AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #1 Skrevet 16. mai 2020 For 15 år siden møtte jeg en fyr noen få ganger som jeg ble helt hekta på. Vi ble ikke noe særlig kjent da og det avsluttet brått, ghosting heter det nå😅 Så han på et utested et par år etterpå hvor vi bare så på hverandre gjennom hele kvelden og ikke snakket med hverandre. Han er godkaren som jeg har tenkt på opp gjennom årene innimellom og googlet litt osv. Vi har skrevet noen uker på sukker.no nå (han først heldigvis) og jeg vet jo godt hvem han er, men han har ikke kjent igjen ansiktet mitt og jeg har ikke fortalt han at vi møttes litt for så lenge siden. Første tanken var at jeg skulle fortelle, men nå prøver jeg å få frem referansepunktene vi hadde når vi skriver om tidligere jobber osv. Han vil at vi skal møtes til uken og nå lurer jeg på om jeg ikke skal si noe først men ta det når vi møtes. Sikkert lettere å gjenkjennes da? VI har veldig mye til felles og snakker lett sammen, og jeg vet fra tidligere at vi passer bra sammen, bortsett fra ghostingen da. 🤔 Møtes og at han fortsatt ikke kjenner meg og så ikke si noen dersom vi begynner å date litt er uaktuelt tilfelle det skulle komme opp etter en del dater og jeg kan ikke holde noe sånt skjult da. Åååh dette gnager sånn! Kanskje best å ta det før vi møtes så det er lettere å avslutte dersom han ikke vil mer da? For jeg vil jo, og han småhinter om at vi hadde passet som kjærester. 🙄 Anonymkode: 8d13c...956
Cinnamondiva Skrevet 16. mai 2020 #2 Skrevet 16. mai 2020 Si til han at han skal slutte å hekte deg og om han faktisk er seriøs så kan han gjøre noe med det. Han skal ikke hinte og forvirre deg, vil han så vil han. Hvis ikke går du videre 3
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #3 Skrevet 16. mai 2020 Vær veldig forsiktig nå, ts. En person man har vært hektet på bør man holde seg unna. Anonymkode: dad40...97e 4
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #4 Skrevet 16. mai 2020 2 minutter siden, Cinnamondiva skrev: Si til han at han skal slutte å hekte deg og om han faktisk er seriøs så kan han gjøre noe med det. Han skal ikke hinte og forvirre deg, vil han så vil han. Hvis ikke går du videre Han kontaktet meg aldri etter ghostingen, kun jeg som ble opphengt i han. Muligens fordi det er eneste gangen jeg har blitt dumpa... Det skinner gjennom hele han at han er en seriøs type nå så der er jeg ikke i tvil. Anonymkode: 8d13c...956
Cinnamondiva Skrevet 16. mai 2020 #5 Skrevet 16. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han kontaktet meg aldri etter ghostingen, kun jeg som ble opphengt i han. Muligens fordi det er eneste gangen jeg har blitt dumpa... Det skinner gjennom hele han at han er en seriøs type nå så der er jeg ikke i tvil. Anonymkode: 8d13c...956 Ok. Jeg synes ihvertfall at det er stygt å ghoste og aldri kontakte igjen. Tror han bare leker med dine følelser
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #6 Skrevet 16. mai 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vær veldig forsiktig nå, ts. En person man har vært hektet på bør man holde seg unna. Anonymkode: dad40...97e Er derfor jeg rådfører meg litt her. Men jeg kjenner på at nå kan jeg faktisk få en avslutning på den riktige måten og at det ikke blir ghosting. Er ikke stressa i det hele tatt på kontakten vår og sjekker ikke sukker.no titt og ofte for å se om han har svart. Er helt laidback og det er deilig! Anonymkode: 8d13c...956
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #7 Skrevet 16. mai 2020 1 minutt siden, Cinnamondiva skrev: Ok. Jeg synes ihvertfall at det er stygt å ghoste og aldri kontakte igjen. Tror han bare leker med dine følelser Enig i at ghosting er stygt men det som skjedde det skjedde. Har tenkt på om han kanskje vet hvem jeg er likevel men det virker absolutt ikke slik. Anonymkode: 8d13c...956
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2020 #8 Skrevet 22. mai 2020 Jeg droppet å møte han her, og da han lurte på hvor jeg ikke ville så fortalte jeg hvorfor. Han husket meg med en gang da og unnskyldte seg her i fra og til månen og tilbake. Ville gjerne møte meg og bedre inntrykket sitt men jeg orket ikke når det føltes som alt begynte med drama. 🙄 Føler at jeg har fått avslutningen jeg trengte og er ferdig med han. Anonymkode: 8d13c...956 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå