Gå til innhold

Menn som bare vil knulle.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Voksen dame som har vært singel i 4 år. Har vært på flere daitingsider en stund, men føler at det bare er menn som er ute etter å knulle som tar kontakt. Er ikke ute etter en samboer men hadde vært ok med å møte en mann som ikke startet samtalen om sex! Hvorfor blir det sånn? Er ute etter kjæreste, men ikke samboer, hvor pokker er de mennene?

Anonymkode: c0f86...535

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, de men flest er kun ut etter sex. Men be til Gud så finner du nok en ordentlig mann😇🧚‍♀️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Cinnamondiva skrev:

Vel, de men flest er kun ut etter sex. Men be til Gud så finner du nok en ordentlig mann😇🧚‍♀️Tror ikke på Gud.

Anonymkode: c0f86...535

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

føler at det bare er menn som er ute etter å knulle som tar kontakt

Dette er en gjenganger. Menn som tar kontakt er gjerne de som tar kontakt med alle, og som er rett frem og søker sex.

Du må begynne å ta initiativ selv. Være den som tar kontakt. Jeg kan nesten garantere at du kommer i kontakt med helt andre personlighetstyper

Anonymkode: fd695...512

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Voksen dame som har vært singel i 4 år. Har vært på flere daitingsider en stund, men føler at det bare er menn som er ute etter å knulle som tar kontakt. Er ikke ute etter en samboer men hadde vært ok med å møte en mann som ikke startet samtalen om sex! Hvorfor blir det sånn? Er ute etter kjæreste, men ikke samboer, hvor pokker er de mennene?

Anonymkode: c0f86...535

Jeg erfarer at det er damene som først penser inn på temaet sex, så det blir feil å dra alle menn over én kam!  

Ofte gjennom en litt frekk kommentar for å lodde stemningen, og hvis jeg responderer med samme mynt, er vi i gang.

Prøver selv å være litt avventende for ikke å virke så på.

Anonymkode: c8515...0ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Voksen dame som har vært singel i 4 år. Har vært på flere daitingsider en stund, men føler at det bare er menn som er ute etter å knulle som tar kontakt. Er ikke ute etter en samboer men hadde vært ok med å møte en mann som ikke startet samtalen om sex! Hvorfor blir det sånn? Er ute etter kjæreste, men ikke samboer, hvor pokker er de mennene?

Er det er vanlig venn du er ute etter? Ble litt usikker på om du ikke vil ha sex?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Voksen dame som har vært singel i 4 år. Har vært på flere daitingsider en stund, men føler at det bare er menn som er ute etter å knulle som tar kontakt. Er ikke ute etter en samboer men hadde vært ok med å møte en mann som ikke startet samtalen om sex! Hvorfor blir det sånn? Er ute etter kjæreste, men ikke samboer, hvor pokker er de mennene?

Anonymkode: c0f86...535

Jeg har datet en stund nå og sitter igjen med et inntrykk av at mange damer ofte ønsker å gå til sengs første gangen. Derfor driver jeg å dater dem på steder der dette er umulig. De legger ikke skjul på at de trenger fysisk kontakt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en gjenganger. Menn som tar kontakt er gjerne de som tar kontakt med alle, og som er rett frem og søker sex.

Du må begynne å ta initiativ selv. Være den som tar kontakt. Jeg kan nesten garantere at du kommer i kontakt med helt andre personlighetstyper

Anonymkode: fd695...512

Jeg søler samme som Ts og ja opplever det helt likt som henne. Men jeg er ikke redd for  å ta kontakt først med menn jeg syns ser spennende ut. Enten er de likedan eller svarer ikke eller ikke mulig å snakke med. Så så langt ikke hatt klaff på en «ordentlig» mann. Så lurer også på hvor de er😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Bamseklemmer skrev:

Er det er vanlig venn du er ute etter? Ble litt usikker på om du ikke vil ha sex?

Kjæreste inkluderer som regel sex aå vidt jeg vet... knullevenn er bare tull

Endret av Bente1234
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer dette om du er veldig eksakt i profilen din også? Om du for eksempel skriver noe sånt som at du ønsker å bli kjent med en golfentusiast i 40-årene? Bytt ut interesse med det som passer.

Anonymkode: fd8f9...9f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjer dette om du er veldig eksakt i profilen din også? Om du for eksempel skriver noe sånt som at du ønsker å bli kjent med en golfentusiast i 40-årene? Bytt ut interesse med det som passer.

Anonymkode: fd8f9...9f3

Rytter i 50 årene 😂😂😂passer meg ... men få av de da😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjer dette om du er veldig eksakt i profilen din også? Om du for eksempel skriver noe sånt som at du ønsker å bli kjent med en golfentusiast i 40-årene? Bytt ut interesse med det som passer.

Anonymkode: fd8f9...9f3

Jeg har med ting som at jeg søker noe mer seriøst. Interessene mine. Fiske og være ute. Hester... rytter var spøk men ja ser jeg noen som har hest som hobby så er det interessant såklart. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De mennene er overalt, også på datingsider. 

Jeg opplever ikke så ofte at menn begynner med sexprat. Kun på Tinder, men veldig ofte treffer jeg på seriøse menn som ønsker å bli kjent. På andre datingsider opplever jeg nesten bare å få meldinger fra menn som ønsker å bli kjent. 

Tror det har med at jeg fremstår som ganske seriøs og har seriøse bilder. I tillegg til at jeg er ganske flink til å sortere ut de som er ute etter sex. Jeg har for eksempel aldri fått dick pick eller nakenbilder fra tilfeldige menn. 

Så seriøse menn er overalt. 

Anonymkode: 84620...11f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Bente1234 skrev:

Rytter i 50 årene 😂😂😂passer meg ... men få av de da😂

Det må jo være å be om sleske meldinger. Huff.

Anonymkode: fd8f9...9f3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det må jo være å be om sleske meldinger. Huff.

Anonymkode: fd8f9...9f3

Blir fort lite prat om hest som regel😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 minutter siden, Bente1234 said:

Blir fort lite prat om hest som regel😂

Det skjønner jeg godt;) men bare en liten off topic- hva er det du har bilde av på profilen din, egentlig? Har lurt det litt for mange ganger til å ikke spørre nå, skjønner du.

Og jeg sier ofte til menn at jeg er demiseksuell, dvs jeg må ha et bånd og en form for tosomhet før tenning. Kan se at en mann er kjekk eller en dame er fin, men jeg går ikke rundt og tenner på folk for det. De som jeg sier dette til blir ofte positivt overrasket og penser ikke like lett inn på bare pulings.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Isaccis skrev:

Det skjønner jeg godt;) men bare en liten off topic- hva er det du har bilde av på profilen din, egentlig? Har lurt det litt for mange ganger til å ikke spørre nå, skjønner du.

Og jeg sier ofte til menn at jeg er demiseksuell, dvs jeg må ha et bånd og en form for tosomhet før tenning. Kan se at en mann er kjekk eller en dame er fin, men jeg går ikke rundt og tenner på folk for det. De som jeg sier dette til blir ofte positivt overrasket og penser ikke like lett inn på bare pulings.

Demi seksuell den var fin. Den har jeg aldri hørt før.... samme her ser masse kjekke menn men tenner ikke på folk jeg har noe connection med. 
Det er bare en edderkopp i profilbildet mitt Litt småredd dem samtidig fasinert av dem😊. Skrekk blandet fryd er min greie😊  

Endret av Bente1234
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Voksen dame som har vært singel i 4 år. Har vært på flere daitingsider en stund, men føler at det bare er menn som er ute etter å knulle som tar kontakt. Er ikke ute etter en samboer men hadde vært ok med å møte en mann som ikke startet samtalen om sex! Hvorfor blir det sånn? Er ute etter kjæreste, men ikke samboer, hvor pokker er de mennene?

Anonymkode: c0f86...535

 

Jeg er også voksen dame og vært på dating-sider. Jeg har kommet ikontakt med mange ordentlige menn. Så jeg tror profilen gir signaler om hvem du er og hva du søker. Du kan ikke ha bikinibilder i profilen uten at menn tenker du er ute etter sex. Du kan heller ikke ha masse bilder med snapchat-filter, da virker du useriøs. Ha fine og normale bilder, der du ser blid og hyggelig ut. Og så bør du skrive en kort tekst med hva du søker, og at du søker kjæreste og ikke ons. Da vil du få mindre sleske meldinger. 

Og bruk heller Tinder enn gratisversjonen i Sukker eller Møteplassen. På Tinder har du jo sortert selv hvem du vil ha kontakt med først, og så kan du slette matchen enkelt hvis du ikke liker personen. Du har mer kontroll der tenker jeg.

 

Anonymkode: dd596...e91

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bente1234 skrev:

Kjæreste inkluderer som regel sex aå vidt jeg vet... knullevenn er bare tull

Men de skal ikke bo sammen? og ikke være knullevenner, men kun kjærester? og som kjærester vil de ha sex når de møtes?

Hvilket ord bruker man i slike tilfeller? ...FWB og FF er jo en venn for sex uten romantisk tiltrekning, så da blir det jo nesten som et LDR langdistanse forhold?... Tja, hvorfor ikke... Kunne godt ha hatt en kjæreste for turer til syden og fjellturer, blir også litt som en "ektevenn" som holder kjeft om sexen vår😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...