Gå til innhold

Menn som bare vil knulle.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rart det da når man leser fra menn her inne som liksom aldri får napp selvom de tar kontakt? Å basere seg på at alle som tar kontakt feks på Tinder bare er ute etter sex når det (angivelig) finnes de som er ute etter å bli kjent og kan få til noe etterhvert også tar kontakt så er man jo like langt.

Hvis dette gjelder byen så er jeg enig. Møter man en mann som som tar kontakt og virker selvsikker så er han ganske sikkert en som ligger rundt, derimot så burde man jo forstå at så og si alle menn på byen søker sex.

Menn på datingsider vil bare ha sex, menn man møter IRL vil bare ha sex...hvor kan man møte de som vil mer? Er så mange som hevder at de ikke er en sånn type mann, men de må jo gjemme seg jævlig godt da.

Og før noen skriver " 20% av menn får ligge og kvinner sikter høyt og burde heller gå for de mindre kjekke for de er som regel mer seriøse" så lurer man ingen. At en mann er mindre kjekk betyr ingenting for de er også som regel bare ute etter sex. De kan sitte og klage over at 0 jenter vil ha dem, så får de napp hos en og deretter blir det "jeg fikk det jo til, nå vil jeg ha sex med andre enn henne så da dumper jeg hu og fortsetter jakten".

2020 altså...tror det kan være lurt å legge dating på hylla og heller fokusere på andre ting. Jeg er blitt sånn og er ikke på Tinder og ser jo hvordan de som prøver å date bare opplever tull uansett om han er ordentlig eller ikke. Mye drama og negativitet som i 99% skyldes menn. Jeg har ikke det dramaet og merker at jeg også er mer tilfreds med livet og meg selv siden jeg ikke har fokus på å finne noen.

Anonymkode: 17a12...661

Du har så rett her. En slipper så mye bekymringer, tanker og unødig stress ved å droppe hele tinder. 

Anonymkode: 06566...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Sex og nærheten i den akten er jo det eneste man trenger av en kvinne i 2020.

Anonymkode: 53aca...f1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare pass på at du ikke får sønner...fordi de blir single menn.

Anonymkode: c2326...4f3

Ikke fordi de er dine, men fordi menn bare vil ha sex, og ikke gifte seg. 

Anonymkode: c2326...4f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Tror min måte er helt fin faktisk fordi det er aldri noe mas om å gå til sengs da vi er ute i det fri. Ikke har jeg noen intensjon med å gå til sengs heller. 

Din måte kan jo ikke være helt fin, all den tid du treffer på damer som ikke vil det samme som deg... DE vil til sengs - du vil ikke. Da står det for meg at du velger litt feil ;) du burde da heller prøve å finne damer som også vil vente med det. 

At du ikke går til sengs med dem betyr jo ikke at de ikke vil. Men sånn du fremlegger det så vil alle damer til sengs hele tida - og det er et negativt bilde som du villig fremlegger ganske ofte. Det kan virke som om ditt syn på kvinner er litt ensidig. 

Tviler ikke på at du har dine gode sider, jeg er sikker på at du har mange av dem. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Måneskinn skrev:

Din måte kan jo ikke være helt fin, all den tid du treffer på damer som ikke vil det samme som deg... DE vil til sengs - du vil ikke. Da står det for meg at du velger litt feil ;) du burde da heller prøve å finne damer som også vil vente med det. 

At du ikke går til sengs med dem betyr jo ikke at de ikke vil. Men sånn du fremlegger det så vil alle damer til sengs hele tida - og det er et negativt bilde som du villig fremlegger ganske ofte. Det kan virke som om ditt syn på kvinner er litt ensidig. 

Tviler ikke på at du har dine gode sider, jeg er sikker på at du har mange av dem. :)

Jeg har bare ikke truffet den rette. Når damer jeg dater gjør og sier det samme som mine exer skygger jeg banen ja. 

Noen venter jo selvfølgelig, men så langt har ikke de heller vært den rette. Det kan være for de legger frem sine planer om å flytte sammen om kort tid eller andre ting som avgjør. Masse faktorer her. 

Mitt inntrykk er ofte det at mange haster seg til senga ja. Bekreftelse og at de nok en gang tror at nå kaprer jeg mannen i mitt liv. 

Hvis du trykker på de rette knappene så er det utrolig enkelt å få damer til,sengs. Også gifte. Jeg ønsker på ingen måte ei slik sånn at derfor vil jeg bruke tid på å opparbeide en relasjon der vi blir enige om hvordan det blir og hvor involverte vi ønsker å bli i hverandre. 

Jeg leser jo mange tråder her inne der en del damer sitter forlatt etter et knull der de selv hadde snøret i bånn. Jeg må få lov å påpeke at de selv vet årsaken og løsningen, men fremdelers så gjør de samme feil, hvorfor? Akkurat det lurer jeg på.

Jeg har mange gode sider selv om det kansje kommer litt dårlig frem akkurat her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.6.2020 den 3.17, AnonymBruker skrev:

Så sant det du sier der..å være kvinne og ha seksuelle drifter, frihet til å kunne jobbe osv gjør jo at menn bare viser hva de egentlig søker.

Når man blir solgt en historie om at menn også vil ha kjærlighet og en å bli gammel med så er det jo seff litt kjipt å vite at den eneste grunnen til forhold for menn er sexen.

Man trenger ikke akkurat sinte feminister som snakker om at menn er dyr som ikke vet hva kjærlighet er når man bare trenger å se på verden og oppførselen til menn som bekrefter det.

Det er så rart egentlig. Kvinner vil jo ha menn for kjærlighet og en familie. Vi bryr oss om dem og gir av oss selv. Vi ser ikke på dem som noe vi kan bruke som en ting for eget ego..menn da? Kvinner er for dem kun for sex. Eneste grunnen til at de vil ha kontakt med oss er for sex og utover det har vi 0 verdi for dem.

Nei, ikke rart ting blir som de blir fremover der kvinner får barn via assistert befruktning og skaper sin egen familie uten en mann for det er jo ikke noe poeng å prøve å finne en mann når ting er som de er.

Enten må vi være undertrykket og ikke kunne ha mulighet til å klare oss og være avhengige av menn og da får man et livslangt forhold ELLER vi må være frie, få lov til å jobbe, men da må vi glemme å prøve finne kjærligheten..ganske kjipt å være kvinne egentlig, man taper uansett.

Anonymkode: 17a12...661

Jeg synes synd på kvinner som ikke får barn pga dagens datingmarked, men du må vel innse at dette er noe feminisme har skapt?

Kvinner er blitt som menn. Like promiskuøse. Det er så lett å få tilgang på sex i 2020 at det er en vits.

Kvinnens seksuelle revolusjon har fått både positive og negative konsekvenser. Kvinner er omtrent like promiskuøse som gutta i disse dager og gutta utnytter det til det fulle.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 5.6.2020 den 20.06, AnonymBruker skrev:

Det samme opplever jeg også, enda det står i profilen at jeg søker noe seriøst og en lang tekst generelt om dette og ordentlige bilder. Også er det de mennene som sier de er ute etter en samboer og lage familie osv, som sier de ønsker forhold og er snille og normale å chatte med, men når man får møtt de så er de ikke interessert i å finne på ting og bare leder turen hjemmover sammen og SKAL se på film med meg. Er så lei meg, da jeg traff en mann fra egen hjemby, en helt vanlig mann, trodde jeg fant en kjæreste nå da han virket ordentlig. Men han ville aldri finne på ting uten at det ble sex. Enda han sa han ville ha forhold. Han har jo små barn og det kommer en del i veien, han ble også såret når jeg sa hva jeg syntes og at dette sårer meg sånn han behandler meg, han jobber også veldig mye. Og han mister kompiser, da skjønner jeg ikke hvorfor han tok kontakt med meg og traff meg når han ikke klarer å prioritere meg eller ta meg med ut på en date engang. Er lei av at det samme skjer hele tiden og at mannfolka ikke ser verdi i meg som kone, mor og langvarig kjæreste. Er veldig pen, har fin kropp, snill, omsorgsfull og smart. Men allikevel undervurderer de meg og har alltid vært ufine og avvisende, ikke rart man sliter når damer som er helt fjerne, har en slapp kropp og ellers er under gjennomsnittet får mannfolk og langvarige forhold også får høre at de er så perfekte og drømmedama osv. De får også masse likes på profilbildene sine. 

Anonymkode: 5ece4...62d

Du kunne spart deg det siste. Er du bedre enn de du da? 

Anonymkode: 4c60a...2cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er kvinnen her inne lite reflekterte eller noe? Så klart er ikke menn ærlig på det, det at de først og fremst ønsker sex. Hvis de hadde vært det, så hadde det ikke blitt noe sex i det hele tatt, for fleste kvinner er som TS, de ønsker ikke tilfeldig sex. Man kommer ingen vei som mann hvis man sier at man hovedsakelig er ute etter sex

Ett annen ting dere kvinner også må forstå, er at mange menn også ønsker sex OG forhold. Etter sex kan ting utvikle seg til ett forhold og jeg tror mange menn håper på det, eller tenker slik. Men ofte så blir det ikke slik på grunn av diverse årsaker osv. Betyr ikke at de bare var ute etter ett knull for det. Tror de fleste menn foretrekker sex med en fast partner som de er trygge på og kjenner godt. Morsomt hvor forskjellig menn og kvinner fungerer...

Anonymkode: 18a6f...24e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 5.6.2020 den 22.58, AnonymBruker skrev:

Dette er SÅ spot on!!!!! Men hvorfor fader er det så mange menn som har nettopp denne atferden?? Hvor kommer den fra? 

Anonymkode: 06566...ad8

Det er snart det nye metoo. Først ble det rabalder om at noen tok seg for mye til rette. Nå snart blir det en ny runde om at mannfolk lyver seg til et knull eller 3.

Anonymkode: 1c1d9...6bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er snart det nye metoo. Først ble det rabalder om at noen tok seg for mye til rette. Nå snart blir det en ny runde om at mannfolk lyver seg til et knull eller 3.

Anonymkode: 1c1d9...6bc

Dette er problemet med kvinnen i dag, de skal alltid finne noe å trykke ned mannen med. At vi "Bare" vil knulle, menn skal alltid svertes på en eller annen måte.

Er selv kvinne, er helt imot gale feminister.

Anonymkode: 53aca...f1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...