Donnie Darko Skrevet 27. juni 2005 #1 Skrevet 27. juni 2005 (Dagbladet.no): Den amerikanske seriemorderen Dennis Rader, også kjent som BTK eller Bind, Torture, Kill, innrømmer nå at han har tatt livet av 10 mennesker. De første drapene skjedde så langt tilbake som i 1974, da Rader et ektepar og deres to barn på ni og 11 år. http://gfx.dagbladet.no/pub/artikkel/4/43/...852/btk_sak.jpg Se på fyren! Altså.. han er ikke akkuratt anonym i en folkemengde.. Faen heller. hadde jeg sett han på gata så hadde jeg pekt på han og sagt: "se der! Det er en seriemorder!"
Gjest Gjesta Skrevet 27. juni 2005 #4 Skrevet 27. juni 2005 Er det bare meg eller ligner han på Jack Nicholson i "The Shining" ? :o
Pleier Skrevet 27. juni 2005 #5 Skrevet 27. juni 2005 Er det bare meg eller ligner han på Jack Nicholson i "The Shining" ? :o Så det jeg også.
Gjest kenneth Skrevet 27. juni 2005 #6 Skrevet 27. juni 2005 Nå ble jeg faktisk litt småsur her. Vi kjenner jo alle til stereotypen "trønder med bart". Inspirert av den, skrev jeg noe sånt som "ser ikke alle middelaldrende trøndere slik ut dagen derpå?". Nå var han vel strengt tatt "middelaldrende". Og trøndere har jo som kjent bart, alle mann... Men, så har moderator endret til "Ser ikke alle slik ut dagen derpå? Jeg respekterer moderators myndighet på området, men synes nå dette var litt strengt. Strengt tatt. Det er litt frustrerende å få sitt forsøk på humoristisk innspill kastrert på den måten. Alle ser ikke slik ut dagen derpå, ikke de uten bart og ikke de som eks. er 90 år, eller 18 for den saks skyld. Makan!
HMSP Skrevet 28. juni 2005 #7 Skrevet 28. juni 2005 Grunnen til at det ble fjernet er at du sier at en viss type mennesker ikke ser bra ut. Dette er en type generalisering vi ikke ønsker her. Jeg beklager hvis du er uenig. HMSP - moderator
Donnie Darko Skrevet 28. juni 2005 Forfatter #8 Skrevet 28. juni 2005 Grunnen til at det ble fjernet er at du sier at en viss type mennesker ikke ser bra ut. Dette er en type generalisering vi ikke ønsker her. Jeg beklager hvis du er uenig. HMSP - moderator Det er vel ganske klart at han ikke mener dette i fullt alvor. Nei.. Dette var å gå for langt Moderator.
Gjest Hippopotamus Skrevet 28. juni 2005 #9 Skrevet 28. juni 2005 "Grunnen til at det ble fjernet er at du sier at en viss type mennesker ikke ser bra ut. Dette er en type generalisering vi ikke ønsker her. Jeg beklager hvis du er uenig. HMSP - moderator" Moderator passer veeeeldig på trønderne her i dag, synes jeg. (For all del, det er ingenting galt med trøndere!) Mens andre grupper, som feks oss overvektige, får gjennomgå som bare det uten inngripen. Et lite eksempelunder her, som ABSOLUTT ikke på noen måte antyder at en spesiell gruppe mennesker ikke ser bra ut! (Ehhh...) "Nå gutter, vil ikke dere også si at dere er lei av skapsete, feite jenter som trykker inn pølseringmagene sine og rumpefettet sitt i klærne sine som er to størrelser for små?"
Gjest kenneth Skrevet 28. juni 2005 #10 Skrevet 28. juni 2005 Dessuten satte moderator Caprice i et dårlig lys. Nå ser det ut som hun ler av vitsen min, som etter "inngrepet" ikke var noe morsom i det hele tatt (Evt. ler hun av startinnlegget, noe som betyr at jeg setter meg selv i et dårlig lys ved å tro at det er jeg som har frembragt smilerynkene. Ser du Moderator, hva du har stelt til?) Og ja, jeg tenkte også at han lignet på Jack N.
Gjest Varg-Menja Skrevet 28. juni 2005 #11 Skrevet 28. juni 2005 Er det bare meg eller ligner han på Jack Nicholson i "The Shining" ? :o Ja,det gjør han, også ligner han litt på han kompisen til Seinfeldt, synes jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2005 #12 Skrevet 28. juni 2005 Dessuten satte moderator Caprice i et dårlig lys. Nå ser det ut som hun ler av vitsen min, som etter "inngrepet" ikke var noe morsom i det hele tatt (Evt. ler hun av startinnlegget, noe som betyr at jeg setter meg selv i et dårlig lys ved å tro at det er jeg som har frembragt smilerynkene. Ser du Moderator, hva du har stelt til?) Og ja, jeg tenkte også at han lignet på Jack N. Bare ta det med ro, Kenneth.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå