Gå til innhold

Må jeg ringe korona tlf?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Begynte på søndag med spysyke som jeg da trodde det var. Vondt i hodet igår pluss frostanfall inatt og fryser fortsatt. Hva gjør jeg? Hva ville du gjort? 

Har selv ikke vært hysterisk til korona men har hørt det er forskjellige symptomer. 

Anonymkode: 3f532...c95

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hoster du? Har du feber? Jeg tenker det mer høres ut som matforgiftning etter 17.mai. 

Anonymkode: 88ff8...41b

Skrevet

Ring du. Frostanfall trenger ikke å være helt bra, så ville sjekket ut det.

AnonymBruker
Skrevet

Høres jo ikke ut som Korona? Jeg hadde heller ringt legevakta, det går fint an å bli smittet av annet, selvom det herjer en pandemi.

Anonymkode: 33018...e5e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hoster du? Har du feber? Jeg tenker det mer høres ut som matforgiftning etter 17.mai. 

Anonymkode: 88ff8...41b

Hoster ingenting, ikke feber og heller ikke tung pustet med annet enn at jeg får panikk/panikkanfall. Har vært uvel siden 17mai og jobbet fredag og lørdag, da var jeg fin. Idag har jeg skikkelig "ikke god mage" og fryser/sjelcen. Får man det etter en spysyke? Gjerne fortell meg hva jeg skal gjøre. Er litt engstelig  

K31

AnonymBruker
Skrevet

Noen kan få diaré og oppkast ved korona. Etter det ble jeg litt enstelig, spesiellt siden jeg fryser så ekstremt. 19grader ute. Ts

AnonymBruker
Skrevet

Ring koronatelefonen, og så lar du fagfolkene råde deg videre. Det skader ikke, de er der for å svare på spørsmål og det er vanskelig for oss uten helseutdanning å vite hvordan korona egentlig viser seg. Et svar derfra kan også gi deg mer ro. God bedring uansett hva det er som feiler deg.

Anonymkode: fa52f...505

• Liker 1
  • Opprett ny...