AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #1 Skrevet 21. mai 2020 Hei! Jeg synes ting er vanskelig om dagen, og har et tungsinn som ødelegger dagene. Det er mye utfordrende som skjer på jobben om dagen, og jeg føler ofte at jeg ikke strekker til. Jeg har alltid hatt problemer med å få til det sosiale, og det plager meg hele tiden. Når jeg er sammen med folk, føler jeg meg bare enda mer mislykket, siden det virker som om de har alt på stell. Og når jeg får sånn tungsinn, så blir det vanskelig å prate med folk. Det er akkurat som at det legger seg et lokk over hjernen min, slik at den går veldig sakte. Og stemmen min blir tynn. Også blir jeg liksom overkjørt av de rundt meg, også føler jeg meg enda mer mislykket etterpå. Det er lenge siden jeg har opplevd noe positivt som styrker selvtilliten min. Når det bare blir skuffelser og motgang, så blir det så tungt. Måtte bare lufte....kanskje det hjelper. Anonymkode: d3d65...72a
Gjest Kaffemonster Skrevet 21. mai 2020 #2 Skrevet 21. mai 2020 Man må ha følt det slik i minst to uker eller mer før det muligens kan bekreftes som depresjon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå