Isaccis Skrevet 21. mai 2020 #41 Del Skrevet 21. mai 2020 6 hours ago, Bente1234 said: Demi seksuell den var fin. Den har jeg aldri hørt før.... samme her ser masse kjekke menn men tenner ikke på folk jeg har noe connection med. Det er bare en edderkopp i profilbildet mitt Litt småredd dem samtidig fasinert av dem😊. Skrekk blandet fryd er min greie😊 Oki, skjønner, takk for oppklaringen👌😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #42 Del Skrevet 21. mai 2020 17 timer siden, Bamseklemmer skrev: Er det er vanlig venn du er ute etter? Ble litt usikker på om du ikke vil ha sex? Selvfølgelig vil man ha sex i et forhold. Ihvertfall vil de fleste kvinner det. De fleste kvinner ønsker en kjæreste og det inkluderer å ha sex. De fleste menn søker bare sex, men uten kjærestedelen. Da blir det jo enten ONS eller FF. Eventuelt får de oppsøke prostituerte, men det er jo ulovlig da heldigvis. Anonymkode: a5bcd...95a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hocane Skrevet 21. mai 2020 #43 Del Skrevet 21. mai 2020 Hvorfor demonisere menn som vil ha sex? Det er et sterkt behov blant alle menn. Ikke alle som har lyst på forhold og måtte forholde seg til all dritten som følger med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaffemonster Skrevet 21. mai 2020 #44 Del Skrevet 21. mai 2020 Føler det samme. Prøver å bli kjent med noen online, men det eneste de vil er å sex chatte. Hvor kan man bli kjent med noen på en grei måte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #45 Del Skrevet 21. mai 2020 Ts her. Så klart jeg vil ha sex, det er enormt viktig for meg. Det jeg ikke er noen fan av er at samtalen begynner med sexprat. Jeg har heller ikke noen utfordrende bilder i profilen min. Jeg er som sagt godt voksen, ikke ute etter en samboer men en mann som jeg kan prate med og selvsagt ha sex med. Det jeg ikke skjønner er hvorfor det er så « normalt» at det begynner med sexprat. Anonymkode: c0f86...535 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #46 Del Skrevet 21. mai 2020 Jeg skal forklare deg en ting. Jeg jobber vanligvis fra 08.00 til 16. Jeg bruker ca 45 minutter hver vei til og fra jobben selv med bil (grunnet disse elendige politikerne som saboterer trafikken år etter år). Ofte må jeg jobbe overtid for å rekke å overholde frister som betyr at jeg ofte ikke er hjemme på jobb før 19-20. Orker jeg det klarer jeg å ta meg en styrkeøkt, som toalt også tar et par timer med reising, dushing, matlaging osv. Det siste jeg vil ha i livet nå er ei dame som også krever jatting daglig, telefoner på kveldene og vil bruke helgene på være-sammen tid. Det å ha sex er derimot ekstremt stressnedsettende, og jeg kan ikke skjønne at du mener at vi heller skal ville ha damer enn sex uten forpliktelser. Jeg syns du mangler respekt for andres tid og behov helt ærlig. Anonymkode: 46d0a...221 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hocane Skrevet 21. mai 2020 #47 Del Skrevet 21. mai 2020 (endret) 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Så klart jeg vil ha sex, det er enormt viktig for meg. Det jeg ikke er noen fan av er at samtalen begynner med sexprat. Jeg har heller ikke noen utfordrende bilder i profilen min. Jeg er som sagt godt voksen, ikke ute etter en samboer men en mann som jeg kan prate med og selvsagt ha sex med. Det jeg ikke skjønner er hvorfor det er så « normalt» at det begynner med sexprat. Anonymkode: c0f86...535 Fordi det er 2020 og ikke 1950. Feminisme skjedde. Kvinnens seksuelle revolusjon skjedde og menn utnytter det til det fulle. Man trenger ikke lenger gifte seg for å få tilgang til sex Endret 21. mai 2020 av hocane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #48 Del Skrevet 21. mai 2020 2 timer siden, hocane skrev: Hvorfor demonisere menn som vil ha sex? Det er et sterkt behov blant alle menn. Ikke alle som har lyst på forhold og måtte forholde seg til all dritten som følger med det. Ikke alle menn. En god del menn som er lite opptatt av sex heldigvis Anonymkode: 74a0a...093 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hocane Skrevet 22. mai 2020 #49 Del Skrevet 22. mai 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke alle menn. En god del menn som er lite opptatt av sex heldigvis Anonymkode: 74a0a...093 Da har de lavt testosteronsnivå i såfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #50 Del Skrevet 22. mai 2020 På 20.5.2020 den 22.15, AnonymBruker skrev: Voksen dame som har vært singel i 4 år. Har vært på flere daitingsider en stund, men føler at det bare er menn som er ute etter å knulle som tar kontakt. Er ikke ute etter en samboer men hadde vært ok med å møte en mann som ikke startet samtalen om sex! Hvorfor blir det sånn? Er ute etter kjæreste, men ikke samboer, hvor pokker er de mennene? Anonymkode: c0f86...535 Opptatt og gift. Anonymkode: 3c431...da3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #51 Del Skrevet 22. mai 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal forklare deg en ting. Jeg jobber vanligvis fra 08.00 til 16. Jeg bruker ca 45 minutter hver vei til og fra jobben selv med bil (grunnet disse elendige politikerne som saboterer trafikken år etter år). Ofte må jeg jobbe overtid for å rekke å overholde frister som betyr at jeg ofte ikke er hjemme på jobb før 19-20. Orker jeg det klarer jeg å ta meg en styrkeøkt, som toalt også tar et par timer med reising, dushing, matlaging osv. Det siste jeg vil ha i livet nå er ei dame som også krever jatting daglig, telefoner på kveldene og vil bruke helgene på være-sammen tid. Det å ha sex er derimot ekstremt stressnedsettende, og jeg kan ikke skjønne at du mener at vi heller skal ville ha damer enn sex uten forpliktelser. Jeg syns du mangler respekt for andres tid og behov helt ærlig. Anonymkode: 46d0a...221 Hva har dette med saken å gjøre? At du bare vil ha sex er greit nok, men da får du nesten respektere at ikke alle ønsker det samme. Anonymkode: 84620...11f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AllahBallah Skrevet 22. mai 2020 #52 Del Skrevet 22. mai 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Så klart jeg vil ha sex, det er enormt viktig for meg. Det jeg ikke er noen fan av er at samtalen begynner med sexprat. Jeg har heller ikke noen utfordrende bilder i profilen min. Jeg er som sagt godt voksen, ikke ute etter en samboer men en mann som jeg kan prate med og selvsagt ha sex med. Det jeg ikke skjønner er hvorfor det er så « normalt» at det begynner med sexprat. Anonymkode: c0f86...535 Deilig da, at mange menn vil knulle deg 😍 Tipper du er ei sånn dame der stråler seksualitet og kåtskap, selv når du ikke går inn for det. 🤗🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 22. mai 2020 #53 Del Skrevet 22. mai 2020 12 timer siden, hocane skrev: Hvorfor demonisere menn som vil ha sex? Det er et sterkt behov blant alle menn. Ikke alle som har lyst på forhold og måtte forholde seg til all dritten som følger med det. Greit d så lenge de holder seg til damer som kun vil ha sex og ikke lyver til oss som ikke takler bare sex biten. Jævla slitsomt i lengden ... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 22. mai 2020 #54 Del Skrevet 22. mai 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal forklare deg en ting. Jeg jobber vanligvis fra 08.00 til 16. Jeg bruker ca 45 minutter hver vei til og fra jobben selv med bil (grunnet disse elendige politikerne som saboterer trafikken år etter år). Ofte må jeg jobbe overtid for å rekke å overholde frister som betyr at jeg ofte ikke er hjemme på jobb før 19-20. Orker jeg det klarer jeg å ta meg en styrkeøkt, som toalt også tar et par timer med reising, dushing, matlaging osv. Det siste jeg vil ha i livet nå er ei dame som også krever jatting daglig, telefoner på kveldene og vil bruke helgene på være-sammen tid. Det å ha sex er derimot ekstremt stressnedsettende, og jeg kan ikke skjønne at du mener at vi heller skal ville ha damer enn sex uten forpliktelser. Jeg syns du mangler respekt for andres tid og behov helt ærlig. Anonymkode: 46d0a...221 Da må du være tydelig på det i profilen din at det er kun sex .. og ikke den.. se hva som skjer opplegget 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #55 Del Skrevet 22. mai 2020 22 timer siden, Bente1234 skrev: nei fwb og ff har ikke følelser ..kun sex.. og litt vennskap til nød... og jeg ble fullstendig overkjørt i ett fwb så fort jeg sa jeg hadde fått følelser..derfor er det der noe ordentlig tull... derfor har kjærester mer samme interessert man kan vise seg sammen til folk osv osv...ikke gjemmes bort som mange også driver med.og ikke skal hilse på venner osv osv..det er typisk ff og fwb opplegg... Du lot jo deg selv overkjøre ved å få følelser. Anonymkode: 1c1d9...6bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 22. mai 2020 #56 Del Skrevet 22. mai 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du lot jo deg selv overkjøre ved å få følelser. Anonymkode: 1c1d9...6bc Jepp derfor det ikke passer for oss som har følelser🤩 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Prino Skrevet 22. mai 2020 #57 Del Skrevet 22. mai 2020 På 20.5.2020 den 22.15, AnonymBruker skrev: Voksen dame som har vært singel i 4 år. Har vært på flere daitingsider en stund, men føler at det bare er menn som er ute etter å knulle som tar kontakt. Er ikke ute etter en samboer men hadde vært ok med å møte en mann som ikke startet samtalen om sex! Hvorfor blir det sånn? Er ute etter kjæreste, men ikke samboer, hvor pokker er de mennene? Anonymkode: c0f86...535 Her...! 👍 Prekæs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #58 Del Skrevet 5. juni 2020 Som kvinne …. med litt lyst på sex... så kan du ikke vinne.... Dersom du har sex med en mann mister han med en gang interessen. Så det blir jo bare sex en gang... Med det mener jeg at de vil ha "fuckbuddy" og ikke en seriøs relasjon eller kjæreste... Slike menn må man jo bare la gå... Jeg risikerer ikke å bli glad i en mann som har som utgangspunkt at det bare skal være midlertidig. Det er jo alltid slik at forhold ikke nødvendigvis varer. Men med menn som kun er ute etter sex - Men ikke vil ha kjæreste - - - så betyr det jo at de mest sannsynlig ikke en gang er monogame... og det virker jo for utrygt.... Anonymkode: fee10...65f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #59 Del Skrevet 5. juni 2020 "bare knulle", hvorfor bruker kvinnen denne hersketeknikken? Er sex SÅ lite for de, betyr ikke noe liksom. Sex, bra sex er ganske mye det 🙂 Anonymkode: 53aca...f1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #60 Del Skrevet 5. juni 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: "bare knulle", hvorfor bruker kvinnen denne hersketeknikken? Er sex SÅ lite for de, betyr ikke noe liksom. Sex, bra sex er ganske mye det 🙂 Anonymkode: 53aca...f1a Hersketeknikk? Jeg, og mange med meg, vil IKKE ha sex utenom et fast forhold. Vær ærlige med oss kvinner som ikke er ute etter kun sex så slipper vi å bruke tid på dere og bli såret og skuffet og føle oss brukt. Kan dere ikke kjøpe en dukke forresten? Anonymkode: 1a115...45c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå