Squirtle Skrevet 20. mai 2020 #1 Skrevet 20. mai 2020 (endret) Har den siste tiden vært mye plaget av at jeg må plutselig tisse og har veldig vanskelig for å holde meg, senest i dag tisset jeg på meg i sentrum mindre enn 2 minutter fra et offentlig toalett, fordi jeg klarte ikke å holde det. Takk for godt vær ,svarte treningsbukser og lang strikkejakke! Har ikke de vanlige symptomene på urinveisinfeksjon som svie, utpreget lukt og mørk farge. Noen med lignende erfaringer? Har slitt en del med angst i det siste, kan det ha innvirkning? Jeg pleier vanligvis ikke slite med dette, men i perioder hender det. Og ja jeg skal levere urinprøve, for dette er ikke levelig. Å ikke tørre å drikke før man går ut fordi man er redd for å tisse på seg🙄 Endret 20. mai 2020 av Squirtle
Minya Skrevet 20. mai 2020 #2 Skrevet 20. mai 2020 Trenger ikke nødvendigvis være UVI, men det kan hende du har en periodisk inkontinens som symptom på noe annet. Det er lurt å få sjekket det hos lege, for det kan være en hel myriade med forskjellige årsaker. 1
Squirtle Skrevet 21. mai 2020 Forfatter #3 Skrevet 21. mai 2020 20 timer siden, Minya skrev: Trenger ikke nødvendigvis være UVI, men det kan hende du har en periodisk inkontinens som symptom på noe annet. Det er lurt å få sjekket det hos lege, for det kan være en hel myriade med forskjellige årsaker. Det har jeg aldri hørt om, så tusen takk .🙂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå