AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #1 Skrevet 16. mai 2020 Har hunden din hatt kreft? Hvilken type og hvilken behandling fikk den? Hvordan gikk det? Etter at vi opplevde dette tett på er jeg blitt veldig interessert i dette. Min hund hadde kreft i milten. Vi oppdaget det ikke før hun ble veldig dårlig. Sto bare og peste, skalv og var veldig nedstemt. Vi kom inn til veterinæren kjapt og det ble oppdaget en svulst på størrelse med en handball i buken. Den hadde sprukket og det var mye blod. Heldigvis kunne veterinæren operere med en gang! Det redda nok livet hennes. De første to dagene etter operasjonen led jeg med henne. Hun var ikke seg selv. Men så kom hun seg gradvis. Etter fire uker med helt ro kunne vi begynne opptrening igjen. Nå et halvt år senere er hun frisk og rask! Og jeg håper at hun har hatt sitt av sykdom nå ❤ Anonymkode: 64b9c...d1e
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2020 #2 Skrevet 16. mai 2020 Ååå vovsen❤️ det er i sånne stunder man virkelig skulle ønske hunder prata norsk... Moren min sin hund har hatt bryskreft og har en godartet svulst i munnen som alltid vokser tilbake når de skjærer den bort. Tispa er hele 13 år nå, og hu har søren meg overlevd mye. Keisersnitt måtte hun ta etter en idiot slapp sin hannhund løs (så hun har født 4 valper). Ble mishandlet av en dyrlege, I MENS et TV-team filmet det. Moren min visste ikke at den behandlingen nå regnes som mishandling, og flere andre dyrleger så heldigvis reportasjen og meldte til mattilsynet. Og jeg beundrer virkelig min mor som tar seg sånn av hunden, har god forsikring på henne sånn at operasjoner ikke er noe problem. Den stakkars hunden har vært under narkose en god del, og når hun kommer hjem så er hun ikke seg selv. Men det tar ikke mange dager før hun er den gode jenta vår igjen, som alltid er glad for å se oss, som vokter i stuevinduet og gneldrer når folk og dyr går forbi, og sier "harrrrrrrr" når hun vil ha kos❤️ Min svigerinne måtte dessverre avlive sin hund som hadde flere store svulster i magen, det var ikke til å redde.... Han hadde et langt og godt liv❤️ Anonymkode: 71578...fd1 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2020 #3 Skrevet 21. mai 2020 Min gamle hund fikk aggressiv kreft i kjeven. Begynte kjenne at det luktet råttent fra munnen hans og mistenkte tannproblemer. Dyrlegen fjernet noen veldig betente tenner og sa at han fant noe mistenkelig i kjeven både over og under. Han mente hunden kunne leve med det noen måneder til, men etter to uker måtte jeg få en annen veterinær hjem til oss for avlivning. Han var hele verdenen min så det var et utrolig tungt valg, men han hadde så mye smerter at det var dyremishandling å la ham leve. Kreften spiste alle musklene i ansiktet og oppover i hodet hans, han klarte ikke engang få i seg suppe og noen ganger, helt utav det blå, kunne han sette igang med noen helt forferdelige smertehyl. Selv med «elefantdoser» av smertestillende og betennelsesdempende. Eneste gangene han var «seg selv» var da vi var ute å gikk tur. Så siste uka gikk vi tur i skogen nesten konstant. Han ble 12 år, og jeg trøster meg med at han hadde et fint liv frem til han fikk kreft. Anonymkode: 148a7...c4b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå