Gå til innhold

Nabo som synger operastyle midt på natten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Naboen min synger så sykt høyt. Akkurat nå er det natt, og han synger likevel. Det er full guffe og jeg er. Så. Trøtt.

Får jo ikke sove av det her. Dette er overhode ikke første gang det skjer heller. Er flere ganger i uka. Hva skal jeg gjøre? Synes naboen virker hyggelig nok, og jeg vil ikke være noen gledesdreper.

Fatter heller ikke når han sover, for jeg vet at han står opp tidlig og går ut og sånn. Men kan ikke være mange timene med søvn han får når han må opp tidlig, men legger seg sent fordi han heller er oppe og synger... 

Tror jeg blir nærpsykotisk om jeg ikke får sovnet snart 😂

Anonymkode: 2f3d2...df1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du et styre der du bor? Klag. Klag hver eneste dag han holder på lenge etter 23!

Anonymkode: 006de...a89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du et styre der du bor? Klag. Klag hver eneste dag han holder på lenge etter 23!

Anonymkode: 006de...a89

Hva med å snakke med naboen først? Kanskje han ikke tenker over at andre hører han? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en sånn jeg også. Tonedøv.

Anonymkode: 69e66...240

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, jeg ville sett det som ganske komisk. Syng med på operaen du også. Eller nei sett på the phantom of the opera😇🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klag til styre.  Ingen kan synge opera midt på natta når de bor i borettslag, har de så sære vaner må de bo i enebolig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bytt wifi-navnet ditt til noe ala «Naboens bråkete operasynging» ellerno. Jeg byttet mitt wifi til noe som hintet om at nabobikkja bråket mye. Ble mye stillere plutselig;) Tror de tok hintet 😂 Og naboene digget det!

Anonymkode: 56d35...d11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Apocalypte skrev:

Klag til styre.  Ingen kan synge opera midt på natta når de bor i borettslag, har de så sære vaner må de bo i enebolig. 

Er det bare opera en ikke kan synge midt på natten?

Anonymkode: 47d7f...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare opera en ikke kan synge midt på natten?

Anonymkode: 47d7f...883

Man kan ikke synge midt på natten uansett, da må man bo i enebolig uti skauen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Herlighet, dere som sier «klag til styret», faller det dere ikke at det faktisk går an å snakke med personen først? Kan jo faktisk hende at han ikke vet det er lytt og vil sette pris på en ok tilbakemelding.

Anonymkode: 65833...928

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...