AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #1 Skrevet 17. mai 2020 jeg er begynt å lure på om jeg har underlivsprolaps. har hatt periodevise sterke underlivssmerter i 2,5 år nå. og det er en slags»tapp» i skjeden jeg ikke kan huske å sett før. ikke det at jeg følger så nøye med. har følelse av at noe presser nedover. siden jeg aldri har født, har jeg ikke tenkt på dette. men har lest at trening og forstoppelse kan bidra til dette. jeg sliter mye med forstoppelse. er 45 år men ikke i overgangsalder. har normal mens, men grusomme magesmerter dagen før, og første dag. hvis det er noen her som har hatt eller har dette blir jeg glad for tips om hva jeg kan gjøre. fastlegen har ikke noe å bidra med. skal til gynekolog om ca tre uker; vil han kunne se dette uavhengig av grad? Anonymkode: 5070b...025
Jessic_a Skrevet 17. mai 2020 #2 Skrevet 17. mai 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg er begynt å lure på om jeg har underlivsprolaps. har hatt periodevise sterke underlivssmerter i 2,5 år nå. og det er en slags»tapp» i skjeden jeg ikke kan huske å sett før. ikke det at jeg følger så nøye med. har følelse av at noe presser nedover. siden jeg aldri har født, har jeg ikke tenkt på dette. men har lest at trening og forstoppelse kan bidra til dette. jeg sliter mye med forstoppelse. er 45 år men ikke i overgangsalder. har normal mens, men grusomme magesmerter dagen før, og første dag. hvis det er noen her som har hatt eller har dette blir jeg glad for tips om hva jeg kan gjøre. fastlegen har ikke noe å bidra med. skal til gynekolog om ca tre uker; vil han kunne se dette uavhengig av grad? Anonymkode: 5070b...025 Han vil kunne se det ja. Men vil tro at du også kan det? Har ikke hatt det selv men naboen hadde det. Ifølge henne så kunne hun selv vite at det var det som skjedde. Om ikke jeg husker feil så måtte hun opereres
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #3 Skrevet 17. mai 2020 2 minutter siden, Firebarnsmor86 skrev: Han vil kunne se det ja. Men vil tro at du også kan det? Har ikke hatt det selv men naboen hadde det. Ifølge henne så kunne hun selv vite at det var det som skjedde. Om ikke jeg husker feil så måtte hun opereres ser bare en liten tapp; ikke sånn voldsom utbuling jeg så bilde av på nett. men det er jo ulike grader; kanskje jeg har den laveste. men har så mye plager at jeg er delvis sengeliggende og på vei til ufør😢 grusomme rygg og bekkensmerter. og mage trøbbel. Anonymkode: 5070b...025 1
Jessic_a Skrevet 17. mai 2020 #4 Skrevet 17. mai 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: ser bare en liten tapp; ikke sånn voldsom utbuling jeg så bilde av på nett. men det er jo ulike grader; kanskje jeg har den laveste. men har så mye plager at jeg er delvis sengeliggende og på vei til ufør😢 grusomme rygg og bekkensmerter. og mage trøbbel. Anonymkode: 5070b...025 Hvorfor kan ikke legen hjelpe deg ? Det kan jo hende at du kan stanse videre utvikling hvis legen tar deg inn fort
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #5 Skrevet 17. mai 2020 10 minutter siden, Firebarnsmor86 skrev: Hvorfor kan ikke legen hjelpe deg ? Det kan jo hende at du kan stanse videre utvikling hvis legen tar deg inn fort tror det er fordi jeg også sliter psykisk; det meste blir bortforklart med angst. men det er de fysiske problemene som trigger angst og depresjon hos meg. nå har jeg skaffet meg ny fastlege heldigvis, som har henvist meg til ny gynekolog. min forrige lege sa at magesmerter og kvalme var psykisk, mens den nye fant ut at det var noe feil med magesyreproduksjonen. så nå er kvalmen i hvertfall på bedringens vei. men trist at jeg må bytte leger for å få hjelp. er helt utkjørt, og har ikke lyst til noe lenger. kjenner at depresjonen tar litt overhånd, når smertene forverrer seg. men må vel uansett vente to tre uker på legetime, så kan nok vente tre uker på gyn. Anonymkode: 5070b...025
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå