AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #1 Skrevet 16. mai 2020 Kva ville du tenkt om kjærasten alltid kom i same skjorta? Rett nok ei skjorte du var med å «velge ut» då han kjøpte den. Berre søtt eller... litt rart? Anonymkode: 9b258...960
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #2 Skrevet 16. mai 2020 Det der er så utrolig vanlig. Jeg husker en mannlig naturfaglærer på VGS som alltid hadde en beige strikkegenser på seg. En dag i mai kom han inn i klasserommet med en mørkeblå genser og alle bare 😮😮😮😮😮😮. Det var vårens store snakkis. Merkelig nok så luktet han aldri, mon tro om han luftet den genseren hver dag. Samboer hadde 2 bukser da vi møttes, et par med blå slacks som han brukte i 2 uker, og en svart dongeribukse som han brukte når den blå var til vask og tørk. Brydde meg fint lite, han byttet undertøy hver dag iallefall. Jeg spurte om jeg kunne kjøpe bukser til han, men han syntes ikke det var vits, han hadde jo 2! Haha, hans valg, det. Men så raknet den svarte i skrittet og den blå ble full av akrylmaling en kveld han satt og malte, og dette skjedde med et par dagers mellomrom. Da kjøpte jeg hele 3 bukser til han! Og de har han ennå, gitt.... Må være skjønt å ikke bry seg❤️ jeg slet med å kaste en croptop I TILFELLE jeg skulle bli invitert på en 90tallsfest en gang, liksom. Har ikke fullt skap, men kunne sikkert klart meg uten halvparten. Anonymkode: a6315...84a 1
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #3 Skrevet 17. mai 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Det der er så utrolig vanlig. Jeg husker en mannlig naturfaglærer på VGS som alltid hadde en beige strikkegenser på seg. En dag i mai kom han inn i klasserommet med en mørkeblå genser og alle bare 😮😮😮😮😮😮. Det var vårens store snakkis. Merkelig nok så luktet han aldri, mon tro om han luftet den genseren hver dag. Samboer hadde 2 bukser da vi møttes, et par med blå slacks som han brukte i 2 uker, og en svart dongeribukse som han brukte når den blå var til vask og tørk. Brydde meg fint lite, han byttet undertøy hver dag iallefall. Jeg spurte om jeg kunne kjøpe bukser til han, men han syntes ikke det var vits, han hadde jo 2! Haha, hans valg, det. Men så raknet den svarte i skrittet og den blå ble full av akrylmaling en kveld han satt og malte, og dette skjedde med et par dagers mellomrom. Da kjøpte jeg hele 3 bukser til han! Og de har han ennå, gitt.... Må være skjønt å ikke bry seg❤️ jeg slet med å kaste en croptop I TILFELLE jeg skulle bli invitert på en 90tallsfest en gang, liksom. Har ikke fullt skap, men kunne sikkert klart meg uten halvparten. Anonymkode: a6315...84a Han her har skapet fullt av kle... trur eg tellte 25 andre fine skjorter (ja der var såpass at eg tellte 😂) Eg trur det er meir en gest til meg, sia eg var med og sa han var fin i den. Og dette var i oktober. Assa, eg har sett han i andre kle, men alltid denne når vi skal noko. Det er sikkert søtt, søtt meint i allefall. Anonymkode: 9b258...960
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2020 #4 Skrevet 17. mai 2020 Jeg har 2 dongeribukser, men bruker bare den ene siden den ligger alltid framme Anonymkode: 6bceb...f24
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå