Gå til innhold

Volvo v60 Hybrid 2020


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har fått et ganske bra leasing tilbud på en Volvo v60. Venter vårt første barn i år, og leste på nett st bilen var trang og liten til familiebil å være... 

Noen med erfaring? 

Anonymkode: 94cc5...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bilen konkurrerer med Golf stasjonsvogn. Vil nå si at den er passe stor. Mest behagelige bilen i klassen. Men den er ikke akkurat svær da. :)

Anonymkode: 4b0a6...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

V60 hadde en generasjonsendring for et par år siden hvor bagasjeplassen ble mer romslig. Vet ikke de uttalelsene du har hørt tar høyde for akkurat det. Jeg hadde forrige generasjon, og selv om jeg ikke har barn vet jeg at det ville blitt litt knapp plass for enkelte av de aller største barnevognene. Men altså: den er ikke FOR liten. En venninne hadde en C30 da hun fikk første barn og byttet til V60 av forrige generasjon da hun fikk barn nr 2 to år etter. Hun hadde fint plass til to barneseter og barnevogn med søskenbrett. Direkte trang er den derfor ikke. 

Anonymkode: b578a...1a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har V60 2020 og har hatt V60 2017 og 2014 mod. Har hatt to barn hele veien. 2020 modellen er helt klart den største både i bagasjerom og i kupeen. Er veldig fornøyd og så ikke poenget med å kjøpe større bil feks V90. Du skal ikke bekymre deg for plass for hverken bilseter, plass til vogn og annen bagasje. 
i tillegg, bilen er fantastisk å kjøre. Anbefaler å ta med ventilerte seter (varme og kulde) og massasje i de. 

Anonymkode: 0653f...10d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...