Gå til innhold

Bok om sying for nybegynner

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har såvidt begynt å lære meg å sy, og kunne trengt en bok som forklarer mye av det tekniske. Som valg av søm, nåletykkelse, trådspenning og annet. Gjerne også hvordan lese og tilpasse mønster. Norsk eller engelsk spiller ingen rolle :) jeg kan det enkleste, jeg har reparert litt klær opp gjennom og sydd enkle ting, men vil gjerne begynne å oppgradere kunnskapen litt så jeg kan gjøre mer avanserte ting. 

Anonymkode: cf2b6...2ea

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil anbefale YouTube. Der finner du alt mulig rart. Så har du sømrom på Instagram (hun vant Symesterskapet for en stund siden). Hun har også en podcast sammen med en dame med rødt langt hår, som jeg aldri husker hva heter. Men hun har gitt ut noen sybøker med gode forklaringer.

Anonymkode: e4cae...43e

Skrevet

Mari Melilot, som over her refererer til, har en bok som heter Alle kan sy! Er ihverftfall ganske grunnleggende. Ellers støtter jeg forslaget om Youtube.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips! Jeg lærer faktisk bedre ved å lese enn ved å se, og liker å ha all info samlet på ett sted :) så derfor ser jeg etter bøker. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Biblioteket har mange bøker. Om du går innom der, så kan du bla i dem. Mange av bøkene har også med informasjon om nålevalg, sømmer, stoff osv. Husker ikke hva de heter, men de er der. Lånte selv med meg hjem. 

Anonymkode: f802e...151

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Biblioteket har mange bøker. Om du går innom der, så kan du bla i dem. Mange av bøkene har også med informasjon om nålevalg, sømmer, stoff osv. Husker ikke hva de heter, men de er der. Lånte selv med meg hjem. 

Anonymkode: f802e...151

Jeg er skikkelig flau nå som ikke tenkte på biblioteket 😳 Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...