Gjest Ridu ridur Skrevet 28. juni 2005 #21 Skrevet 28. juni 2005 Hva med Lotte-serien i TL-klubben? Den hadde jeg fullstendig dilla paa en periode.
Maetzii Skrevet 28. juni 2005 #22 Skrevet 28. juni 2005 Juniorklubben hadde sånne blå og røde striper, husker jeg elsket "Ulvehunden" av Jack London! Mange fine bøker i den serien der. Jepp, elsket de bøkene.. har idag 184 av dem og mangler et par stykker.. leter fremdeles desperat etter de siste (den eneste jeg vet jeg mangler er "Sølvhingstens siste dans" av Elyne Mitchell, men vet det skal være iallefall 186. Noen av dere som tilfeldigvis har den til salgs?)
Fibonacci Skrevet 28. juni 2005 #23 Skrevet 28. juni 2005 Wow, har du 183 stk.!!?? Imponerende! Jeg har bare 5-6 stk., men ingen av de du nevner der. Kom på noen flere bøker jeg slukte: Pollyanna-bøkene Bøkene til Christine Nöstlinger (En mann til mamma, Tenkeren griper inn) Momo og kampen om tiden Bøkene om Roboten Matilda Den siste enhjørningen Mimre, mimre...
Gjest Mette-Marit Skrevet 28. juni 2005 #25 Skrevet 28. juni 2005 I tillegg til alle mine egne og bibliiotekets bøker, leste jeg mammas 50-talls pikebøker også. Frøken Detektiv, (sykepleieren) Cherry (amerikansk suppe), Mette-Marit-bøkene (Bergensk balettpike blir internasjonal primadonna på 20 bøker...)
:-) anna Skrevet 28. juni 2005 #26 Skrevet 28. juni 2005 jeg gikk lei av anne fra bjørkely etterhvert, men den samme forfatteren hadde skrevet en serie om ei anna jente. hun var foreldreløs også, og ble sendt til noen gamle tanter. hun hadde langt mørkt hår og et langsomt smil var det emily hun het? Emily fra Månegården.... hun ble låst inne i kirken en gang husker jeg... ulidelig spennende. Jeg leste ALT jeg kom over. Evi Bøgenes, Ina-bøkene, Nancy Drew Hardy Guttene i det hele tatt...
Gjest gjest1 Skrevet 29. juni 2005 #27 Skrevet 29. juni 2005 Begynte vel med Bobsey-barna og elsket de bøkene. Det gikk også mye i Evi Bøgnes sine bøker. Var medlem i TL_klubben i mange år og leste selvfølgelig alle bøkene jeg fikk. På ungdomsskolen begynte jeg på Sagaen om Isfolket. Leste alle bøkene og var helt hekta :oops:
Gjest seroxata Skrevet 30. juni 2005 #28 Skrevet 30. juni 2005 åååh, hadde nesten glemt Anne fra Bjørkely! snufs.. savner de gamle bøkene jeg...
Gjest Espera Skrevet 1. juli 2005 #29 Skrevet 1. juli 2005 Kom på en serie til: "Det lille huset på prærien" Sukk......
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2007 #30 Skrevet 21. november 2007 Jeg kan personlig ikke tror at biblioteket ikke har Ina-bøkene. Jeg har bare lest to, som jeg rota frem hos min mormor. Nancy Drew og Hardy-guttene er kjempe bra. Gamle klassikere holder seg enda Loppemarked er den store muligheten vis man vil ha noen gamle bøker som ikke er til salgs lenger. TL-bøkene er alltid bra!
Gjest *Mim* Skrevet 23. november 2007 #31 Skrevet 23. november 2007 Jeg kan personlig ikke tror at biblioteket ikke har Ina-bøkene. Jeg har bare lest to, som jeg rota frem hos min mormor. Nancy Drew og Hardy-guttene er kjempe bra. Gamle klassikere holder seg enda Loppemarked er den store muligheten vis man vil ha noen gamle bøker som ikke er til salgs lenger. TL-bøkene er alltid bra! Eh, nei, TL-bøkene er ikke alltid bra. Men enig med deg i at loppis er et lurt sted å kjøpe gamle klassiske barnebøker!
Gjest secret... Skrevet 24. november 2008 #32 Skrevet 24. november 2008 hallo! det passer kanskje dårlig at jeg skriver her, for jeg er bare 11 år... men jeg har lest ina bøkene! jeg har kommet til nummer 6 "Ina er den ivrigste" de er verdens beste bøker og selv om ina er 15,16 år passer bøkene like godt for meg:) selv om det står litt mye på hver side, og mange sider i et kapittel... Hilsen meg:):)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå