AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #21 Skrevet 19. mai 2020 2 timer siden, Bamseklemmer skrev: Vevet er jo like strekkbart enten du er ung eller gammel, men hvis man ikke bruker musklene så ofte blir de jo slappere også...det vet jo alle... Feil! Fortell meg hvorfor unge jenter som nettopp har fått mens må bruke den minste tampongen da? Hvis det tydeligvis er ett fett? Du tror ikke vi som har vagina selv vet litt bedre enn deg hvordan dette fungerer? Anonymkode: 113f3...209
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #22 Skrevet 19. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: En mann som har vært med 20 thailandske prostituerte er jo minst like oppbrukt! 🤮 Så hvorfor tror dere det bare gjelder kvinner....lol Anonymkode: 9c54a...f38 Enig. Fritt for å ikke suge en sånn mann! 😷 Anonymkode: 113f3...209 2
Hr. Aktiv Skrevet 19. mai 2020 #23 Skrevet 19. mai 2020 Merker veldig liten forskjell på hvor trange damer er. Det som skiller en del er hvor våte de blir. Blir de veldig våte oppleves de som romsligere. 4
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #24 Skrevet 19. mai 2020 36 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Merker veldig liten forskjell på hvor trange damer er. Det som skiller en del er hvor våte de blir. Blir de veldig våte oppleves de som romsligere. Vil det være bedre med kondom hvis jenta blir kjempevåt? Anonymkode: 5a716...d7a
Bamseklemmer Skrevet 19. mai 2020 #25 Skrevet 19. mai 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Feil! Fortell meg hvorfor unge jenter som nettopp har fått mens må bruke den minste tampongen da? Hvis det tydeligvis er ett fett? Du tror ikke vi som har vagina selv vet litt bedre enn deg hvordan dette fungerer? Nå er det jo stor forskjell på en liten ob med størrelsen på en lillefinger og en penis som denne tråden handler om... Denne tråden handler ikke om småjenter. Må du absolutt vri på ordene for at jeg skal ha feil, må du heller holde deg til tråden og fakta...
Hr. Aktiv Skrevet 19. mai 2020 #26 Skrevet 19. mai 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil det være bedre med kondom hvis jenta blir kjempevåt? Anonymkode: 5a716...d7a Nei. Tørker bare litt med en klut. Uansett tenker jeg ikke så mye på dette for det er ikke et problem hvis man ikke gjør noe nummer utav det. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #27 Skrevet 19. mai 2020 15 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Nå er det jo stor forskjell på en liten ob med størrelsen på en lillefinger og en penis som denne tråden handler om... Denne tråden handler ikke om småjenter. Må du absolutt vri på ordene for at jeg skal ha feil, må du heller holde deg til tråden og fakta... Greia med ob er jo at den kommer ut mye større enn når den går inn da.. Nå påsto du at dette ikke hadde noe å si fordi vaginaen "er som en munn", men nei den er ikke det. Anonymkode: 113f3...209 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #28 Skrevet 19. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: En mann som har vært med 20 thailandske prostituerte er jo minst like oppbrukt! 🤮 Så hvorfor tror dere det bare gjelder kvinner....lol Anonymkode: 9c54a...f38 Nekter å tro at små thaikvinner er så tente og klare for disse store, feite, skalla og uføre vestlige menn de ligger med. Ergo kjennes de strammere. Nekter å tro de er forelsket og tent på en 20+ eldre mann. Ergo vil disse thaidamene liksom være så stramme og klare, noe som er helt feil!!! Anonymkode: fb197...4ac 2
Katten.2.0 Skrevet 19. mai 2020 #29 Skrevet 19. mai 2020 Jeg har alltid gjort mine partnere såpass våte at deres 'naturlige tranghet' kun kommer til spill helt i begynnelsen. Etter det handler det mer om hun har gjort knipeøvelser og kniper bra underveis. Min teori er at menn som prater så varmt om tranghet, unge kvinner og asiatiske kvinner enten har liten erfaring eller er regelrett dårlig i senga. 4
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #30 Skrevet 19. mai 2020 Det er fortsatt flere menn enn kvinner som er feite. Og tyngdekraften rammer dere menn og. Synes absolutt ikke de fleste menn holder seg bedre enn kvinner. Lite hår på hodet, masse på kroppen, mannepupper og kulemage. Og pungen siger... Likevel sprader en del av disse rundt og kritiserer damer Anonymkode: b9264...6e9
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #31 Skrevet 20. mai 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Feil! Fortell meg hvorfor unge jenter som nettopp har fått mens må bruke den minste tampongen da? Hvis det tydeligvis er ett fett? Du tror ikke vi som har vagina selv vet litt bedre enn deg hvordan dette fungerer? Anonymkode: 113f3...209 Det er jo pga skjedekransen, og det gjelder ikke alle jenter. Mange av mine venninner kunne bruke vanlig o.b med en gang, selv om de var jomfru. Selv klarte jeg ikke å bruke tampong før jeg hadde hatt samleie, fordi jeg hadde en skjedekrans som dekket for mye av åpningen. Etter samleie, løsnet den litt (derfor blødde jeg de første gangene jeg hadde sex, og det var smertefullt), og det ble da mulig å bruke tampong. Jeg har født to barn og bruker ofte den minste tampongen enda, det handler jo mest om hvor mye man blør. Anonymkode: b6dca...45a 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #32 Skrevet 20. mai 2020 Altså.. Jeg ble trangere etter fødsel. Samtidig føler jeg meg litt herda, så har ikke vondt etter sex lenger Anonymkode: db7f0...3db 1
Isambard Skrevet 20. mai 2020 #33 Skrevet 20. mai 2020 Jeg tror det i alle fall delvis er en hevn mot kvinner som er opptatt av penisstørrelse og rakker ned på middelaldrene menn. Jeg har ikke erfaring med mange forskjellige kvinner, men jeg kan si at alder og barnefødsler ikke gjør veldig stor forskjell. Den eneste måten å vite det sikkert er å holde seg til en dame over tid🙂
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #34 Skrevet 20. mai 2020 17 timer siden, Bamseklemmer skrev: Men når jeg ser en munn vet jeg sånn ca hvordan hun ser ut nedentil, så sammenligningen er ikke så forskjellig😉 Dette er noe av det mest absurde jeg har lest på KG. Anonymkode: ee94e...fc0 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #35 Skrevet 20. mai 2020 10 hours ago, AnonymBruker said: Det er fortsatt flere menn enn kvinner som er feite. Og tyngdekraften rammer dere menn og. Synes absolutt ikke de fleste menn holder seg bedre enn kvinner. Lite hår på hodet, masse på kroppen, mannepupper og kulemage. Og pungen siger... Likevel sprader en del av disse rundt og kritiserer damer Anonymkode: b9264...6e9 Men det er da ingen konkurranse? Ja, vi menn kan tape oss noe enormt, som du her forklarer - men tråden handler ikke om hvor feite og stygge menn er, den handler om vagina, og særlig før og etter fødsel - og om vi menn reagerer noe på forskjellene. Min erfaring er at "for vid" er noe jeg ikke har tenkt før, men derimot "for trang" har smertelig vært tilfellet. Forskjellen etter første barnet, etter en tid, var egentlig ikke veldig merkbar, og tror heller det dreier seg om forskjeller fra person til person. Anonymkode: a1b7e...647 1
Isambard Skrevet 20. mai 2020 #36 Skrevet 20. mai 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er fortsatt flere menn enn kvinner som er feite. Og tyngdekraften rammer dere menn og. Synes absolutt ikke de fleste menn holder seg bedre enn kvinner. Lite hår på hodet, masse på kroppen, mannepupper og kulemage. Og pungen siger... Likevel sprader en del av disse rundt og kritiserer damer Anonymkode: b9264...6e9 Det er så individuelt at det er meningsløst å diskutere. Det hjelper ikke meg om menn holder seg bedre enn kvinner i gjennomsnitt hvis jeg er 200kg og tannløs. (Pungen siger? 😂 Hva faen? Og hvem bryr seg i så fall?)
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #37 Skrevet 20. mai 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo pga skjedekransen, og det gjelder ikke alle jenter. Mange av mine venninner kunne bruke vanlig o.b med en gang, selv om de var jomfru. Selv klarte jeg ikke å bruke tampong før jeg hadde hatt samleie, fordi jeg hadde en skjedekrans som dekket for mye av åpningen. Etter samleie, løsnet den litt (derfor blødde jeg de første gangene jeg hadde sex, og det var smertefullt), og det ble da mulig å bruke tampong. Jeg har født to barn og bruker ofte den minste tampongen enda, det handler jo mest om hvor mye man blør. Anonymkode: b6dca...45a Ob og andre tamponger handler om mengde blod, ikke størrelse. Unge jenter i starten av menstruasjon blør ofte (ikke alltid) mindre og sjeldnere. Anonymkode: 4be58...b13 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #38 Skrevet 20. mai 2020 19 timer siden, Million skrev: Nei, de snurper ikke sammen åpningen med sytråd da, vet du! De klipper et snitt rett inn i kanten (se for deg bokstaven Q der den lille streken nederst er klippesnittet), og så syr de dette snittet etterpå med to-tre sting. Åpningen er som vanlig. Ok. Takk for den info. Greit å vite. Anonymkode: 79d0f...a61
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #39 Skrevet 20. mai 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Feil! Fortell meg hvorfor unge jenter som nettopp har fått mens må bruke den minste tampongen da? Hvis det tydeligvis er ett fett? Du tror ikke vi som har vagina selv vet litt bedre enn deg hvordan dette fungerer? Anonymkode: 113f3...209 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo pga skjedekransen, og det gjelder ikke alle jenter. Mange av mine venninner kunne bruke vanlig o.b med en gang, selv om de var jomfru. Selv klarte jeg ikke å bruke tampong før jeg hadde hatt samleie, fordi jeg hadde en skjedekrans som dekket for mye av åpningen. Etter samleie, løsnet den litt (derfor blødde jeg de første gangene jeg hadde sex, og det var smertefullt), og det ble da mulig å bruke tampong. Jeg har født to barn og bruker ofte den minste tampongen enda, det handler jo mest om hvor mye man blør. Anonymkode: b6dca...45a Jeg har ikke brukt Ob fordi det kjentes for vondt og for trangt å få inn. Så da skyldes det skjedekransen som ikke dekker hele åpning.? Er ikke ung men har aldri hatt samleie så aner ikke om det har noe å si. Anonymkode: 79d0f...a61
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #40 Skrevet 20. mai 2020 21 timer siden, Bamseklemmer skrev: Men når jeg ser en munn vet jeg sånn ca hvordan hun ser ut nedentil, så sammenligningen er ikke så forskjellig😉 Vitenskap? Neppe, men når du sier det så.. Anonymkode: 18c13...f48
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå