Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan få en mann interesert igjen ? Etter at hans interesse har dalet litt.. 

Anonymkode: b7ef0...24d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan leke hard to get, så vil interessen hans øke. Men når du slutter med spill vil han miste den igjen. Ikke gå inn i den vonde runddansen 

Anonymkode: 8a501...74d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan få en mann interesert igjen ? Etter at hans interesse har dalet litt.. 

Daler interessen så kan du bare avslutte å gå videre, om det ikke er sykdom eller andre alvorlige ting som ligger bak. Så tidlig i et forhold og interesse som daler uten det er slike ting som ligger bak? Det er bare å gå videre. Du kan trekke deg tilbake, det må du uansett gjøre. Men sjansen for at interessen stiger igjen er liten. Isåfall er det bare en forbigående greie fordi vedkommende synes du er grei å ha på "gress". For meg er dalende interesse uten noen begrunnelse og kommunikasjon det samme som å si farvel. Ingen som virkelig er interessert lar slike ting skje frivillig.

Anonymkode: cd4c9...b43

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at dersom du har uttrykt og vist din interesse for denne mannen og du ikke hører noe fra han så er det ikke så mye du får gjort for at han skal bli interessert igjen. Har du også virket kald så kan det hende at han tenker at du heller ikke er interessert. Men dersom en mann har vært på mye på og plutselig blir av så er det nok en grunn. Jeg har nylig opplevd dette. Hadde kontakt med en mann som virket interessert. Sendte masse meldinger, generøs med komplimenter, ringte stadig og ville treffes. Han virket interessert i å bli kjent med hvem jeg er, hva jeg liker, om jeg liker de samme tingene som han. Jeg tenkte vel at han var betatt og kanskje ønsket noe mer. Han fortalte at han hadde likt meg i flere år. Så jeg trodde at han kom til å bli ekstra gira når jeg sa at jeg begynte å like han veldig godt. Jeg trengte bare litt tid på å bli bedre kjent. Så nå etter å fortalt at jeg har lyst på han så har han sluttet å ta kontakt. Jeg skjønner ikke så mye egentlig. Men har forsonet meg med at han ikke er interessert og at jeg ikke orker å holde på sånn her. TS, prøv å kom deg videre. Du blir mest sannsynlig bare holdt på gress. 

Anonymkode: d1eac...5aa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er akurat sånn det har vært med han der også. Mannfolk!!!  Jeg tenker, det er hans tap 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er akurat sånn det har vært med han der også. Mannfolk!!!  Jeg tenker, det er hans tap 

Bra innstilling. Det er hans tap. Prøv å snu det og tenk at du er hakket litt for bra for han. 

• Liker 1
Skrevet

no contact rule..har jeg hørt funker på noen..dvs ikke ta kontakt eller noe på 30 dager.. ca...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Bente1234 skrev:

no contact rule..har jeg hørt funker på noen..dvs ikke ta kontakt eller noe på 30 dager.. ca...

Og da kommer mennene tilbake? 😄

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og da kommer mennene tilbake? 😄

Stort sett funker det at de tar kontakt igjen men ingen garanti for at det vil funke videre.. er hvor mange mnd no contact en orker da for en mann 😂

AnonymBruker
Skrevet

Man får smøre seg med tålmodighet 😂 mannfolka trenger tenkepause i mellom 😂 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser bare for meg at de bruker tenkepausen til å treffe/ligge med andre mer spennende damer enn meg. Og det er jo litt sårt. 

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fatter ikke at de gidder... jeg orker ikke å holde på slik med mannfolk jeg har null interesse av... tror det er stort sett menn sim er sånn... damer er mer... er vi ferdig og konkludert at han ikke er noe for meg så lar vi det være der og går videre... menn kan holde på i evigheter med noen de ikke liker å kontakte nå og da...

er vel ikke alt en skal skjønne her i verden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er sant. Vi lever jo bare en gang. 

AnonymBruker
Skrevet
On 5/19/2020 at 9:30 PM, AnonymBruker said:

Du kan leke hard to get, så vil interessen hans øke. Men når du slutter med spill vil han miste den igjen. Ikke gå inn i den vonde runddansen 

17 hours ago, Bente1234 said:

Dette fatter jeg bare ikke. Hvis en kvinne hadde sluttet å ta kontakt med meg, hadde jeg bare antatt at hun ikke var interessert, og gått videre. M30

Anonymkode: d1453...13a

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette fatter jeg bare ikke. Hvis en kvinne hadde sluttet å ta kontakt med meg, hadde jeg bare antatt at hun ikke var interessert, og gått videre. M30

Men ... for min del har jeg en jeg møtte fra mars til juni i fjor.. siden da har han tatt kontakt hver mnd siden.. uten å vise noe mer interesse så ja stillhet gjør at de fortsetter å sende mld ett par dager i mnd og så er det stille ca en mnd til neste gang. Jeg hadde ikke giddet det med en mann jeg ikke ville noe spesielt ved. Så det der er ett mysterium at noen menn gidder det der

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker said:

Hos meg har de alltid kommet tilbake og blitt veldig pågående når jeg endelig har resignert og blitt stille. Det er derfor det å leke hard to get er dumt, for du tiltrekker deg bare menn som er enosjonelt utilgjengelige og aldri vil ha deg når de kan. 

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hos meg har de alltid kommet tilbake og blitt veldig pågående når jeg endelig har resignert og blitt stille. Det er derfor det å leke hard to get er dumt, for du tiltrekker deg bare menn som er enosjonelt utilgjengelige og aldri vil ha deg når de kan. 

Emosjonelt*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...