Gå til innhold

Svigerinne ta ut stingene

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det innafor å spørre min svigerinne som akkurat er ferdig utdannet sykepleier om hun kan ta ut stingene på ballene mine? 

Anonymkode: a0be2...a03

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan alltids spørre, innafor er det ikke. Tviler på at hun sier ja. Hadde det vært en arm eller en finger, da hadde det vært innafor. Å spørre. Du er pervers.

Anonymkode: 1fc04...bc5

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det innafor å spørre min svigerinne som akkurat er ferdig utdannet sykepleier om hun kan ta ut stingene på ballene mine? 

De kan du vel ta ut selv? Vil du vise fram ballene til henne???? Tufs

Anonymkode: 1a608...e9e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei

Anonymkode: 2f0d8...7a3

Skrevet

Gjør det selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt ikke!

Anonymkode: e95d2...69c

AnonymBruker
Skrevet

Sting satt i gonader løser seg opp selv. Så denne må du dra lenger ut på landet med

Anonymkode: 2c6b6...e9b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Rararara skrev:

Gjør det selv.

Jeg er ikke sykepleier

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke sykepleier

Du trenger ikke å være sykepleier for å fjerne sting! Så lenge du ikke har fått spesifikk beskjed om at du må tilbake dit du har sydd/til fastlegekontoret for å fjerne dem kan du gjøre det selv som regel. Det er ofte enkelt om du kan se stingene! Jeg bruker pinsett og en stingstretter eller en saks når jeg gjør det på meg selv. Viktig å bruke rene ting!

Anonymkode: a4b33...8b3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Du trenger ikke å være sykepleier for å fjerne sting! Så lenge du ikke har fått spesifikk beskjed om at du må tilbake dit du har sydd/til fastlegekontoret for å fjerne dem kan du gjøre det selv som regel. Det er ofte enkelt om du kan se stingene! Jeg bruker pinsett og en stingstretter eller en saks når jeg gjør det på meg selv. Viktig å bruke rene ting!

Oppskrift på infeksjon..... Har du ikke medisinsk utdanning, skal du ikke fjerne sting.. Det må være sterilt utstyr og du må bruke riktig teknikk så du ikke drar det skitne av stingene gjennom og ut på andre siden.

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oppskrift på infeksjon..... Har du ikke medisinsk utdanning, skal du ikke fjerne sting.. Det må være sterilt utstyr og du må bruke riktig teknikk så du ikke drar det skitne av stingene gjennom og ut på andre siden.

Jeg fjerner alltid mine egne sting. Aldri fått noen negative kommentarer på det. 

• Liker 5
Skrevet

Hvis du ikke klarer det selv så gå til legen å få dem fjernet? 

AnonymBruker
Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor? Om du har fått sydd sting så har du vel enten fått beskjed om å komme tilbake etter så og så lang tid for å få dem fjernet, eller de er av typen som løser seg opp av seg selv. 

Vi forstår at du enten er ut etter å lage litt kvalme, enten i familien eller her på KG. Anbefaler deg å finne en bedre hobby og trene litt på sosial intelligens. All oppmerksomhet er ikke god oppmerksomhet, og det er mye hyggeligere med god oppmerksomhet, bygd på omtanke og respekt, det kan jeg love deg. Prøv, så finner du ut av dette du også.

Anonymkode: 2e815...4ce

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tull! Jeg fjernet en føflekk for to, tre måneder siden, og spurte legen om jeg kunne fjerne stingene selv. Det var ikke noe problem, i følge henne. 

Anonymkode: 666bb...d77

AnonymBruker
Skrevet

Er hun pen?

Anonymkode: 2a269...01f

AnonymBruker
Skrevet

Det er nok lettest for henne å komme til om du har ereksjon, så spør om hun kan ta av seg klærne også.

Anonymkode: 62afb...9ca

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

For noe massivt pisspreik. 

Anonymkode: 94705...722

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tanken var å svare ja, men ikke når det er svigerinnen din og det er snakk om sting på ballene. Det er ikke innafor.

Jeg har selv hatt en venn hjelpe meg med å fjerne noen sting på armen, men ja det var på armen, ikke i nærheten av kjønnsorganet.

Anonymkode: 4131b...b0f

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er tull! Jeg har fjernet mange sting på egenhånd og ikke fått en eneste infeksjon! Legene som har sydd i meg har alltid gitt meg tommel opp for å fjerne selv! Derimot fikk jeg infeksjon når jeg fjernet to sting på legekontoret...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er hun pen?

Anonymkode: 2a269...01f

Ja hun er blond tynn, og stram rumpe, 20 år yngre. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...