AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #1 Skrevet 19. mai 2020 Jevnfør en annen tråd her inne som omtaler ei kjerring med 3 barn og hengemage, med altså "skvulpefitte". Det virker som mange menn snakker om yngre damer, gjerne under 20, jenter med trange skjeder eller damer som ikke har født osv.. Men er det så vanlig med damer som er vid nedentil? Det virker som det er inntrykket sitter hos flere menn nå til dags, at mange kvinner er så utvidet nedentil at det er helt gale. Men er det faktisk tilfellet blandt kvinner og spesielt kvinner som har født barn? Eller er det bare noe man slenger ut av seg for å poengtere at man helst vil ha ei jomfru eller ei dame som knapt har ligget med noen? Mannfolk - er det så mange av dere som har damer som er vide nedentil og har "skvulpefitter"? Jeg ser ikke for meg at det kan være så mange av disse, men jeg kan ta feil. Anonymkode: 92352...bef 2
Resignert Skrevet 19. mai 2020 #2 Skrevet 19. mai 2020 Ufine betegnelser er ikke min stil, men det er stor forskjell på damer. Noen er ubehagelig trange, andre kunne nok med fordel vært litt trangere. Men det kommer jo også an på hvordan mannen er utstyrt da. Jeg er dessverre nokså nøyaktig gjennomsnittlig utstyrt, og har vel opplevd 4 damer som litt romsligere enn "ideellt" for min del. En av dem hadde ikke fått barn, 3 av dem hadde født. Mens ei barnløs på litt over 30 var for trang og kort til å slippe seg løs. Om jeg må velge mellom trang og vid, foretrekker jeg ei som er litt vid, så lenge hun er kåt og blir skikkelig våt 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #3 Skrevet 19. mai 2020 Kvinner som har født barn vaginalt blir vel sydd etter en fødsel og da er de vel ikke vide ? Anonymkode: 79d0f...a61 3
Bamseklemmer Skrevet 19. mai 2020 #4 Skrevet 19. mai 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannfolk - er det så mange av dere som har damer som er vide nedentil og har "skvulpefitter"? Jeg ser ikke for meg at det kan være så mange av disse, men jeg kan ta feil. Der tar du feil bra feil i fohold til min erfaring... jeg har til dagsdato aldri truffet ei som har vært for vid nedentil. Men det kan føles vidt hvis noen er søkk våte eller har squirtet, men selv da er det like deilig fordi det skal ikke så mye friksjon til... De fleste som vet om det lille problemet kniper litt for å øke følelsen og nytellsen, ellers så er det bare å ta tørke av lisskaren litt... Som oftes er det bare litt daglig knipeøvelser som skal til, før du markant kjennes strammere ut🙄 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #5 Skrevet 19. mai 2020 Det er visst ikke så lett for en del damer som er vide nedentil. En venninne av meg har snakket om dette at hun er vid. Når hun har vært sammen med menn med gjennomsnittsstørrelse så kjenner hun lite, men en gang hadde hun vært sammen med en som var veldig stor, men klarte ikke å gjennomføre fordi det var vondt. Anonymkode: 616ec...2ad
Bamseklemmer Skrevet 19. mai 2020 #6 Skrevet 19. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner som har født barn vaginalt blir vel sydd etter en fødsel og da er de vel ikke vide ? Det spiller ingen rolle om de er sydd eller ikke... Vaginamusklene kan sammenlignes med munnen, det er de to mest strekkbare og tilpasningsdyktige kroppsdelene vi har, det er musklene som bestemmer hvor stort og hardt du skal gave over... Men når jeg ser en munn vet jeg sånn ca hvordan hun ser ut nedentil, så sammenligningen er ikke så forskjellig😉
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #7 Skrevet 19. mai 2020 Akkurat nå, Bamseklemmer skrev: Men når jeg ser en munn vet jeg sånn ca hvordan hun ser ut nedentil, så sammenligningen er ikke så forskjellig😉 What? 🤔 Anonymkode: 5d7f2...ff3 17
Bamseklemmer Skrevet 19. mai 2020 #8 Skrevet 19. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: What? 🤔 Stemmer bra det sjøh, det er bare å se etter🤗
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #9 Skrevet 19. mai 2020 3 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Det spiller ingen rolle om de er sydd eller ikke... Vaginamusklene kan sammenlignes med munnen, det er de to mest strekkbare og tilpasningsdyktige kroppsdelene vi har, det er musklene som bestemmer hvor stort og hardt du skal gave over... Det er ikke veldig strekkbar i ung alder tho, sammenligna med en munn. Veldig mann ting å si... men den er nok det derimot blant annet etter fødsel. Anonymkode: 113f3...209 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #10 Skrevet 19. mai 2020 4 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Det spiller ingen rolle om de er sydd eller ikke... Vaginamusklene kan sammenlignes med munnen, det er de to mest strekkbare og tilpasningsdyktige kroppsdelene vi har, det er musklene som bestemmer hvor stort og hardt du skal gave over... Men når jeg ser en munn vet jeg sånn ca hvordan hun ser ut nedentil, så sammenligningen er ikke så forskjellig😉 Nå tøver du noe voldsomt. Igjen. Anonymkode: 75547...af4 16
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #11 Skrevet 19. mai 2020 1 minutt siden, Bamseklemmer skrev: Stemmer bra det sjøh, det er bare å se etter🤗 Det stemmer ikke i det hele tatt... Anonymkode: 113f3...209 9
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #12 Skrevet 19. mai 2020 8 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Stemmer bra det sjøh, det er bare å se etter🤗 Så hva er greia? Liten munn, trang fitte? Anonymkode: 5a21b...80e
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #13 Skrevet 19. mai 2020 8 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Stemmer bra det sjøh, det er bare å se etter🤗 Dette er bare tull. Du kan aldri vite om en dame hvordan tissen hennes ser ut, før du faktisk har sett den. Anonymkode: 616ec...2ad 9
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #14 Skrevet 19. mai 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Mannfolk - er det så mange av dere som har damer som er vide nedentil og har "skvulpefitter"? Jeg ser ikke for meg at det kan være så mange av disse, men jeg kan ta feil. Anonymkode: 92352...bef Jeg ville aldri ha brukt et slik uttrykk, det er nedsettende og rett og slett sjofelt. Mann 40 Anonymkode: ce4ee...6eb 17
Bamseklemmer Skrevet 19. mai 2020 #15 Skrevet 19. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke veldig strekkbar i ung alder tho, sammenligna med en munn. Veldig mann ting å si... men den er nok det derimot blant annet etter fødsel. Vevet er jo like strekkbart enten du er ung eller gammel, men hvis man ikke bruker musklene så ofte blir de jo slappere også...det vet jo alle... Det samme gjelder for alle muskler. Nå bruker man ikke muskler med å måle hvor vid og strekkbar man er, men det er en sammenheng mellom trente muskler og hyppigheten av å strekke vevet... 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det stemmer ikke i det hele tatt... Stemmer det ikke på deg?
Bamseklemmer Skrevet 19. mai 2020 #16 Skrevet 19. mai 2020 (endret) Ikke sammeligne vaginaen med det søte ansiktet ditt, men formasjon på leppelinjene og nesen, stor eller liten gir meg hint om hvordan hun ser ut fremdeles... Det stemmer fortreffelig på mine tidligere venninner, jeg har faktisk veddet penger på det og vunnet, noen ganger har jeg selvfølgelig tapt, noen ganger var det med hensikt og en liten finger med i spillet😅 Beklager avsporingen, men vidhet kan trenes, også for små lekkasjer og følsomheten i vaginaen👌 Endret 19. mai 2020 av Bamseklemmer
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #17 Skrevet 19. mai 2020 1 time siden, Bamseklemmer skrev: Ikke sammeligne vaginaen med det søte ansiktet ditt, men formasjon på leppelinjene og nesen, stor eller liten gir meg hint om hvordan hun ser ut fremdeles... Det stemmer fortreffelig på mine tidligere venninner, jeg har faktisk veddet penger på det og vunnet, noen ganger har jeg selvfølgelig tapt, noen ganger var det med hensikt og en liten finger med i spillet😅 Beklager avsporingen, men vidhet kan trenes, også for små lekkasjer og følsomheten i vaginaen👌 Men hva om man ble klippet og stingene gikk opp. Og man har litt åpnere inngang. Men inni blir det stramt pga kniping. Vært borti det? Burde inngangen sys sammen på nytt da, tro? Anonymkode: fb197...4ac
Million Skrevet 19. mai 2020 #18 Skrevet 19. mai 2020 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinner som har født barn vaginalt blir vel sydd etter en fødsel og da er de vel ikke vide ? Anonymkode: 79d0f...a61 Nei, de snurper ikke sammen åpningen med sytråd da, vet du! De klipper et snitt rett inn i kanten (se for deg bokstaven Q der den lille streken nederst er klippesnittet), og så syr de dette snittet etterpå med to-tre sting. Åpningen er som vanlig. Endret 19. mai 2020 av Million 4
Bamseklemmer Skrevet 19. mai 2020 #19 Skrevet 19. mai 2020 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva om man ble klippet og stingene gikk opp. Og man har litt åpnere inngang. Men inni blir det stramt pga kniping. Vært borti det? Burde inngangen sys sammen på nytt da, tro? Det er vel ingen som kommer i nærheten av ei som nettopp har blitt sydd, og at sømmen "går opp" har jeg aldri hørt før... Million har et godt svar på dette...
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #20 Skrevet 19. mai 2020 En mann som har vært med 20 thailandske prostituerte er jo minst like oppbrukt! 🤮 Så hvorfor tror dere det bare gjelder kvinner....lol Anonymkode: 9c54a...f38 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå