AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #61 Del Skrevet 5. juni 2020 Ts her, er det feil å si knulle? Skal jeg heller si «elsker». Det jeg prøvde å få fram er at når menn tar kontakt med meg på daitingsider forventer jeg at mannen kan ha en samtale i starten om vanlige ting, som hva jeg liker å drive med, jobb etc. Ikke at samtalen straks kommer inn på hva slags stilling i sexakten jeg liker!Som jeg har skrevet før har jeg en helt vanlig profil, ikke utfordrende bilder eller at jeg hinter om sex. Jeg er 50+, har levd i et forhold i 25 år. Det jeg har ønsket meg er en kjæreste som jeg kan være sammen med uten at vi behøver å bli samboere. Og ja, jeg liker sex, savner det og den nærheten som også hører til. Og ja jeg savner det noe enormt, så det er litt trist at det blir sånn. Jeg er som sagt 50+, men har tydeligvis på en eller annen måte en tiltrekniningskraft på menn. Så dumt det kanskje høres ut. Anonymkode: c0f86...535 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #62 Del Skrevet 5. juni 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: "bare knulle", hvorfor bruker kvinnen denne hersketeknikken? Er sex SÅ lite for de, betyr ikke noe liksom. Sex, bra sex er ganske mye det 🙂 Anonymkode: 53aca...f1a Toskete skrevet. Det finnes heldigvis de menn som har litt dybde også, hvor de liker masse bra sex OG emosjonelt bånd. Ikke rettferdiggjør menn med manglende sjelsevner til at det er de som er de normale. Og nå snakker jeg ikke om menn som ærlig sier de kun ønsker sex. Anonymkode: 467f3...e72 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #63 Del Skrevet 5. juni 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hersketeknikk? Jeg, og mange med meg, vil IKKE ha sex utenom et fast forhold. Vær ærlige med oss kvinner som ikke er ute etter kun sex så slipper vi å bruke tid på dere og bli såret og skuffet og føle oss brukt. Kan dere ikke kjøpe en dukke forresten? Anonymkode: 1a115...45c Enig med denne, hvorfor er det så vanskelig for menn å være ærlig med dama? Er man ikke interessert får man si det før man er så ivrig og skal ligge med henne i ei lita stund før han gjør alt for å kvitte seg med henne for godt og går videre på hva som helst. Anonymkode: 5ece4...62d 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 5. juni 2020 #64 Del Skrevet 5. juni 2020 På 21.5.2020 den 2.17, Hr. Aktiv skrev: Jeg har datet en stund nå og sitter igjen med et inntrykk av at mange damer ofte ønsker å gå til sengs første gangen. Derfor driver jeg å dater dem på steder der dette er umulig. De legger ikke skjul på at de trenger fysisk kontakt. Hr Aktiv, du må seriøst se til å endre måten du leter etter damer på, og se etter andre typer damer! Du går jo tydeligvis på samme smellen hele tida... Og fysisk kontakt trenger ikke nødvendigvis bety sex . men ditt syn på damer er ikke sunt og den negative holdningen din gjennomsyrer nok datingen din og vil jeg tro. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #65 Del Skrevet 5. juni 2020 På 20.5.2020 den 22.15, AnonymBruker skrev: Voksen dame som har vært singel i 4 år. Har vært på flere daitingsider en stund, men føler at det bare er menn som er ute etter å knulle som tar kontakt. Er ikke ute etter en samboer men hadde vært ok med å møte en mann som ikke startet samtalen om sex! Hvorfor blir det sånn? Er ute etter kjæreste, men ikke samboer, hvor pokker er de mennene? Anonymkode: c0f86...535 Det samme opplever jeg også, enda det står i profilen at jeg søker noe seriøst og en lang tekst generelt om dette og ordentlige bilder. Også er det de mennene som sier de er ute etter en samboer og lage familie osv, som sier de ønsker forhold og er snille og normale å chatte med, men når man får møtt de så er de ikke interessert i å finne på ting og bare leder turen hjemmover sammen og SKAL se på film med meg. Er så lei meg, da jeg traff en mann fra egen hjemby, en helt vanlig mann, trodde jeg fant en kjæreste nå da han virket ordentlig. Men han ville aldri finne på ting uten at det ble sex. Enda han sa han ville ha forhold. Han har jo små barn og det kommer en del i veien, han ble også såret når jeg sa hva jeg syntes og at dette sårer meg sånn han behandler meg, han jobber også veldig mye. Og han mister kompiser, da skjønner jeg ikke hvorfor han tok kontakt med meg og traff meg når han ikke klarer å prioritere meg eller ta meg med ut på en date engang. Er lei av at det samme skjer hele tiden og at mannfolka ikke ser verdi i meg som kone, mor og langvarig kjæreste. Er veldig pen, har fin kropp, snill, omsorgsfull og smart. Men allikevel undervurderer de meg og har alltid vært ufine og avvisende, ikke rart man sliter når damer som er helt fjerne, har en slapp kropp og ellers er under gjennomsnittet får mannfolk og langvarige forhold også får høre at de er så perfekte og drømmedama osv. De får også masse likes på profilbildene sine. Anonymkode: 5ece4...62d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #66 Del Skrevet 5. juni 2020 På 20.5.2020 den 22.15, AnonymBruker skrev: Voksen dame som har vært singel i 4 år. Har vært på flere daitingsider en stund, men føler at det bare er menn som er ute etter å knulle som tar kontakt. Er ikke ute etter en samboer men hadde vært ok med å møte en mann som ikke startet samtalen om sex! Hvorfor blir det sånn? Er ute etter kjæreste, men ikke samboer, hvor pokker er de mennene? Anonymkode: c0f86...535 har du eksempel hvordan han starter samtalen om sex? For meg virker det som en svak person du har møtt, og som ikke ser hele deg. Men det er jo derfor man dater, man dater fordi man vil leve med en som kan gi deg det du trenger. Kanskje du bør lære deg og bli kjent med noen i din omgangskrets enn at du sporadisk må på nød og liv bruke markedsføringskreftene i dating apper. Det forteller jo mye om dere selv kvinner som må ty til dating apper siden dere ikke har sjanse på menn utenfor dating apper. Anonymkode: b8189...6bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #67 Del Skrevet 5. juni 2020 På 21.5.2020 den 20.19, hocane skrev: Hvorfor demonisere menn som vil ha sex? Det er et sterkt behov blant alle menn. Ikke alle som har lyst på forhold og måtte forholde seg til all dritten som følger med det. Fordi de ikke er ærlige og manipulerer og juger seg til seksuell omgang, det er et stort overtramp og sånne mennesker er de samme som voldtar og lever imot lover og regler, som er selvberettiget, gir f i normer og ikke eier empati i dybden og ser på mennesker som måles opp og ned. Ingen oppegående mann gjør noe av dette. Har truffet nok av folk gjennom livet, så kjenner ser mønsteret. Var borti flere sånne typer uten at det skjedde noe. Men det var to stykk som fikk meg til å tro at vi var kjærester og mens de bare utnyttet meg. Og forhold er ikke alltid dritt, det finnes damer der ute som er lidenskapelige, medgjørlige, trofaste og greie å ha med å gjøre i lengden. Og plis, ikke bruk disse damene til sex og lek med følelsene deres og ødelegg de bare fordi dere er litt desp på nærhet, sex og har dårlige forhold bak dere og projiserer dritten over på en stakkars snill dame. Anonymkode: 5ece4...62d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #68 Del Skrevet 5. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: har du eksempel hvordan han starter samtalen om sex? For meg virker det som en svak person du har møtt, og som ikke ser hele deg. Men det er jo derfor man dater, man dater fordi man vil leve med en som kan gi deg det du trenger. Kanskje du bør lære deg og bli kjent med noen i din omgangskrets enn at du sporadisk må på nød og liv bruke markedsføringskreftene i dating apper. Det forteller jo mye om dere selv kvinner som må ty til dating apper siden dere ikke har sjanse på menn utenfor dating apper. Anonymkode: b8189...6bd Hva! En svak person? Det er mange, mange menn som starter med spørsmål om sex. Syns du virker noe hovmodig da du sier at vi må ty til daitingapper. Tror du det er så lett å møte en mann på 50+ i omgangskretsen? Dessuten jobber jeg i et kvinnedominert yrke.Skal du ha eksempler på hvordan de starter samtalen. Mange spør hva jeg er ute etter, sier jeg ikke er interressert i ons som dere kaller det. Så kommenterer de utseendet mitt og spør ofte om jeg vil møte de får å ha sex. Er du fornøyd! Anonymkode: c0f86...535 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #69 Del Skrevet 5. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi de ikke er ærlige og manipulerer og juger seg til seksuell omgang, det er et stort overtramp og sånne mennesker er de samme som voldtar og lever imot lover og regler, som er selvberettiget, gir f i normer og ikke eier empati i dybden og ser på mennesker som måles opp og ned. Ingen oppegående mann gjør noe av dette. Har truffet nok av folk gjennom livet, så kjenner ser mønsteret. Var borti flere sånne typer uten at det skjedde noe. Men det var to stykk som fikk meg til å tro at vi var kjærester og mens de bare utnyttet meg. Og forhold er ikke alltid dritt, det finnes damer der ute som er lidenskapelige, medgjørlige, trofaste og greie å ha med å gjøre i lengden. Og plis, ikke bruk disse damene til sex og lek med følelsene deres og ødelegg de bare fordi dere er litt desp på nærhet, sex og har dårlige forhold bak dere og projiserer dritten over på en stakkars snill dame. Anonymkode: 5ece4...62d Dette er SÅ spot on!!!!! Men hvorfor fader er det så mange menn som har nettopp denne atferden?? Hvor kommer den fra? Anonymkode: 06566...ad8 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #70 Del Skrevet 5. juni 2020 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva! En svak person? Det er mange, mange menn som starter med spørsmål om sex. Syns du virker noe hovmodig da du sier at vi må ty til daitingapper. Tror du det er så lett å møte en mann på 50+ i omgangskretsen? Dessuten jobber jeg i et kvinnedominert yrke.Skal du ha eksempler på hvordan de starter samtalen. Mange spør hva jeg er ute etter, sier jeg ikke er interressert i ons som dere kaller det. Så kommenterer de utseendet mitt og spør ofte om jeg vil møte de får å ha sex. Er du fornøyd! Anonymkode: c0f86...535 nei, jeg er ikke fornøyd. Men jeg synes det er dårlig unnskyldning når du sier at du jobber i en kvinnedominert yrke. Du har vel fritid? du har vel et nabolag? du har vel et miljø. Og du ser da menn uansett hvor du en går. Derfor ender det som det ender, og du anklager menn, uten at du tenker over hvor du setter din "profil" for å selge deg inn blant fremmede. Men du sier hva dem er ute etter, og du svarer du er ikke ute etter ons? hva med å si at du er ute etter en mann med det dine verdier tilsier og det du ønsker. Du har jo kjørt ned menn før dem egentlig for sagt hvem de egentlig er. Anonymkode: b8189...6bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #71 Del Skrevet 5. juni 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: nei, jeg er ikke fornøyd. Men jeg synes det er dårlig unnskyldning når du sier at du jobber i en kvinnedominert yrke. Du har vel fritid? du har vel et nabolag? du har vel et miljø. Og du ser da menn uansett hvor du en går. Derfor ender det som det ender, og du anklager menn, uten at du tenker over hvor du setter din "profil" for å selge deg inn blant fremmede. Men du sier hva dem er ute etter, og du svarer du er ikke ute etter ons? hva med å si at du er ute etter en mann med det dine verdier tilsier og det du ønsker. Du har jo kjørt ned menn før dem egentlig for sagt hvem de egentlig er. Anonymkode: b8189...6bd Veldig dumt svar. Ja, selvsagt har hun fritid og et nabolag. Men hvor lett tror du er å sjekke opp jevnaldrende menn i et nabolag? De fleste på vår alder er gifte. Og miljø? Ja, skal hun melde seg inn i noen aktiviteter er det nesten bare gifte menn der også, og hvis det en sjelden gang er en singel mann så skal det mye til at akkurat han passer for henne. Og det kryr jo ikke av ledige menn i omgangskretsen heller. Mange har flere gifte venninner osv. Du virker helt fjern og urealistisk i måten du tenker på. På datingapper kan man komme i kontakt med hundrevis av single menn, og sjansen burde jo da være større for å finne en mann som kan passe. Men dessverre er disse datingappene langt på vei ødelagt av menn som misbruker appene som sex-apper. Alt dreier seg om sex på disse appene. Hva synes du om når det første en mann på en app spør deg om er: Liker du analsex? Suger du? Hvilken stilling liker du best? osv osv. Når man tydelig skriver i profilen at man er en vanlig dame som ønsker et seriøst og langvarig forhold! Altså: Hva faen? Er det rart vi blir forbanna? Anonymkode: a5bcd...95a 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #72 Del Skrevet 5. juni 2020 Har jeg kjørt ned menn! Hva mener du med det? Jeg forteller om mine erfaringer, og jeg vet jo at det fins menn som ikke bare er ute etter sex. Det jeg syns er trist er at mange menn ikke kan prøve å bli kjent med meg først. Det er ingen unnskyldning at jeg jobber i et kvinnedominert yrke, det er fakta. Hvem er du som har svaret på alt? Er du 50+, er du kvinne, har du prøvd å treffe en seriøs mann? Anonymkode: c0f86...535 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 6. juni 2020 #73 Del Skrevet 6. juni 2020 5 timer siden, Måneskinn skrev: Hr Aktiv, du må seriøst se til å endre måten du leter etter damer på, og se etter andre typer damer! Du går jo tydeligvis på samme smellen hele tida... Og fysisk kontakt trenger ikke nødvendigvis bety sex . men ditt syn på damer er ikke sunt og den negative holdningen din gjennomsyrer nok datingen din og vil jeg tro. Tror min måte er helt fin faktisk fordi det er aldri noe mas om å gå til sengs da vi er ute i det fri. Ikke har jeg noen intensjon med å gå til sengs heller. Mange av mine venninner sliter veldig med at det blir sex på første date og dumping etterpå. Hvorfor det når damer egentlig ikke ønsker dette? At du kan finne på å gjøre dette en eller to ganger, men hver gang? Mange av mine kamerater som er single ligger i senga sammen med daten sin et kvarter etter de har truffet henne. Jeg dater noen gange jeg før det blir noe fysisk. Har vi ingen kjemi blir det ikke noe. Etter et kvarter så klarer ikke jeg å kjenne den dama så godt at jeg er sikker i min sak selv om veldig mange tilsynelatende virker til å være det. Er det å være negativ? Jeg "sårer" bare de som egentlig ikke ønsker noe annet enn bekreftelse. Hadde de lest innledningen så hadde de også funnet ut at jeg er ingen ons. fyr for bekreftelsens øyemed. Jeg kan godt si de er søte og pene, men man trenger jo ikke ligge sammen riktig ennda for det. Jeg har mange fine holdninger jeg. Hvis du tenker at jeg også har negative sider? Så har jeg det også akkurat som alle andre har på forskjellige måter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #74 Del Skrevet 6. juni 2020 På 20.5.2020 den 23.31, AnonymBruker skrev: Dette er en gjenganger. Menn som tar kontakt er gjerne de som tar kontakt med alle, og som er rett frem og søker sex. Du må begynne å ta initiativ selv. Være den som tar kontakt. Jeg kan nesten garantere at du kommer i kontakt med helt andre personlighetstyper Anonymkode: fd695...512 Rart det da når man leser fra menn her inne som liksom aldri får napp selvom de tar kontakt? Å basere seg på at alle som tar kontakt feks på Tinder bare er ute etter sex når det (angivelig) finnes de som er ute etter å bli kjent og kan få til noe etterhvert også tar kontakt så er man jo like langt. Hvis dette gjelder byen så er jeg enig. Møter man en mann som som tar kontakt og virker selvsikker så er han ganske sikkert en som ligger rundt, derimot så burde man jo forstå at så og si alle menn på byen søker sex. Menn på datingsider vil bare ha sex, menn man møter IRL vil bare ha sex...hvor kan man møte de som vil mer? Er så mange som hevder at de ikke er en sånn type mann, men de må jo gjemme seg jævlig godt da. Og før noen skriver " 20% av menn får ligge og kvinner sikter høyt og burde heller gå for de mindre kjekke for de er som regel mer seriøse" så lurer man ingen. At en mann er mindre kjekk betyr ingenting for de er også som regel bare ute etter sex. De kan sitte og klage over at 0 jenter vil ha dem, så får de napp hos en og deretter blir det "jeg fikk det jo til, nå vil jeg ha sex med andre enn henne så da dumper jeg hu og fortsetter jakten". 2020 altså...tror det kan være lurt å legge dating på hylla og heller fokusere på andre ting. Jeg er blitt sånn og er ikke på Tinder og ser jo hvordan de som prøver å date bare opplever tull uansett om han er ordentlig eller ikke. Mye drama og negativitet som i 99% skyldes menn. Jeg har ikke det dramaet og merker at jeg også er mer tilfreds med livet og meg selv siden jeg ikke har fokus på å finne noen. Anonymkode: 17a12...661 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #75 Del Skrevet 6. juni 2020 Selv foretrekker jeg 19åringer...namnam. Anonymkode: dd37f...f44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #76 Del Skrevet 6. juni 2020 På 21.5.2020 den 10.40, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du at de BARE vil det? Kan jo være de vil ha sex, og så la det bli et forhold av det etterhvert. De fleste menn vil forøvrig ha forhold, men kanskje ikke med deg. Det er som når kvinner forteller mannlige venner som sliter på den fronten at "du er en fantastisk mann, du fortjener en fantastisk kjæreste", der det sies implisitt at "men aldri i livet om det blir meg". Der kvinner og kvinner og menn er forskjellige og ofte kommer i konflikt, er at menn har høye kravere krav til kjæreste enn til sexpartner, mens for kvinner er det typisk motsatt. Anonymkode: 57c54...657 Ja og de kravene menn har for forhold er ikke bare høye, de er jo helt ekstreme. Det er ikke rart mange av dem ender opp alene tilslutt når de er så kravstore. Rart å sitte og si man blir "valgt bort" når man konstant er på jakt etter noe bedre og aldri blir fornøyd? Som regel har disse mennene hatt sjanser men latt dem gå fordi de ville se om det fantes en penere dame rundt neste sving og så går årene da og tilslutt sitter man der uten noen. Føler at menn har mye mer dealbreakers enn kvinner og til og med på egentlig ganske ubetydelige ting der rumpa var for liten men neste jente som var for stor og hu etter der igjen hadde feil form på rumpa osv...veldig sånn pirkete på det meste. Anonymkode: 17a12...661 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #77 Del Skrevet 6. juni 2020 På 21.5.2020 den 20.19, hocane skrev: Hvorfor demonisere menn som vil ha sex? Det er et sterkt behov blant alle menn. Ikke alle som har lyst på forhold og måtte forholde seg til all dritten som følger med det. Ja det er jo skikkelig dritt å ha en som er der for deg og støtter deg. Skikkelig dritt å ha en som bryr seg og som ønsker å skape noe med deg. Hvis du opplever at alle dine forhold blir bare slik at hun er kjeftete, masete, bruker deg for penger og aldri er snill og god så KANSKJE du bør prøve å gå etter de som ikke er fulle av issues? Ingen av mine venniner i forhold er slike som er en pain in the ass og har, etter hva jeg vet, bra forhold så hvis man møter kun sånne så bør man ha litt selvinnsikt da. Det er jo det samme med jenter som bare går etter han kule som er spennende og som ikke forstår at de må endre hvem de går etter. Hvis jeg satser på å tørre å prøve å date i fremtiden og kanskje møter en mann som ønsker forhold så kommer jo heller ikke jeg til å være en pain in the ass...blir nesten oppgitt over at menn velger sånne jenter for forhold imens de av oss som vil en eventuell kjæreste det beste og gi han "alt" blir ignorert. Tips nr 1 for forhold blir jo det å være en operert insta-babe som sminker seg 5 hakk penere og oppføre seg som en dramaqueen på en måte. Glem "menn liker naturlige jenter som er bra for dem og som gir av seg i forholdet". Anonymkode: 17a12...661 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #78 Del Skrevet 6. juni 2020 På 21.5.2020 den 21.09, hocane skrev: Fordi det er 2020 og ikke 1950. Feminisme skjedde. Kvinnens seksuelle revolusjon skjedde og menn utnytter det til det fulle. Man trenger ikke lenger gifte seg for å få tilgang til sex Så sant det du sier der..å være kvinne og ha seksuelle drifter, frihet til å kunne jobbe osv gjør jo at menn bare viser hva de egentlig søker. Når man blir solgt en historie om at menn også vil ha kjærlighet og en å bli gammel med så er det jo seff litt kjipt å vite at den eneste grunnen til forhold for menn er sexen. Man trenger ikke akkurat sinte feminister som snakker om at menn er dyr som ikke vet hva kjærlighet er når man bare trenger å se på verden og oppførselen til menn som bekrefter det. Det er så rart egentlig. Kvinner vil jo ha menn for kjærlighet og en familie. Vi bryr oss om dem og gir av oss selv. Vi ser ikke på dem som noe vi kan bruke som en ting for eget ego..menn da? Kvinner er for dem kun for sex. Eneste grunnen til at de vil ha kontakt med oss er for sex og utover det har vi 0 verdi for dem. Nei, ikke rart ting blir som de blir fremover der kvinner får barn via assistert befruktning og skaper sin egen familie uten en mann for det er jo ikke noe poeng å prøve å finne en mann når ting er som de er. Enten må vi være undertrykket og ikke kunne ha mulighet til å klare oss og være avhengige av menn og da får man et livslangt forhold ELLER vi må være frie, få lov til å jobbe, men da må vi glemme å prøve finne kjærligheten..ganske kjipt å være kvinne egentlig, man taper uansett. Anonymkode: 17a12...661 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #79 Del Skrevet 6. juni 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Veldig dumt svar. Ja, selvsagt har hun fritid og et nabolag. Men hvor lett tror du er å sjekke opp jevnaldrende menn i et nabolag? De fleste på vår alder er gifte. Og miljø? Ja, skal hun melde seg inn i noen aktiviteter er det nesten bare gifte menn der også, og hvis det en sjelden gang er en singel mann så skal det mye til at akkurat han passer for henne. Og det kryr jo ikke av ledige menn i omgangskretsen heller. Mange har flere gifte venninner osv. Du virker helt fjern og urealistisk i måten du tenker på. På datingapper kan man komme i kontakt med hundrevis av single menn, og sjansen burde jo da være større for å finne en mann som kan passe. Men dessverre er disse datingappene langt på vei ødelagt av menn som misbruker appene som sex-apper. Alt dreier seg om sex på disse appene. Hva synes du om når det første en mann på en app spør deg om er: Liker du analsex? Suger du? Hvilken stilling liker du best? osv osv. Når man tydelig skriver i profilen at man er en vanlig dame som ønsker et seriøst og langvarig forhold! Altså: Hva faen? Er det rart vi blir forbanna? Anonymkode: a5bcd...95a med sånn tankegang, da har man jo selverklært seg med masse begrensninger, og tillater at man skal legge seg flat og vil tillate markedsføringskreftene få vinne over menneske sinnet for hvor man skal tilbringe sin "egen fritid" nemlig på en kjedelig nett dating side på internett. Kvinner er skyld selv når dem vet det er sånn, og allikevel skal dem på død og liv tilbringe tiden sin på pc, og deretter vet dem at menn via dating app ikke har gode meninger. Leste kvinnen ikke profilen? eller var det bildet som tiltrakk henne. Kvinnen avslører jo sin egen holdning. Anonymkode: b8189...6bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #80 Del Skrevet 6. juni 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Så sant det du sier der..å være kvinne og ha seksuelle drifter, frihet til å kunne jobbe osv gjør jo at menn bare viser hva de egentlig søker. Når man blir solgt en historie om at menn også vil ha kjærlighet og en å bli gammel med så er det jo seff litt kjipt å vite at den eneste grunnen til forhold for menn er sexen. Man trenger ikke akkurat sinte feminister som snakker om at menn er dyr som ikke vet hva kjærlighet er når man bare trenger å se på verden og oppførselen til menn som bekrefter det. Det er så rart egentlig. Kvinner vil jo ha menn for kjærlighet og en familie. Vi bryr oss om dem og gir av oss selv. Vi ser ikke på dem som noe vi kan bruke som en ting for eget ego..menn da? Kvinner er for dem kun for sex. Eneste grunnen til at de vil ha kontakt med oss er for sex og utover det har vi 0 verdi for dem. Nei, ikke rart ting blir som de blir fremover der kvinner får barn via assistert befruktning og skaper sin egen familie uten en mann for det er jo ikke noe poeng å prøve å finne en mann når ting er som de er. Enten må vi være undertrykket og ikke kunne ha mulighet til å klare oss og være avhengige av menn og da får man et livslangt forhold ELLER vi må være frie, få lov til å jobbe, men da må vi glemme å prøve finne kjærligheten..ganske kjipt å være kvinne egentlig, man taper uansett. Anonymkode: 17a12...661 Bare pass på at du ikke får sønner...fordi de blir single menn. Anonymkode: c2326...4f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå