Gå til innhold

Menn som bare vil knulle.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
2 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Men de skal ikke bo sammen? og ikke være knullevenner, men kun kjærester? og som kjærester vil de ha sex når de møtes?

Hvilket ord bruker man i slike tilfeller? ...FWB og FF er jo en venn for sex uten romantisk tiltrekning, så da blir det jo nesten som et LDR langdistanse forhold?... Tja, hvorfor ikke... Kunne godt ha hatt en kjæreste for turer til syden og fjellturer, blir også litt som en "ektevenn" som holder kjeft om sexen vår😅

Søndagskjæreste/eksklusive FWB eller særboere

Anonymkode: 4f976...4dc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Men de skal ikke bo sammen? og ikke være knullevenner, men kun kjærester? og som kjærester vil de ha sex når de møtes?

Hvilket ord bruker man i slike tilfeller? ...FWB og FF er jo en venn for sex uten romantisk tiltrekning, så da blir det jo nesten som et LDR langdistanse forhold?... Tja, hvorfor ikke... Kunne godt ha hatt en kjæreste for turer til syden og fjellturer, blir også litt som en "ektevenn" som holder kjeft om sexen vår😅

Nei..det er ikke knullevenn eller fwb..der er det ikke lov å ha følelser.. med kjæresten kan man la blodet bruse... og man har noe som er eksklusivt.. og selvsagt ... men vet jo ikke hva som skjer i framtiden... men i utgangspunktet tenker nok ikke ts samboer..knullevenner og fwb skal det kun være sex eller lite kontakt i mellom slik jeg har erfart det.er så vondt å få silcent treatment hver gang man prøve å holde kontakten og bare blir møtt med taushet når de ikke er kåte og lyst på sex...sånn er ikke kjærester..de vil være der for en... noen man kan lene seg på. søke trøst hos. snakke med...  løse opp og nedturer sammen..finne på masse ting sammen..i helger osv osv.. tror det er sunnere å ikke bo oppå hverandre ut fra det jeg leser i hvertfall.... på kg..hvor mye problemer samboere har... bevarer spenningen med å møtes lenge...for tid til å savne hverandre... det er jo en spenning uten like... i knullevenn og fwb blir en fort overkjørt av mannen som bare ønsker kontakt når det passer han... så nei det er noe forbanna tull etter min erfaring... gjør bare vondt. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det du beskriver som FWB tenker jeg er FF Bente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Bente1234 skrev:

Det er bare en edderkopp i profilbildet mitt Litt småredd dem samtidig fasinert av dem😊. Skrekk blandet fryd er min greie😊  

Og jeg som trodde det var en barbert balle

Anonymkode: c8515...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg som trodde det var en barbert balle

Anonymkode: c8515...0ca

ha ha ha ha... jeg er ikke like fasinert av de.... ha ha ha

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hildur70

Når jeg var på datingsider så ble jeg kontaktet av veldig mange menn som ville møtes for sex. Og noen som løy og sa de var ute etter ett forhold, men som egentlig kun var ute etter en ting. Og flere av de ble rett og slett stygge når man avviste de. Jeg skal aldri utsette meg for det der en gang til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hvofor blir en dumpa da når en får følelser??? det er ikke ff regler det slik jeg har lest her på kg... da skal man jo knapt se på hverandre når det er ff og fwb...kniiis

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

nei fwb og ff har ikke følelser ..kun sex.. og litt vennskap til nød... og jeg ble fullstendig overkjørt i ett fwb så fort jeg sa jeg hadde fått følelser..derfor er det der noe ordentlig tull... derfor har kjærester mer samme interessert man kan vise seg sammen til folk osv osv...ikke gjemmes bort som mange også driver med.og ikke skal hilse på venner osv osv..det er typisk ff og fwb opplegg...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Søndagskjæreste/eksklusive FWB eller særboere

Ekslusiv FWB ja, det liker jeg best... Tror ho @Bente1234er ekstrem kosklein slik som hun beskriver det, men jeg tror nok de er heldige de som får kjenne på hennes kjærlighet, å foretrekke litt passion fremfor sex vitner om et godt forhold til kjæreste... det vil nok gjenspeile seg i sexen som blir minst like god😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, Bente1234 skrev:

Så hvofor blir en dumpa da når en får følelser??? det er ikke ff regler det slik jeg har lest her på kg... da skal man jo knapt se på hverandre når det er ff og fwb...kniiis

Det finnes vel en andel drittsekker overalt?

Linken FWB illustrerer det jeg tenker er vellykket FWB. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 hours ago, AnonymBruker said:

Voksen dame som har vært singel i 4 år. Har vært på flere daitingsider en stund, men føler at det bare er menn som er ute etter å knulle som tar kontakt. Er ikke ute etter en samboer men hadde vært ok med å møte en mann som ikke startet samtalen om sex! Hvorfor blir det sånn? Er ute etter kjæreste, men ikke samboer, hvor pokker er de mennene?

Anonymkode: c0f86...535

Hvordan vet du at de BARE vil det? Kan jo være de vil ha sex, og så la det bli et forhold av det etterhvert.

De fleste menn vil forøvrig ha forhold, men kanskje ikke med deg. Det er som når kvinner forteller mannlige venner som sliter på den fronten at "du er en fantastisk mann, du fortjener en fantastisk kjæreste", der det sies implisitt at "men aldri i livet om det blir meg". Der kvinner og kvinner og menn er forskjellige og ofte kommer i konflikt, er at menn har høye kravere krav til kjæreste enn til sexpartner, mens for kvinner er det typisk motsatt.

Anonymkode: 57c54...657

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at de BARE vil det? Kan jo være de vil ha sex, og så la det bli et forhold av det etterhvert.

De fleste menn vil forøvrig ha forhold, men kanskje ikke med deg. Det er som når kvinner forteller mannlige venner som sliter på den fronten at "du er en fantastisk mann, du fortjener en fantastisk kjæreste", der det sies implisitt at "men aldri i livet om det blir meg". Der kvinner og kvinner og menn er forskjellige og ofte kommer i konflikt, er at menn har høye kravere krav til kjæreste enn til sexpartner, mens for kvinner er det typisk motsatt.

Anonymkode: 57c54...657

Der satte du ord på det. gitt.. spot on....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Ekslusiv FWB ja, det liker jeg best... Tror ho @Bente1234er ekstrem kosklein slik som hun beskriver det, men jeg tror nok de er heldige de som får kjenne på hennes kjærlighet, å foretrekke litt passion fremfor sex vitner om et godt forhold til kjæreste... det vil nok gjenspeile seg i sexen som blir minst like god😉

ja heller heftig brusende sex med blodet fullt av adrenalin rush og en mann man syns er helt fantastisk på alle måter...som man føler man ikke kan få nok av... det er den følelsen jeg leter etter .. de fleste reklamerer ikke med noe sånt.... har vel møtt 2 stk på 2 år jeg hadde sagt ja på flekken hvis de hadde spurt meg.. ha ha ha...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes vel en andel drittsekker overalt?

Linken FWB illustrerer det jeg tenker er vellykket FWB. 

De der er i fåtall.... mange som har vært i fwb i flere år...men når en begynner å spørre om hva de syns hvis han ligger med andre og omvendt så er det ikke tolererbart lengre..så har de allerede avslørt at de er blitt for glade i kompisen og da slår sjalusi inn... det er vel heller ikke lov i fwb... og hva er så den store forskjellen til kjæreste da?? Man har lov å bli forelsket og at det er bare fantastisk for den andre part... alle menn jeg har snakket med som ser etter fwb..sier at så fort det kommer følelser inn i bildet er de nødt til å avslutte... jeg syns det er trist å høre sånt på kvinner's  vegne. Selv om det skjer andre veien så er det oftest kvinner som får følelser.uansett hvordan man snur og vender på det ..så det er helt naturlig at vi vil finne noe som er mindre sjanse for å bli såret i enn ff og fwb... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes jo måter å avsløre drittsekker på før man treffes da, det er jo bare å spille på sex for å høre hvordan de er... det er som regel da "den rette jeg" kommer frem, da går de rett i fella😅 Problemet er jo faktisk at de som virkelig er gode ikke finner de gode🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er jo en slags midlertidig greie, men etter hvor lenge det avsluttes og hvordan kommer jo an på hvor god man er til å kommunisere.

Jeg er selv mest interessert i forhold men føler meg ikke klar til å gå inn i noe nytt akkurat nå, derfor er en periode med FWB løsningen intil videre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Tenk at jeg klarte å finne den ene mannen på Tinder som bare vil ha forhold, men ikke sex. Fuck my life.

Anonymkode: 5bef3...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De fleste menn tenker bare sex.De fleste som sender meg melding er innpå tema sex også. Virker som dem vil ha et forhåld med god sexliv.

Anonymkode: 69628...541

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...