Gå til innhold

Iphone 8 plus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har den? 
vil dere anbefale den? Jeg tenker på str. 
blir den altfor stor?

Anonymkode: e667a...3ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har, hatt den i 2.5 år snart og den beste iPhonen jeg har hatt. Jeg synes størrelsen er grei. 
Kameraet var godt den gangen, men kan ikke måle seg med de nyere nå da, synes jeg. 

Anonymkode: 6ffad...be6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har den. Jeg elsker størrelsen. Samboer har hakket mindre, ikke så trivelig for han å sitte å se på feks filmer på youtube som det er for meg som har større skjerm. Syns kameraet kunne vært mye bedre, det blir fort kornete når man zoomer. Så hvis du trenger et bra kamera så vil jeg ikke anbefale den. 

Anonymkode: 3df05...6b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ser spennende ut.

Anonymkode: 00df9...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du kjøpe ny iPhone og ikke vektlegger design over alt annet er vel den nye  iPhone SE veldig god valuta for pengene.  iPhone 11 innmat, med klassisk 6-8 design.  Kraftig nok for å henge med i mange år.  Apple har hatt en lei tendens å gjøre gamle mobiler utdatert etter ca 5-6 år da viktige oppdateringer ikke lengre tilføyes og funksjoner som BankID blir umulig å installere på en gammel mobil.  Eneste egentlige mangelen er at iPhone med OLED starter på feil side av 10.000,- ellers er både 11 og SE fornuftige versjoner som ikke koster så mye å bytte skjerm på heller.

8-er er litt utdatert, skal du kjøpe en nå bør det også reflekteres i prisen, ellers vil jo en SE slå den på alt egentlig og den koster ca 5500,- ny i butikk.  8+ koster ca 700,- mer og det er ikke akkurat noen god deal sammenlignet med SE synes jeg.

Endret av Fantorang1
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med siste taler - ville gått for nye iPhone SE nå. Mye mer mobil for pengene, lavere pris, og vil vare i flere år fremover.

Anonymkode: e8cbe...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men iPhone SE har veldig liten skjerm kontra 8 plus, og 11!? 

Anonymkode: 6ffad...be6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SE er nok ikke + størrelsen, den er eksakt lik vanlig 8-er 4.7".  Pluss er 5.5".  Største innvending er at 8-er snart er 3 år gammel og Apple har delvis stoppet brukerstøtte på 5-6 år gamle telefoner.  Og ytelsesmessig er det et annet kaliber med en 11-er og SE, men gjør du en god handel på en 8+ telefon er det jo fortsatt en veldig god telefon.

Men nyprisen nå på slik er nokså dårlig deal om du kjøper til veilledende fullpris, da gir mange andre telefoner mer for pengene enn en nykjøpt 3 år gammel mobil, X har mer skjerm enn 8+ uten å være fysisk større og er en vesentlig bedre telefon enn 8+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men X-modellene er på full fart vei ut, de selges vel ikke hos feks Apple lengre, har sett dem priset ned i 5500 kr og mener jeg. 

Anonymkode: 6ffad...be6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...