AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #1 Skrevet 18. mai 2020 Høres ut som et teit spørsmål men sliter veldig med en tå og føler det blir for dumt å dra til legen med det. På nyttårsaften når jeg skulle gå ute så hadde jeg på meg store fjellsko, også sklei på en måte foten inne i skoen. Var ikke vondt der og da men ble vondt når jeg satt meg ned. Har vært vondt av og på siden det skjedde, men de siste ukene har det blitt verre. Er ikke vondt når jeg er i ro eller kjører bil men så fort jeg går blir det vondt. Ikke vært noe blått og hovent, og kan umulig klare å forstue den på denne måten. Noen ideer? Anonymkode: 5b194...d23
barbent Skrevet 18. mai 2020 #2 Skrevet 18. mai 2020 Jeg hadde gått til legen, er livredd for tærne og føttene mine, de skal bære meg hele livet. Jeg steller med føttene mine hver dag og passer godt på dem. Hadde ikke ventet med å gå til legen
Meadow Skrevet 18. mai 2020 #3 Skrevet 18. mai 2020 1 minutt siden, barbent skrev: Jeg hadde gått til legen, er livredd for tærne og føttene mine, de skal bære meg hele livet. Jeg steller med føttene mine hver dag og passer godt på dem. Hadde ikke ventet med å gå til legen Morsomt at du heter barbent Jeg er enig med deg da, kan være en idé å ta en legetime. Kanskje du har et bittelite brudd?
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #4 Skrevet 18. mai 2020 2 minutter siden, Meadow skrev: Morsomt at du heter barbent Jeg er enig med deg da, kan være en idé å ta en legetime. Kanskje du har et bittelite brudd? 😁❤️ Anonymkode: 7ba85...7e9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå