Gå til innhold

Ny singel og seksuelt frustrert

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kåt alt for ofte, men jeg vil ikke starte noen seksuelle forhold kun fordi jeg er kåt. Jeg føler meg langt i fra klar til å treffe noen nye og har bestemt meg for å ikke gjøre det i lang tid fremover.  Vil mye heller lære meg å håndtere følelser bedre. Hva gjør dere for å håndtere kåthet når dere er single utenom noe seksuelt? 

Anonymkode: 296ba...97f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta det med ro, det går over så lenge du ikke har sex.

Anonymkode: 1d0bc...972

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Onaner nå da. 

Anonymkode: 56139...cb6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du og hvor lenge singel? Mitt tips er å skaffe et leketøy å bruke det, det funka bra for meg værtfall. 

Anonymkode: e1216...a48

AnonymBruker
Skrevet

30, har vært i forhold nesten halve livet. Det er også en lengsel etter nærhet. Jeg er bare ikke klar for noe nytt og ONS er ikke noe for meg. 

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

30, har vært i forhold nesten halve livet. Det er også en lengsel etter nærhet. Jeg er bare ikke klar for noe nytt og ONS er ikke noe for meg. 

ONS hjelper ikke annet enn å få dempet kåtheten og kansje litt dårlig samvittighet etterpå, det er iallefall smart å ikke ha det hvis du skal prøve å få følelsene på plass... Kåtheten kan man jo alltids fikse selv, men nærheten må man jo involvere noen. Og nesten uansett hvem man ligger med er det jo sex de forventer... Jeg skulle nok ha klart å ligge i skje uten sex for nærhet, men men jeg har nok blitt umenneskelig kåt🙄

AnonymBruker
Skrevet

Skaff deg en womanizer.

Anonymkode: f7668...c9e

AnonymBruker
Skrevet

Prøve muslima.com 😉

Anonymkode: 34ffc...009

AnonymBruker
Skrevet

Ingen gode tips altså?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...