AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #1 Skrevet 21. mai 2020 En venn av meg påstod i dag at hun har gått ned 6kg av avføringsmiddel (stikkpiller). Jeg ble naturligvis bekymret og det hjalp ikke å snakke fornuft til henne. Jeg skjønner heller ikke hvordan dette er mulig? Tar ikke tarmen opp næringsstoffene før det blir til avføring? Når jeg sa dette brånektet hun, og mener det er kun pillene som har fått henne ned i vekt. Anonymkode: 5b1d6...26a
Emma89 Skrevet 21. mai 2020 #2 Skrevet 21. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: En venn av meg påstod i dag at hun har gått ned 6kg av avføringsmiddel (stikkpiller). Jeg ble naturligvis bekymret og det hjalp ikke å snakke fornuft til henne. Jeg skjønner heller ikke hvordan dette er mulig? Tar ikke tarmen opp næringsstoffene før det blir til avføring? Når jeg sa dette brånektet hun, og mener det er kun pillene som har fått henne ned i vekt. Anonymkode: 5b1d6...26a Venninnen din bør få hjelp. Livsfarlig slanking. 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #3 Skrevet 21. mai 2020 Man mister mye vann om man tar for mye (slik man også gjør ved vanlig diaré). Man går altså ned i vekt, men ikke i fettprosent. Selvfølgelig kan man bruke dette også til å gå ned i vekt, men da er det skadelig for kroppen på samme måte som ved andre spiseforstyrrelser. Anonymkode: b3027...dab 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #4 Skrevet 21. mai 2020 Næringsopptaket skjer i tynntarmen, avføringspiller virker i tykktarmen. Hun har mistet vann og avføring, fettprosenten er like høy, eller relativ høyere siden vannet forsvinner. Anonymkode: 2ba37...2f9
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #5 Skrevet 21. mai 2020 Det er en form for bulimi. Min mormor holdt på med dette fra min mor var ung. Mormor fikk faktisk kreft i endetarmen, ikke å utelukke det var pga denne slankemetoden. Du må få venninnen din til å forstå at dette er farlig og ikke noe man ikke burde gjøre! Anonymkode: ff7d7...c60 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #6 Skrevet 21. mai 2020 Slik flere her skriver, så vil ikke fettprosenten gå ned så voldsomt mye med denne metoden. Kroppen kvitter seg med en del gjennom avføringen, men rekker å ta til seg veldig mye av næringen - altså kaloriene som inntas med matinntaket. Håper venninnen din får hjelp til å håndtere vanskelige følelser på en annen måte..!😔 Anonymkode: 3ecad...a64
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå