AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #1 Skrevet 16. mai 2020 Kva ville du tenkt om kjærasten alltid kom i same skjorta? Rett nok ei skjorte du var med å «velge ut» då han kjøpte den. Berre søtt eller... litt rart? Anonymkode: c78a5...6db
Gjest Boron Skrevet 16. mai 2020 #2 Skrevet 16. mai 2020 (endret) Er han same da? Isåfall, så er det jo greit.... 🙃 Det er forresten litt rart. Men hvis den vaskes ofte og er ren og pen, så kan det gå an. Hva med å finne han ei ny skjorte, eller 10? Endret 16. mai 2020 av Boron
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #3 Skrevet 16. mai 2020 3 minutter siden, Boron skrev: Er han same da? Isåfall, så er det jo greit.... 🙃 Det er forresten litt rart. Men hvis den vaskes ofte og er ren og pen, så kan det gå an. Hva med å finne han ei ny skjorte, eller 10? Han har flust av fine skjorter, sett klesskapet hans, så det er en slags gest til meg...antek eg. Anonymkode: c78a5...6db
Gjest Boron Skrevet 16. mai 2020 #4 Skrevet 16. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han har flust av fine skjorter, sett klesskapet hans, så det er en slags gest til meg...antek eg. Anonymkode: c78a5...6db Har du prøvd å si det til han, eventuelt be han om å ta på seg noe annet?
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #5 Skrevet 16. mai 2020 Hadde vært med og plukket ut mer klær til han når han ymter at han trenger noe også spurt rett ut om han kunne hatt på seg en spesifikk ting jeg har sett i skapet. Han virker jo å være åpen for din mening, så sjansen for å bli fornærmet er mindre. Greit nok å ha favorittklær om de blir vasket godt jevnlig, men det hadde nå vært hyggelig med variasjon og noe innsats. Har rost mannlige venner når de går med noe annet og kommentert "denne kunne vært fin på deg" når vi går forbi i klesbutikker med etbprosjekt om å få de ut av bare rutete skjorter. Etterhvert har de dukket opp i stadig flere ulikt de har funnet selv og det er så gøy å se hvordan stilen utvikler seg fra "mamma har kjøpt og jeg kjøpte bare det samme selv senere" til deres egen. Anonymkode: e0ce8...81a
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #6 Skrevet 16. mai 2020 Han liker vel skjorta. Kva med å kjøpe fleire skjorte til han? Då kan han veksle mellom dei. Anonymkode: f7c58...7cf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå