Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det med menn?

Jeg er god venn med en, vi datet en stund men pga stygt brudd med eksen og mye drama. Er vi bare venner nå! Jeg liker han og vil egentlig noe mer, men uten at han vet dette har han sagt at han ikke vil være med noen nå. De har ikke helt flyttet ut heller( corona satte det på en pause), så han sover på sofaen i helgene pga sønnen og bor i lastebilen i ukene. Vi snakker veldig mye. Kanskje 2-3 timer daglig. 
Jeg tenkte at jeg ikke vil sitte og vente på han, så gikk på tinder igjen.

Startet og skrive med noen som bare fadet ut. Litt fordi han over og litt fordi jeg ikke ville eller de bare ble borte. Uansett så virker det ikke som det er en eneste normal person der lengre? Jeg sveiper på de jeg liker, prøver og tenke litt utenfor boksen osv. 
Fant en, vi har skrevet ca 2 uker nå( ikke fått møtt han pga turnus jobb).

Først virket han veldig ok, og morsom. Så begynte han og skrive om eksen sin, hun var gal. Og om alle venninnene sine og hva de har gjort i senga! Skrev bare til han at for meg er slik ganske turn off! Har egentlig mista helt lysta til og møte han. Forstår jo at han har vært med folk før, og hva han gjør som singel spiller ingen rolle, men for meg trenger jeg ikke vite om det🙃 

Nå er det plutselig penger! At han tjener så mye penger... Jeg tjener mine egne penger så klarer meg fint selv🙃 Ønsker en mann med økonomisk sans, men trenger ikke skryte av lønna si.. Så skulle han låne penger til ei fordi han var så snill! Så fikk jeg melding om at han skulle reise fra venninna si for hun skulle ha besøk av en som bare brukte henne🙈

Er det bare jeg som er magnet for slike? Jeg tror jeg mister helt håpet.....

Hadde dere gidder og møtt han? Eller hva kan jeg gjøre for å luke ut sånn? Er jo umulig og se om folk er hyggelige eller ikke på tinder

Anonymkode: 0d974...19a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det med "menn"? Det er én fyr fra Tinder du snakker om?  

Anonymkode: 81a0b...c38

Skrevet

Ville ikke møtt denne fyren. Vær obs på alle som snakker stygt om eksene sine... Enten det gjelder menn eller kvinner - det er rødt flagg og bør ikke godtas. Høres også ut som han tenker penger er det helt store, men det er andre ting enn det som er viktig. 

Menn (og damer) er litt rare, og på nett er det mange troll og folk som ikke helt har antenner. Mitt råd er å lytte til magefølelsen, fjern matcher som han der med penger og galt snakk om ekser, og behold de som funker, selv om det blir stille en dag eller to. 

Etterhvert blir du rutinert og kan lettere navigere mellom de som er bra og de som er dårlige :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...