Gå til innhold

Er det VIRKELIG mulig??


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest en gjest

Har hørt om dette før, men det er vel mer uvanlig at fosteret har vært så stort som to kilo.

Bisart er det likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madeline
Har hørt om dette før, men det er vel mer uvanlig at fosteret har vært så stort som to kilo.

Bisart er det likevel.

Jeg har også hørt om lignende funn før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian1

Gutten hadde gått med det 2 kilo gamle fosteret i 16 år!!

Jeg sier som Carew: Det blir sånn om det blir, og blir det sånn, så blir det sånn, og det er alltid en grunn til at det blir sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StineLise
Jaja nå er det tid for agurknytt.... Tro for all del alt som står i avisene :hoho::hoho::hoho:
'

Jeg tror du blander sammen agurknytt med aprilsnarr. Agurknytt er nyheter med snodig innhold, men fortsatt sannhet. Det er ingen åpenbar grunn til at avisen lyver om dette her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette fenomenet finnes uten tvil. Så en dokumentar på Discovery om en operasjon hos en liten gutt der de opererte ut en ganske stor tvilling (somm ikke var levedyktig, selvfølgleig, manglet en rekke vitale organer. Den kunne tilogmed bevege på den ene armen, hadde fjes og alt mulig. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan var det da når han ble født og sikkert veide ca 3,5 kilo. Hvor var den 2 kg tunge babyen da? Snodig at den ikke ble oppdaga da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvordan var det da når han ble født og sikkert veide ca 3' date='5 kilo. Hvor var den 2 kg tunge babyen da? Snodig at den ikke ble oppdaga da.[/quote']

Den vokser i takt med barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Milah
Så et dødt foster inne i en guttekropp vokser? Joda..

Det er mye mellom himmel og jord..

Synes det er litt ekkelt, er nok ganske traumatisk for gutten. Jeg hadde i hvertfall syntes det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så et dødt foster inne i en guttekropp vokser? Joda..

Det er jo som en slags siamesisk tvilling som aldri vokste opp, men som ble innlemmet i den andres kropp..

"Tvilling" er uansett et ganske kjent begrep mht lommer fylt av hud, tenner og hår , som en del mennesker kan ha uten å vite om det.

Dette er ikke noe dødt foster. Det er en slagt abnorm mellomting mellom siamesik tvilling, "tvilling" og ekstra lemmer. Som sagt; jeg har selv sett en medisinsk dokumentar om fenomenet. Det er mye rart her i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så et dødt foster inne i en guttekropp vokser? Joda..

Jepp. Det gjør det. Selvet vevet er jo ikke dødt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur jeg har sett den samme dokumentaren som Melk. Helt sykt!

Minner meg LITT om noe annet jeg leste for noen år siden.. Men da var det en kvinne som visstnok hadde "glemt" å føde (etter noen år hadde hun glemt hele babyen), og ungen blei forkalket eller noe inni magen til moren. husker ikke helt, men trur de fant det ut da hun døde. er DET virkelig mulig??! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...