AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #1 Del Skrevet 18. mai 2020 Jeg har veldig tungt for å kaste noe som kan komme til nytte en vakker dag, men nå er samlingen av plastrør (med lokk) på vei til gjenvinning snart. Hvis da ingen kan komme på et godt hobbyprosjekt, hvor de kan brukes? Altså plastrørbokser på ca 15 cm x 3.5 cm. Anonymkode: b2268...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #2 Del Skrevet 18. mai 2020 Ekstremt fine å oppbevare jointer i - gi de bort til en stoner 😋 Anonymkode: aa0c6...9c3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #3 Del Skrevet 18. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ekstremt fine å oppbevare jointer i - gi de bort til en stoner 😋 Anonymkode: aa0c6...9c3 Så hvis jeg legger dem ut på finn, vil noen være interessert? Det er liksom mer enn ett da... Anonymkode: b2268...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #4 Del Skrevet 18. mai 2020 18 minutter siden, AnonymBruker said: Så hvis jeg legger dem ut på finn, vil noen være interessert? Det er liksom mer enn ett da... Anonymkode: b2268...c44 Jeg tenker at du kan jo prøve? I verste fall er ingen interesserte, da kan du jo bare ta ned annonsen. Spør også rundt til venner og bekjente om de trenger noen sånne, eller om de kjenner noen, som trenger sånt til hobbyting. Kanskje en barneskole eller barnehage hadde vært interessert? Anonymkode: 55dce...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #5 Del Skrevet 18. mai 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tenker at du kan jo prøve? I verste fall er ingen interesserte, da kan du jo bare ta ned annonsen. Spør også rundt til venner og bekjente om de trenger noen sånne, eller om de kjenner noen, som trenger sånt til hobbyting. Kanskje en barneskole eller barnehage hadde vært interessert? Anonymkode: 55dce...6c6 Var jo det jeg lurte på. Om noen kunne tenke seg en alternativ bruk. Anonymkode: b2268...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knirke Skrevet 19. mai 2020 #6 Del Skrevet 19. mai 2020 Jeg bruker dem til å oppbevare nåler. Men man trenger jo bare ett rør til det, da... 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #7 Del Skrevet 19. mai 2020 Har tenkt på det selv, men kun funnet bruk for dem til nåler som den over her. Ja, og mikset maling holder seg lenge fordi de er lufttette de boksene, har gjort det et par ganger med akrylmaling. Oppbevaring av perler kanskje? Er slik som deg, vil nyttiggjøre alt mulig -men denne boksen er vanskelig synes jeg. Anonymkode: 3d752...1e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå