Gå til innhold

Alenemødres seksualmoral

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes litt synd på alenemødrene, de sitter tross alt for det meste på alt ansvar, vasking, rydding, hit og dit i barnehage, skole og fritidsaktiviteter, leksehjelper, foreldresamtaler, turer til legen, bursdager +++... Og noen har kanskje ikke energi nok til å date engang, hvordan deres sexmoral er jeg usikkerpå... Det eneste av erfaring jeg har er at de yter maksimalt når de først får sjansen😉

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Grunnen til at jeg spør er jo at disse ofte får barn uten at en far er inni bildet. Sier det noe om moralen deres?

Anonymkode: d84e2...3fc

Skrevet

Den er vel omtrent som gifte fedre sin 😊

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Grunnen til at jeg spør er jo at disse ofte får barn uten at en far er inni bildet. Sier det noe om moralen deres?

Nei, de må nok også ha en far med i bildet, på et eller annet tidspunkt. Hans oppførsel i ettertid kan dog sikkert påvirke hvordan hennes seksualmoral anses. Tror ikke du kan finne noen faste regler om dette her.

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det alltid slik at det er moralen til alenemødre det er noe gale med? 

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, SoWhat? skrev:

Syns det er så rart at man tenker at mødre skal ha så høy sexmoral i forhold til andre. Det er som det hakkes på i en viss tråd her inne; man må ikke finne på å være sexy om man har barn!  😄 hva er det for slags forhistorisk synspunkt.

La nå mødre få være sexy, og la de ha sex som alle andre har. Jez! 

Når ble sex noe skammelig egentlig? 

Enig d fins jo ikke seksual moral i dagens samfunn så hvorfor skulle det være annerledes for alenemødre

Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

De gjør ikke det, vet du. De fleste får barn med menn de ser for seg fremtiden med. Problemet er ofte at disse viser seg å ikke være så interessert i barn og familie etterhvert, og begynner å luske rundt med andre damer, drikke, spille bort penger, digge seg selv og seg selv, igjen... 

Da sitter det endel alenemødre igjen med omsorgen og ansvaret for barna, imens mannen farter lykkelig videre til neste forhold.

Hva sa du om seksualmoral, igjen...?! 🤪

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror noen kjeder seg litt i dag... 

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om alenemødres seksualmoral?

Hvilken relevans har det? Hvorfor er du så opptatt av andres seksualitet og sexliv?

Skrevet

På gruppenivå vil jeg anta at en vil finne noe mer promiskuøsitet enn en vil hos mødre som er gift med sitt barns far, gitt at det trolig vil være flere med mer konservative holdninger i sistnevnte gruppe samtidig som en viss andel av alenemødrene vil være dette etter mer flyktige forhold. Samtidig er det nok veldig lite å hente på å bruke den generaliseringen for å si noe om individet, da gruppen nok er alt for ulik. 

AnonymBruker
Skrevet
På 20.5.2020 den 18.23, AnonymBruker skrev:

Hva tenker dere om alenemødres seksualmoral?

At det er meg revnene likegyldig. Og det burde det være for deg og alle andre også. 

Anonymkode: 940fa...2ab

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At det er meg revnene likegyldig. Og det burde det være for deg og alle andre også. 

Anonymkode: 940fa...2ab

Burde det egentlig det? Om det faktisk var tilfelle at mange fikk barn under dårlige forhold fordi de levde veldig utsvevende ville jo det vært både interessant og noe en burde se etter løsninger på som samfunn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...