AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #1 Del Skrevet 21. mai 2020 Noen som har prøvd denne siden? Jeg syns den virker ekte nok, men mangler stempel med trygg ehandel. Men støttes av klarna f.eks. Jeg lurer på om produktene er ekte? Noen som har erfaring med å handle derfra? Jeg så de hadde noen parfymer jeg liker som egentlig er utgått. Blir da skeptisk til om det er falsk, eller om dette er partirester de har kjøpt opp å nå selger videre. Erfaringer? Anonymkode: d63ff...1c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2020 #2 Del Skrevet 10. juli 2020 Produkter som er utgått, så kalt discontinued selges bare ikke lenger i norske fysiske parfymerier eller blir produsert på nytt. Ergo er det rariteter du bør kjøpe da du garantert kjøper noe unikt. Har bare gode erfaringer med Parfyme-Klikk. Anonymkode: 62fc7...113 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2023 #3 Del Skrevet 14. april 2023 Dytt Anonymkode: ff7d2...e31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 15. april 2023 #4 Del Skrevet 15. april 2023 Heilt trygg, sender frå England så det er nokre vekers leveringstid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 16. april 2023 #5 Del Skrevet 16. april 2023 Ja, jeg har fått ekte vare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå