Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva ville du gjort om din mann reagerte negativt på det? Du har jo manipulert utseendet ditt, du er altså ikke deg selv. Godtar ikke deg selv som du er.

Anonymkode: 9d7c5...a15

"Værre" å farge håret (det er permanent), ha tannregulering for estetiske grunner etc

Anonymkode: 63271...75f

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk! Bryr meg ikke om de som mener det ikke ser pent ut, jeg liker det og trives slik. :)

Anonymkode: ea87d...218

Det var kjempefint ts! Ikke hør på hatere, sier mye om de som rakker ned på andres valg over egen kropp (tipper de sikkert farger håret, har hatt tannregulering og bruker sminke, men "DeT Er iKke DeT SamMee!!!" :fnise: for de) Endringer på utseende er endringer på utseende punktum, og ALLE gjør det i forskjellig grad.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det var kjempefint ts! Ikke hør på hatere, sier mye om de som rakker ned på andres valg over egen kropp (tipper de sikkert farger håret, har hatt tannregulering og bruker sminke, men "DeT Er iKke DeT SamMee!!!" :fnise: for de) Endringer på utseende er endringer på utseende punktum, og ALLE gjør det i forskjellig grad.

Jeg som postet bilde er ikke TS, ville bare vise TS før og etterbilde. Men tusen takk☺️

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg som postet bilde er ikke TS, ville bare vise TS før og etterbilde. Men tusen takk☺️

Det var flotte lepper, både før og etter.

Før var naturlig søte,

etter har litt mer sexyness ved seg.

Hadde ikke tenkt du hadde fillers ved de siste :)

• Liker 2
Gjest bienvilleparish
Skrevet

Sånn sett ut fra bildet (vet ikke åssen de ser ut fra sida på ordentlig) så ser de naturlige ut. De som skriver de ser fake ut sier det bare fordi de har bestemt seg for at filler er stygt uansett. Tipper de hadde strøket på test hvis de skulle skille dine fra naturlige. 

Mine lepper er 100% naturlige, men mange tror jeg har filler. 

Skrevet
På 4.6.2020 den 11.19, AnonymBruker skrev:

A343DEFB-B4B5-48F2-829D-0036C54642DD.jpeg.2348918333191f43dc7258411b499146.jpegD10FE975-D576-4105-8BD7-2C5657371AC7.jpeg.daf79e621c3ad15a6e32ff9253e07616.jpeg

før/etter. Dette er ca 1,2ml. Jeg er veldig fornøyd og har fortsatt med dette siden første gang i 2017. De få jeg har fortalt at jeg har filler til blir overrasket og sier de aldri ville tippet det. 

Går til en lege som driver klinikk på Hamar. Det er litt vondt ja, men ikke uutholdelig. Jeg ga legen frie tøyler til å sette det han mente var nødvendig for best resultat. 

Ser bra ut på bildet ja. Ta bilde i profil? Virkelighet og bilde er noe helt annet.

• Liker 1
Skrevet
På 4.6.2020 den 11.10, AnonymBruker skrev:

Alle har overleppe, jobb med ditt forskrudde selvbildet. Du har et usunt forhold til ditt utseendert.

Dessverre så gjør de fleste kvinner dette KUN pga andre gjør det, tragisk.

100% av de som tar dette ser IKKE bra ut!!!

Du ser det sjelden filler hvis det er gjort moderat og riktig.  og du kjenner mest sannsynlig flere som har det men som du ikke vet har det.  Så du har ikke grunnlag til å påstå at ingen ser bra ut med filler.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, oxycodone said:

Sånn sett ut fra bildet (vet ikke åssen de ser ut fra sida på ordentlig) så ser de naturlige ut. De som skriver de ser fake ut sier det bare fordi de har bestemt seg for at filler er stygt uansett. Tipper de hadde strøket på test hvis de skulle skille dine fra naturlige. 

Mine lepper er 100% naturlige, men mange tror jeg har filler. 

Njei.. Det var utrolig tydelig på det bildet. Man ser at overleppa har den unaturlige forhøyningen i øvre kant som er veldig typisk for filler. Og begge lepper har den "litt sprengte" looken. Leppene ser liksom anstrenge ut. Naturlige lepper har heller ikke så glatt overflate. Spesielt på midtlinjen av underleppa er det tydelig. Så jeg ville vel sagt at hun hadde veldig karakteristiske fake lepper. Enda tydeligere blir det når man prater og leppene har redusert bevegelighet, men det kan vi naturligvis ikke se på et bilde.  

Men om det er pent eller ikke blir jo en smakssak. Jeg syntes de var mye finere før, men så liker jeg en naturlig look. Liker ikke falske vipper, unaturlige hårfarger, voldsom og fargerik sminke og sånne ting. Andre elsker sånt. Eller jeg synes Dr.Martin sko er forferdelig stygge, mens andre anser de som en basic i garderoben. Smak er ikke noe man alle enes om. 

Anonymkode: 948c2...98a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
På 4.6.2020 den 11.19, AnonymBruker skrev:

A343DEFB-B4B5-48F2-829D-0036C54642DD.jpeg.2348918333191f43dc7258411b499146.jpegD10FE975-D576-4105-8BD7-2C5657371AC7.jpeg.daf79e621c3ad15a6e32ff9253e07616.jpeg

før/etter. Dette er ca 1,2ml. Jeg er veldig fornøyd og har fortsatt med dette siden første gang i 2017. De få jeg har fortalt at jeg har filler til blir overrasket og sier de aldri ville tippet det. 

Går til en lege som driver klinikk på Hamar. Det er litt vondt ja, men ikke uutholdelig. Jeg ga legen frie tøyler til å sette det han mente var nødvendig for best resultat. 

At du er fornøyd og synes det er fint og sånn er helt okey, men at det ikke synes at du har tatt filler er bare tull.

Anonymkode: 08d55...129

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

At du er fornøyd og synes det er fint og sånn er helt okey, men at det ikke synes at du har tatt filler er bare tull.

Anonymkode: 08d55...129

nettopp, det lyser lang vei. er blind om du ikke ser dette.

merkelig at hun synes det er fint selv.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

nettopp, det lyser lang vei. er blind om du ikke ser dette.

merkelig at hun synes det er fint selv.

Har du ikke noe bedre å gjøre? Er du 100 % naturlig selv kanskje? Ingen hårfarge eller sminke ? Du kan jo legge ut et bilde av deg selv så kan vi pirke på ting, siden det er så gøy.

Anonymkode: 3b50b...402

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke noe bedre å gjøre? Er du 100 % naturlig selv kanskje? Ingen hårfarge eller sminke ? Du kan jo legge ut et bilde av deg selv så kan vi pirke på ting, siden det er så gøy.

What? Jeg pirker ikke, svarer kun på et innlegg på et forum.

Klart jeg er 100% naturiig, typisk kvinnesvar som du viser. Går til angrep og hat.

Ville aldri pumpet injeksjoner i kroppen min pga det skal se "bra" ut, pga det ser jo ikke bra ut. Alle vet dette nå, nok en trend som kanskje kuttes ut. 80-90-tallet var silikonpuppenes tid.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 4.6.2020 den 21.28, AnonymBruker skrev:

"Værre" å farge håret (det er permanent), ha tannregulering for estetiske grunner etc

Nei det er det ikke. Å farge håret endrer ikke på selve trekkene. Man er i hvert fall gjennkjennelig med farget hår. Men på noen ser faktisk fillers bra ut, og hvis det er så fælt som mange mener, så lurer jeg på hvorfor de har kjæreste disse med fillers. 

Anonymkode: c4847...002

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er det ikke. Å farge håret endrer ikke på selve trekkene. Man er i hvert fall gjennkjennelig med farget hår. Men på noen ser faktisk fillers bra ut, og hvis det er så fælt som mange mener, så lurer jeg på hvorfor de har kjæreste disse med fillers. 

Jeg syntes det, lov å ha forskjellige meninger.

Enig at det er fint på mange, er en grunn til at mange gjør dette.

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er det ikke. Å farge håret endrer ikke på selve trekkene. Man er i hvert fall gjennkjennelig med farget hår. Men på noen ser faktisk fillers bra ut, og hvis det er så fælt som mange mener, så lurer jeg på hvorfor de har kjæreste disse med fillers

Endel ser jo ikke noe valg, da nesten alle kvinner i dag bruker fillere. Menn har gitt opp.

Samt at endel ganger så kommer filleren ETTER man ble sammen....så da lever man i fortvilelsen.

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Endel ser jo ikke noe valg, da nesten alle kvinner i dag bruker fillere. Menn har gitt opp.

Samt at endel ganger så kommer filleren ETTER man ble sammen....så da lever man i fortvilelsen.

Bedre enn å være med noen som får mye rynker pga dårlig livsstil, overvekt osv

AnonymBruker
Skrevet
På 4.6.2020 den 17.49, AnonymBruker skrev:

Tusen takk :) Hyggelig med noe annet enn negative tilbakemeldinger, selv om det er det eneste man kan regne med her inne. 

Jeg synes også at det ser veldig bra ut! Absolutt ikke unaturlig. De sier det KUN fordi de har et før-bilde tilgjengelig 😛

Anonymkode: f6b26...714

• Liker 2
Skrevet

Har kjempe liten overleppe, og dessverre er ikke selv 1 ml nok til å gi noe særlig til resultat. Og på meg går det kjempe fort ut, første gang tok det bare 14 dager. Så holdt det i 2 mnd, og nå sist kanskje 3 mnd.  

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Slitenmamma skrev:

Har kjempe liten overleppe, og dessverre er ikke selv 1 ml nok til å gi noe særlig til resultat. Og på meg går det kjempe fort ut, første gang tok det bare 14 dager. Så holdt det i 2 mnd, og nå sist kanskje 3 mnd.  

Hvilken type filler tok du?

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken type filler tok du?

Helt ærlig, så husker jeg ikke hva som er brukt. Men vet begge gangene jeg har vært på runde nr 2 hos en ny klinikk så har de valgt å bytte type filler. 

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...