Gå til innhold

Tinder, avvise kjekke mannfolk ?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ny på Tinder, fått flere kjekke, veltrente mannfolk som liker meg men jeg nøler med å matche med de. Da jeg er overvektig, og tror de nok ikke er interreserte da.

Har ingen bilder av meg i hel figur, men bør jeg ikke skrive noe i profil teksten ? 

Er det ikke større sjanse for en vellykket match om jeg fokuserer på de som er i min egen liga utseendes messig? 

Anonymkode: 05394...dc3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er umulig å vite han disse liker. Du sveiper på hva du liker og de sveiper på hva de liker... Får de ikke et inntrykk av omtrent hvor stor du er? 

Anonymkode: 871ad...01f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ha bilde av både ansikt og helfigur i det minste, så de vet hvordan du ser ut.

At du får match betyr ikke nødvendigvis så mye på tinder, mange menn sveiper høyre på alle og tar det derfra. Ikke mist motet om du ikke får svar fra matchene du kontakter, men kanskje må du justere kravene.

Husk at tinder kan brukes til så mangt. Hvis det kun er sex du er ute etter kan du få nesten hvem du vil, mens for forhold må du kanskje være mer realistisk. 

Anonymkode: 975ff...caf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ta et bilde i helfigur så løser du alle problemer

Anonymkode: 545da...343

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De sveiper til høyre selv om jeg hadde bare et bilde av natur🤣lol

Anonymkode: 2681f...ec6

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke er ute etter et forhold, er det vel ikke noen grunn til å avvise de?

Anonymkode: 83982...fba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om en ikke ser på ansiktet ditt at du er overvektig ville jeg regnet med at en del av matchene dine ikke er reelle. Få opp et helfigursbilde og få flere matcher som du er sikre på liker kroppen din også. Du kan fint få samme type folk som liker deg da også, men da vet du ibdet minste at de gjør det og kan gå på date. 

Anonymkode: f1dec...10b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fuckboyza. 

Sex og dump er moralen deres.

Anonymkode: 18be1...839

AnonymBruker
Skrevet

I motsetning til kvinner går de fleste menn etter personlighet, ikke utseende.

Anonymkode: 4de37...bc6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I motsetning til kvinner går de fleste menn etter personlighet, ikke utseende.

Anonymkode: 4de37...bc6

Eh...

Anonymkode: 29a3b...382

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eh...

Anonymkode: 29a3b...382

Mener sikkert at kvinner får 100 matcher på en måned og en mann skal være fornøyd om han får 5. 

Anonymkode: b5b48...5e3

Skrevet

Hørt flere kompiser si at de regner med overvekt hvis dama bare har bilder av ansiktet og ikke kroppen. Uansett er det helt sikkert endel kjekke som også liker runde damer, så du har ikke noe å tape på å ta med helfigur. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...