Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ny på tinder og lurte på hvor ofte der er vanlig å svare hverandre helt i begynnelsen. Uten å ha møttes? Flere timer imellom?

Anonymkode: 39181...05d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spille spill? 

Anonymkode: d3f57...195

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare svare når du føler for å svare? 

Anonymkode: 35bd2...f22

AnonymBruker
Skrevet

Svarer når jeg føler for å svare, hvis jeg føler for å svare. Ikke alltid det.. :)

Anonymkode: 65c13...7bf

Skrevet

Så langt ingen som har svart på spørsmålet, og hvorfor anta at TS spiller spill? Har ikke falt dere inn at det kan ha gått lang tid siden forrige mld, og at TS derfor begynner å lure? 

Jeg vet ikke hva som er normalt, men hva jeg forventer. Greit, man kan være opptatt med jobb og diverse, men hvis det alltid går lang tid tyder det på manglende interesse. 

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på. For meg er det umulig å ha en konstant samtale absolutt hele tiden. Går ut over alt annet i livet. Hater folk som stresser meg for mye. 

Anonymkode: 5898e...86d

AnonymBruker
Skrevet
5 hours ago, norw said:

Så langt ingen som har svart på spørsmålet, og hvorfor anta at TS spiller spill? Har ikke falt dere inn at det kan ha gått lang tid siden forrige mld, og at TS derfor begynner å lure? 

Jeg vet ikke hva som er normalt, men hva jeg forventer. Greit, man kan være opptatt med jobb og diverse, men hvis det alltid går lang tid tyder det på manglende interesse. 

Sikkert fordi folk antar at hun spør hvor lenge hun skal vente før hun svarer på en melding. Hvis jeg svarer umiddelbart, tror h*n jeg er desp? Hvis jeg venter for lenge, går h*n videre?

Anonymkode: 35bd2...f22

AnonymBruker
Skrevet

Det spørs nok helt på hva man driver med om dagene. Noen dager er jo mer fullpakka enn andre. Har man barn er det vel også mindre tid til å sjekke tlf. Så varierer nok veldig fra person til person. Tenker at innholdet i mld teller mest🙂

Anonymkode: 9d803...c3d

AnonymBruker
Skrevet

Svar når du føler for å svare. Hvis det er noen jeg er interessert i sjekker jeg ofte tinder 4-5 ganger om dagen. Og da svarer jeg hvis noen har skrevet til meg. De som svarer sjeldnere enn én gang om dagen mister jeg fort interessen for siden man aldri kommer noen vei. Samtidig syns jeg det kan være litt slitsomt å måtte opprettholde en samtale i flere dager hvis det er snakk om 10-15 meldinger om dagen. 

Anonymkode: 055bc...aa5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...