Gå til innhold

Familietrøbbel...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min mor misliker min mann.. vet ikke helt hvor jeg skal begynne, men kort fortalt, jeg har alltid hatt et nært forhold til min familie, min mor har en veldig sterk personlighet, hun selv har kuttet kontakten med sine søsken, og ofte uvenn med sin mor. Hun er ekspert på å dømme andre folk, og lager sine egne meninger, for å si det sånn kunne jeg aldri ha kommet hjem en dag og presentert en mørkhudet mann som min kjæreste... 

Min mann, han har en fortid, eller en oppvekst hvor han hadde litt for frie tøyler.. så det endte med at han fikk 2 års fengsel for narkotika.. hvor fengselet reddet han, han tok utdannelse i fengsel, kom ut og fikk seg jobb.. kom seg på rett spor, fikk unger og jobb offshore, og ikke vendt tilbake til rusmiljøet. Idag har han begynt i ny jobb i et veldig bra oljeselskap, som jeg er veldig stolt av.. når jeg traff han så fortalte han om fortiden sin før vi ble seriøse, slik at jeg kunne stikke hvis jeg ikke synes det var greit.. og han spurte meg om han skulle fortelle min familie om det.. da sa jeg NEI, fordi jeg kjenner de såpass godt at jeg vet de ville dømt han opp og ned.. MEN min bror har fått greie på dette, og jeg mistenker han har fortalt dette til min mor og far, hvor de helt utav det blå begynte å kalle min mann for en løgner, etter en snap vi sendte hvor vi tullet om at vi hadde vunnet noe, men ironien bak det var at vi hadde vunnet en mye mindre ting, da fikke jeg beskjed om at han var en løgner, så de benyttet den sjansen der til å "ta han" jeg fikk melding om at jeg skulle få vite sannheten om han osv osv,,, aldri fått greie på hva det var da de innså at de ikke kunne si at min bror hadde sagt noe, pga da ville ikke vi ha noe tillit til han som ville ødelagt vårt forhold til han... og nå er det eskaleret så voldsomt at minn mann vil ikke ha noe med de å gjøre, dette er for meg veldig trist da vi har barn sammen... min mor har bladd igjennom Facebook hans , 4år tilbake, og prøver og finne løgn på han.. mine venner er i Sjokk, det er så sykt at de nesten tror det ikke. For det inntrykket de har av min mann er så bra, han er en veldig utadvendt person, med masse humor, veldig godt likt, aldri vært voldelig, veldig hønepappa... bare snill! Kan ha en kort lunte noen ganger der han skal f.eks sage noe, og det går feil 3-4 ganger, da blir han frustrert og kan kaste verktøyet! Dette synes mine foreldre er bekymringsverdig...... vet seriøst ikke hva jeg skal gjøre, gråter bare av å skrive dette, for jeg er bare så frustrert, vet ikke hva han har gjort gale, hadde han bare vært voldelig mot meg så hadde jeg forstått det, men de har ingenting på han! Min mor mener han har kalt henne ei hore liksom, det kommer av at han sa en gang: alle damer er egentlig horer, men er bare de smarte som tar betalt... han har bare sånn humor noen ganger, og jeg mener en må ta han for den han er. 

Vi kommer ingen vei lenger.. han er dømt! Men for deres barnebarn synes jeg dette er trist!! De har bare dette barnebarnet!

Anonymkode: 695dd...4ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...