Gå til innhold

Verste antrekket du har sett på 17.mai?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det f.eks folk der ute som drar på seg joggebukse på denne dagen? 

Anonymkode: 2c341...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå hisser jeg sannsynligvis på meg noen, men gule sko med høøøy stiletthæl, svarte nettingstrømper, (med ruter på samme størrelse som i fiskegarn), og rosa, strapless tubekjole. Fargene gjorde at man ikke unngikk å få øye på dama for å si det slik. Men uansett farger, synes jeg ikke dette antrekket er det vakreste på en dag som 17.mai. Da synes jeg faktisk joggebukse er bedre. Men altså, så lenge man er ren, i godt humør og oppfører seg ordentlig, så synes jeg egentlig ikke det spiller noen rolle hva man har på seg. 17.mai er for alle, enten man har økonomi til bunad med alt  tilbehør, eller til en gammel joggebukse med t-skjorte til. Hurra for 17.mai!!!!

Anonymkode: 651e6...6b1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det er folk med joggebukse, enten fordi de skal rett på jobb, lufte bikkja eller bare være hjemme. Jeg skal reise i dag og har ingen planer om å dra på meg finstasen for det. 

Anonymkode: 9c0ee...696

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sytes at man skal kle seg for anledningen. Inne i mitt hode passer det seg ikke å kle seg som ei stripperske på denne festdagen. Tubekjoler, korte skjørt som gjør at man kan se drøvelen når dama bøyer seg fremover og "sexy" topper kan ta på om kvelden om man skal på fest. Ellers så syntes jeg faktisk man skal lese seg opp på takt, tone og etikette. 

Mannfolk med hullete dongeribukser ser heller ikke bra ut. Om folk har på seg joggebukse og skitne klær da tenker jeg at de ikke deltar i festen, og da er det faktisk greit.

Anonymkode: 74b05...b4d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går rundt med jeans og cardigan.. jeg gidder ikke feire denne dagen. Ble glad når denne dagen ble avlyst for skoler 🤫🤩 så den skal nytes!! For neste år braker det vel løst igjen😋

Anonymkode: 2d090...3d1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Mini- skjørt og magetopp, da er det bedre å gå i joggetøy. Syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går i jeans og en sliten genser i dag. Så årets 17 mai antrekk er det styggeste jeg har sett. 

Anonymkode: 84b82...24f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått være med på feiring av nasjonaldag i mange land, og har aldri opplevd at folk har vært opptatt av hva andre har på seg. Jeg har derimot opplevd store mengder glede, samhold og raushet. Det er frihet, det! 

For å svare på spørsmålet: Jeg har på meg en myk tights og hettegenser i kashmir.

Anonymkode: 0a58e...584

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg går rundt med jeans og cardigan.. jeg gidder ikke feire denne dagen. Ble glad når denne dagen ble avlyst for skoler 🤫🤩 så den skal nytes!! For neste år braker det vel løst igjen😋

Anonymkode: 2d090...3d1

Så enig😉

Anonymkode: 7c219...933

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp hvert på bensinstasjonen og handlet godteri i joggedress. Kunne ikke brydd meg mindre siden 17 mai er for meg en helt vanlig dag eller arbeidsdag. 

Anonymkode: 0813f...481

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år ble 17.mai feiret i ullklær med regntøy utenpå, men så er det 2varmegrader og stort sett kuling og regn i dag 🇳🇴🌧🌬🇳🇴

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man ut blant folk på 17. mai, mener jeg det er respektløst å ikke pynte seg. Trenger ikke være gallakjole, men noe mer annet enn joggedress burde alle klare å dra frem. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke så mange folk i dag, men møtte noen få kjente. Ei hadde svart tubekjole med kilehæler i gull, og turkis bomberjakke over. Var mer dårlig stil enn mangel på patriotisme. 

 

Anonymkode: 2c23d...ba9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk må gjerne gå i en strisekk med tau rundt livet for min del - så lenge de trives. 

Anonymkode: 7dc0f...114

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg godtar både joggebukser og jeans. 

Det verste jeg ser på 17.mai - og har sett - er jenter/unge kvinner som kler seg som billige prostituerte. 

Anonymkode: b14b1...502

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner jeg har sett idag,har stort sett vært flotte......ingenting slår vel en fin kjole/skjørt og fine strømpekledde legger. Det slår all verdens kjedelige bunader.

Anonymkode: fa1a0...c29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er nok ikke så populært å mene, men jeg synes bunader er stygge som juling, og dem har jeg sett nok av i dag (på TV, riktignok). 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått være med på feiring av nasjonaldag i mange land, og har aldri opplevd at folk har vært opptatt av hva andre har på seg. Jeg har derimot opplevd store mengder glede, samhold og raushet. Det er frihet, det! 

For å svare på spørsmålet: Jeg har på meg en myk tights og hettegenser i kashmir.

Anonymkode: 0a58e...584

Uff, jeg blir flau når jeg ser nordmenn går i tog rundt i utlandet og gauler, skriker og vifter med flagg. Utlendingen må jo tro at asylet har mistet noen pasienter.

Putepinlig.

Anonymkode: 36db4...4b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nettingstrømper og kort trang kjole - grøss og fuckings gru. Det er faktisk verre enn de som går i skitten joggedress, for de første TROR tydeligvis de er fine, mens de i joggedress bare gir faen.

Anonymkode: 2b383...b3a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk en tur gjennom byen nå i ettermiddag, og det er tydeligvis en greie med stayups strømper og korte kjoler, spesielt hos de yngre. Blir litt tacky synes jeg, når strømpekanten vises, men det er mulig at jeg som har bikket 40 ikke er helt oppdatert … 

Anonymkode: 97455...9e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...