Gå til innhold

Selge føtter på nett


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du ser sikker dette innlegget og tenker hva i all verden. Kan du ikke bare få en jobb? Dessverre er det ikke så lett. Selv om du klarer å forsørge deg helt fint og har en grei helse betyr ikke det at det er likt for alle. Så om du er her for å dømme, bare gå videre er du snill. 

Jeg sliter utrolig med økonomien, det å få meg jobb er for øyeblikket umulig. Jeg ser det faktisk er mange der ute som kjøper bilder eller videoer av føtter. Så spørsmålet mitt er helt enkelt: Er det noen som har solgt/selger bilder av føttene sine på nett? Hvor mye får du?

Anonymkode: 2fb4d...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri hørt om. Syns dette virker sært. 

Anonymkode: 26a74...9d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri hørt om. Syns dette virker sært. 

Anonymkode: 26a74...9d9

Er en ting. Er utrolig mange som har fot-fertish, er til og med sider egnet til å kun selge bilder av føtter. 

Anonymkode: 2fb4d...1fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns ikke det er rart i det hele tatt. Kreativt! Det finnes et marked for alt. Hvor stort det er er en annen sak. Du kan jo ta kontakt med en som selger og spør hva prisen er, som om du skulle kjøpe selv. 

Anonymkode: 8b08d...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen vil kjøpe bilder av føttene mine, så vær så god.

Hvis noen derimot vil kjøpe føttene mine, så vil jeg helst beholde de.

Anonymkode: c3faf...a50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde du mente å kutte av foten og selge den 😂

Anonymkode: 2bc7a...320

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri hørt om, men tipper du må inn på disse fetisj sidene som disse er på? Er vel bedre å selge bilder av føtter enn brukte truser.. 

Lykke til!

Anonymkode: 14f0c...4c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg råder deg heller til å selge andre ting på nett, som f.eks. ting du ikke trenger eller ting du har laget, tjenester som oversettelse fra engelsk til norsk f.eks. hvis du er flink i engelsk. Også masse ting du kan selge på fiverr. Sjekk det ut. Det finnes folk som er villige til å betale for masse rare ting der, som likevel ikke er bilder av føtter. 

Anonymkode: 23bf7...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg råder deg heller til å selge andre ting på nett, som f.eks. ting du ikke trenger eller ting du har laget, tjenester som oversettelse fra engelsk til norsk f.eks. hvis du er flink i engelsk. Også masse ting du kan selge på fiverr. Sjekk det ut. Det finnes folk som er villige til å betale for masse rare ting der, som likevel ikke er bilder av føtter. 

Anonymkode: 23bf7...565

Sjekk også ut freelancer. Det kan være at du finner noe der som du er flink til.

Anonymkode: 23bf7...565

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...