masse kjærlighet din vei ❤️ masse god bedring!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tviler på at legen vil gi meg det når jeg ikke er overvektig

Anonymkode: e9d37...095

Nei, da trenger du jo ikke slankepiller uansett, eller å spise restriktivt. 

Anonymkode: eaca1...1c6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, da trenger du jo ikke slankepiller uansett, eller å spise restriktivt. 

Anonymkode: eaca1...1c6

Må spise restriktivt for å unngå å bli gal/psykotisk på grunn av sf

Anonymkode: e9d37...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Kvinneguideren skrev:

Vel, det betyr at du i allefall har innsett hva du sliter med! Det er et utrolig bra utgangspunkt!! Selv om du føler at det ikke hjelper er det viktig at du innser at dette er en prosess. Den kommer til å være lang og krevende, men det er lys i enden av tunnelen selv om det kanskje ikke alltid virker slik. Dersom du etter noe tid fremdeles ikke får tilstrekkelig hjelp av de nye behandlerens kan du prøve å be om å få nye. Sender alle gode ønsker og masse kjærlighet din vei ❤️ masse god bedring!

Har hatt ørten behandlere men det har ikke funka og gir snart opp. Må vell gjøre noe drastisk for å skikkelig hjelp både av bup og av foreldrene mine

Anonymkode: e9d37...095

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei TS. Jeg håper du får hjelp til spiseforstyrrelsen din. Jeg kan aldri tro at det vil hjelpe å bæsje i buksa bare man ser på noe fett. For det er det som skjer med slankepiller som binder fett. Jeg fikk slike fra lege. Noen av de verste ukene i mitt liv. Avføringen ble oransje, luktet helt sinnsykt ille og var tynn som vann. Det skjedde flere ganger at jeg trodde jeg bare skulle slippe ut en liten fjert, og så hadde jeg oransje diaré dryppende ned sokkene. Jeg ødela flere bukser og underbukser som jeg aldri klarte å få helt rene igjen.

Anonymkode: 22ba8...19b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De hjelper ikke. Alt de De gjør bare at du bæsjer på deg. Gjør hverdagen litt mer underholdene da, er det en promp eller er det en bæsj. You don't know, it´s a surprise. 

Anonymkode: c62b8...ea8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære trådstarter, 

Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym.

Du kan også ta kontakt med Rådgivning Om Spiseforstyrrelser. De kan du kontakte på både mail og telefon. De har bred erfaring med spiserelaterte problemer, og kan være gode å snakke med når man er i en vanskelig situasjon, slik du beskriver. Snakk også gjerne med legen din eller noen du kjenner om problemene, det er vondt å sitte med slike ting alene. Hvis du synes det er vanskelig å ta opp, kan du vise dem det du har skrevet her. Håper du får hjelp til å bli frisk, ingen skal måtte ha det sånn som du har det nå.

Med vennlig hilsen,

Kragebein, adm

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...