Gå til innhold

Data gjenoppretting av iPhone


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, 

Mobilen min sluttet plutselig å fungere grunnet lite minne, og den har i det siste vært slått av/i tilstand "Recovery mode/Apple logo". Alternativene jeg får opp er å oppdatere(prøvd, men får opp kode "Error 14") eller gjenopprette enheten. Men dessverre, gjorde jeg et veldig dumt valg av å ikke ha noe backup for alle bilder og filer. Innholdet er alt fra ferie bilder, til veldig gamle minner jeg har hatt for år og ønsker å beholde. Så derfor leter jeg etter en løsning for å gjenopprette enheten uten å miste all den dataen. Tror dere at det muligens er en løsning for denne situasjonen?

Er det noen her som har gått gjennom det samme eller evt. har erfaring med data gjenoppretting for iPhone som har fungert, og kan fortelle litt om det?

Tusen takk på forhånd!!

Anonymkode: b98f7...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du prøvd å koble den til en PC? 

Anonymkode: a500c...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du helt sikker på at du ikke har hatt iCloud på?

Logg deg inn på iClouden på nett/på en PC og sjekk, kanskje du har hatt litt flaks likevel.

Og som den over nevner, forsøk å koble telefonen til PCen med kabel, sjekk hva iTunes sier når du gjør det.

Anonymkode: cd5c2...581

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.5.2020 den 9.39, AnonymBruker skrev:

Er du helt sikker på at du ikke har hatt iCloud på?

Logg deg inn på iClouden på nett/på en PC og sjekk, kanskje du har hatt litt flaks likevel.

Og som den over nevner, forsøk å koble telefonen til PCen med kabel, sjekk hva iTunes sier når du gjør det.

Anonymkode: cd5c2...581

Hei, takk for svar!

Ja, jeg er helt sikker fordi jeg ikke hadde nok plass på iClouden før den slo av (Og Apple bekreftet dette i tillegg).

Har koblet den til PCen. Har prøvd iTunes og andre software/tools, og får opp samme Error koden #14.

Fant deretter ut at koden står for "Full storage".

Tror dere jeg kan få tilgang til data/harddisk og gjøre backup av innholdet på en eller annen måte før jeg gjenoppretter mobilen?

Anonymkode: b98f7...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer du å komme til bildene via PC i utforsker, og frigi plass på den måten? 

Du har vel fått flere varsler fra telefonen før den gikk i lås.... 

Anonymkode: a500c...de8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...