Gå til innhold

hadde du turt å la deg hypnotisere?

hadde du turt å la deg hypnotisere?  

5 stemmer

1. 1. hadde du turt å la deg hypnotisere?

• ja!
      25
    • nei!
      4

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

hei folkens!

jeg lurer på om dere hadde turt å la dere hypnotisere?selv hadde jeg ikke turt det :o synes det ser så skummelt ut å gå inn i trance og at noen har kontroll over ditt sinn

Gjest Gjesta
Skrevet

Nei, det tror jeg ikke at jeg hadde turt, gitt :-?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde nok vært veldig nervøs, men hadde turt det. Synes det høres spennende ut. :)

Gjest gjest igjen
Skrevet

Jeg hadde turt, men kun om jeg visste at det var en som var anerkjent og jeg ville helst hatt en jeg stolte på med meg, samtidig som jeg ville tatt alt som skjedde opp på bånd.

Skrevet

Jada. Jeg tror faktisk ikke det går an å miste all kontroll, selv om man er hypnotisert.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg gikk til hypnotisør for å slute å røyke. Var ikkeno pes det

Gjest seroxata
Skrevet

jepp, jeg tror nok jeg hadde det:)

Gjest jimmy Hendriks
Skrevet

Ja det høres nifst ut og la seg hyponisere!-Men hadde det vært en søt jente, og det var jeg som skulle utføre det :) Hadde jeg ikke vært i tvil hehe. Det var sånn dr Jekyll holdt på i sin tid i Dublin :)

Gjest Gjest
Skrevet
hei folkens!

jeg lurer på om dere hadde turt å la dere hypnotisere?selv hadde jeg ikke turt det :o synes det ser så skummelt ut å gå inn i trance og at noen har kontroll over ditt sinn

Er kun deg selv som har kontroll over ditt sinn.

Hypnotisøren "min" sa at det vi ser på TV og sånn, det gjør de fordi de vil det selv.

videre kunne han berolige meg med at dersom han ba meg hoppe ut av vinduet så ville jeg ikke gjøre det. Fordi jeg har da vettet i behold selv om jeg er hypp på å slutte å røyke

Gjest Milah
Skrevet
Jeg hadde nok vært veldig nervøs' date=' men hadde turt det. Synes det høres spennende ut. :)[/quote']

Samme her.

Har alltid lurt på hvordan det føles. Og så er jeg litt skeptisk av natur, og vil gjerne erfare ting selv før jeg tror 100% på det!

Gjest Pjusk
Skrevet

Frysepulver: Hjelp det deg å slutte å røyke?

Gjest Emera
Skrevet

Er kun deg selv som har kontroll over ditt sinn.

Hypnotisøren "min" sa at det vi ser på TV og sånn, det gjør de fordi de vil det selv.

Nettopp. For hver av dem du ser gjøre idiotiske ting i hypnose på TV, er det mange i "bakrommet" som ikke har latt seg hypnotisere. Det er ikke alle det går an med, rett og slett.

Jeg hadde turt, ja.

Gjest Pauline
Skrevet

Jeg har ei utdanning som gjør at jeg har lov til å drive med hypnose, og kan opplyse om at hypnose er langt mindre mystisk og skummelt enn det man ser på tv. Vi fikk prøve både å bli hypnotisert og hypnotisere på studiet, og det er rett og slett en tilstand av dyp avslapning. Jeg hadde virkelig ikke følelsen av å miste kontrollen (men dette kan muligens variere fra person til person). Jeg har ikke praktisert dette i ettertid, men kan tenke meg å bli hypnotisert som del av f.eks smertelindring dersom dette skulle bli aktuelt en gang (f.eks ved fødsel).

Gjest Darcy
Skrevet

Det kom an på hva som var formålet.

For å få meg til å gjøre tåpelige ting ? Ser ikke poenget.

For å finne ut ting ? Nei.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, det er to måneder siden i dag faktisk! At jeg sluttet å røyke!

Jeg følte meg bare avslappet, det var sånn det var skulle jeg si, at jeg satt i stolen ved siden av denne mannen og hadde øynene lukket og slappet veldig godt av. Du kjenner trolig noe av det samme når du sitter/ligger og soler deg og er våken.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, det er to måneder siden i dag faktisk! At jeg sluttet å røyke!

Jeg følte meg bare avslappet, det var sånn det var skulle jeg si, at jeg satt i stolen ved siden av denne mannen og hadde øynene lukket og slappet veldig godt av. Du kjenner trolig noe av det samme når du sitter/ligger og soler deg og er våken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...