Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det flere som er veldig plaget med allergi i år? Føler jeg er mye verre enn vanlig

Anonymkode: 6228d...499

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du er helt alene om det

Anonymkode: 4b410...6cb

AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, du er helt alene om det

Takk for hyggelig og seriøst svar

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så tett! Slimer og snørrer og hoster noe voldsomt om morgenen og etter jeg har vært ute. Selv på dager det er meldt lite spredning (som i Oslo idag)

ingen flere som har merka det ekstra i år?

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er så tett! Slimer og snørrer og hoster noe voldsomt om morgenen og etter jeg har vært ute. Selv på dager det er meldt lite spredning (som i Oslo idag)

ingen flere som har merka det ekstra i år?

Som sagt, du er nok helt alene om dette

AnonymBruker
Skrevet

Pollenvarslingen er jo ikke helt nøyaktig på lokalt nivå, kan være lokale mikroklima som gjør at spredningen er annerledes der du bor enn det varselet tilsier. 

Anonymkode: b87f1...517

AnonymBruker
Skrevet

Er du allergisk mot bjørk? Jeg er skikkelig allergisk, har vært det siden mars.. første gang i år, får astma av det også. 

Hørt flere si det er ille i år.. pollenvarsling stemmer ikke på meg heller. 

Anonymkode: 109e1...667

Skrevet (endret)

Jeg har hatt rennende og tett nese siden Februar 😩

Og nå har det utviklet seg videre til tørre øyne og tørr hoste. Snyter meg heele tiden også..

Noen som har prøvd allergi tabletter og allergi nesespray?  

Endret av Jentee94
AnonymBruker
Skrevet

Du får tak i allergimedisiner på apoteket uten resept, prøv det hvis du er plaget. 

Allergimedisin har bare en liten effekt på meg. Kan være fordi jeg kom for sent i gang med å ta de, men de har liten effekt på andre allergier jeg har også, som dyrehårallergi.

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du allergisk mot bjørk? Jeg er skikkelig allergisk, har vært det siden mars.. første gang i år, får astma av det også. 

Hørt flere si det er ille i år.. pollenvarsling stemmer ikke på meg heller. 

Ja bjørk og det meste annet som svever i lufta. Er hvertfall veldig ille nå, slimer som aldri før og får astma etter hvert ute.

føler ikke det har pleid å være så ille så lenge sammenhengende. Så blir i stuss om det er allergien, men må jo være det. Er spesielt ille på morgenen også for tiden

går på medisiner 

AnonymBruker
Skrevet

Varer ikke liksom bjørkespredningen i ca tre uker? Burde isåfall vært ferdig for lengst:(

noen som vet når bjørk og salix gir seg?

AnonymBruker
Skrevet

Leste akkurat at det er mildeste pollensesong på 25 år. Skjønner ingenting, har aldri vært så tett som de siste to mnd nå jeg?!

AnonymBruker
Skrevet

Ifølge registreringen til astma og allergiforbundet har det vært ganske mye salix da

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...