Gå til innhold

Sy inn bunad


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gått ned i vekt, og må sy inn bunaden. Noen i Oslo som har noen steder å anbefale? Kan de gjøre det på feks heimen, selvom jeg ikke har kjøpt bunaden der?  Har noen gjort det nylig, og kan skrive hva det kostet? Eller hvor lang tid det tok? :)

Jeg ser at i stakken på bunaden, så ligger det en margin hvis jeg måtte trenge å sy den ut, vil noe av dette fjernes eller klumper de bare enda mer sammen når den skal sys inn? 

 

håper noen har råd! Takk for svar

Anonymkode: 9dcaa...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan anbefale systua i toppetasjen på Storo Storsenter. De er veldig proffe og hyggelige. Det henger alltid masse bunader i bakrommet, så det er mange som bruker de. Jeg har sydd ut bunaden min der to ganger i løpet av de siste 10 årene, senest før jul. 

Det kostet 3000kr nå før jul og den var klar på en uke. Da jeg sydde den ut for mange år siden kostet det bare 500kr, men da var det bare snakk om noen små justeringer. Nå var det pga en vektoppgang på 15kg (jeg var 15 år og undervektig første gangen). 

Veldig fornøyd!

Anonymkode: 4bf2e...f05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk sydd inn bunaden min for noen år siden. Jeg gikk ut i en kjøp og salg gruppe og spurte om noen kjente noen som kunne sy inn privat. Endte opp med å betale 300 kroner til ei dame som tidligere hadde jobbet på husfliden. Jeg var nok veldig heldig, men verdt et forsøk 😊 

Anonymkode: 60c9a...624

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar begge to! Storo er rett ved meg, så det kan passe veldig fint! veldig godt tips!
 

Veldig heldig med kjøp og salg-gruppen, da. Ble noe av det som ligger som ekstra stoff fjernet, eller ble alt lagt inn som ekstra stoff? 

Anonymkode: 9dcaa...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...