Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan komme i gang med dating? Jeg har vært singel noen år nå, jeg har ikke orket tanken på noe nytt før nå. Hvordan gjør man dette? Hvor begynner man? Hvor finner man "folk"? Ev. hvilke nettsted vil dere anbefale?
Kan legge til at jeg er 40 år, og ble skilt for ca 4 år siden. 

Anonymkode: 515c3...d3a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om du har arenaer med god kjønnsbalanse der sjekking er tolerert, kan du jo prøve det. Hvis ikke er nok Tinder det mest åpenbare svaret.

Anonymkode: d8ec4...4c4

Skrevet

Jeg er i begynnelsen av 40 årene selv, og holder meg til Tinder og/eller sukker.no. Å møte noen i "det virkelige liv" har jeg gitt opp.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Engel skrev:

Jeg er i begynnelsen av 40 årene selv, og holder meg til Tinder og/eller sukker.no. Å møte noen i "det virkelige liv" har jeg gitt opp.

Hvorfor?

Anonymkode: 3c0f6...49a

Skrevet
2 timer siden, Engel skrev:

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor?

Anonymkode: 3c0f6...49a

Fordi de få gangene man møter noen som er interessante så er de gift/samboere. Har deltatt på flere kurs og aktiviteter innenfor fristidsinteressene mine, uten å møte en eneste singel mann i riktig alder. Jeg har rett ut spurt venner om de vet om single menn som kan passe meg, uten resultater. I vår alder så er veldig mange (heldigvis) fortsatt i parforhold. Så eneste måten jeg har klart å møte aktuelle, single menn er via nettdating. Jeg gidder ikke å fly på byen da, mulig man kan møte noen der. Jeg jobber til og med i en mannsdominert bransje, men selv der har det ikke dukket opp noen aktuelle. Møter svært få single generelt.

• Liker 1
Skrevet
På 19.5.2020 den 23.32, AnonymBruker skrev:

Hvordan komme i gang med dating? Jeg har vært singel noen år nå, jeg har ikke orket tanken på noe nytt før nå. Hvordan gjør man dette? Hvor begynner man? Hvor finner man "folk"? Ev. hvilke nettsted vil dere anbefale?
Kan legge til at jeg er 40 år, og ble skilt for ca 4 år siden. 

Anonymkode: 515c3...d3a

Eg er berre 30 år, men eg kjenner igjen problemstillinga, det er vanskeleg å finne ein "sjekkearena" utanom utelivet. Heller store begrensingar når ein ikkje er av festetypen. Tinder, Match og Sukker har heller ikkje vore min greie. Har lagt heile datinga på hylla enn så lenge. Nettdating er vel det vanlegaste for tida, eventuelt felles bekjente eller gjennom fritidsaktivitetar.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...