strynejenta Skrevet 18. mai 2020 #41 Skrevet 18. mai 2020 På 16.5.2020 den 10.48, warpen skrev: Ehh nei ikke det samme det å like BDSM er en preferanse man velger ikke om man er Homofil eller ikke så den sammenligningen er latterlig. Man velger ikke kinkene sine heller da 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #42 Skrevet 18. mai 2020 2 timer siden, strynejenta skrev: Man velger ikke kinkene sine heller da Seksuell legning er ikke det samme som kinker Anonymkode: 6e731...689 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #43 Skrevet 18. mai 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke noen identitetet på å være "frigjort". Jeg bare liker det jeg liker, som er bdsm. Trekant og sexklubb er jeg uinteressert i. Vanilje er også en smak. Passer godt til andre smaker óg. Jeg bare skjønner ikke hvorfor noen må gjøre narrr av krokan for å framheve vanilje- eller motsatt . Anonymkode: d50f1...62e Helt ærlig noen av de mest fordomsfulle menneskene finner du i disse miljøene og det som er frusterende er at de hevder de blir behandlet som dritt. Anonymkode: 6e731...689 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #44 Skrevet 18. mai 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Bind foran øynene er motegreie. Å bruke uttrykk fra livsstils-bdsm er ikke mote. Jeg har ikke fortalt noen jeg ikke selv har data at jeg liker bdsm. Unntaket er noen venner eller kjente som har vært innom miljøet selv. Jeg kjenner f.eks ei anna jente som også er dominant i sitt forhold. Greia er vel at dette er mer enn sex for meg. Før var bdsm i mine øyne slik du nevner det. Egentlig varianter av sex. Mens nå ser jeg mer på det som å handle om mitt indre. Det de lo av, at det ved en feil hadde stått 'din slave' i en giftering, det framstår for meg som - i mangel av et bedre ord - veldig romantisk. Noe som er helt riktig. Den eneste måten jeg kunne ha gifta meg med kjæresten min på var ved å tydeliggjøre rollene våre. Minimum ved noe så subtilt som å skrive det i en ring hva han er for meg. Anonymkode: d50f1...62e Du virker veldig nærtagende og selvhøytidelig. Du må vel se at det er litt humoristisk når det ikke var meningen at det skulle stå det på ringen og det får en helt annen betydning enn det var tiltenkt? Det har jo ikke noe med fordommer mot BDSM eller den livsstilen generelt. Når det er sagt kunne de færreste ha levd et samliv som master/slave, og det er ikke noe den vanlige mannen i gata tenker på som et alternativ engang. De assosierer ikke det på samme måte som det du gjør. Den aksepten du ønsker fra familie og venner får du ikke med mindre du forklarer hvordan denne levemåten er for deg, og da inviterer du dem til noe ganske privat, men noen liker jo den type åpenhet. Anonymkode: 6f5ab...d10 4
RoH Skrevet 18. mai 2020 #46 Skrevet 18. mai 2020 På 16.5.2020 den 9.59, AnonymBruker skrev: Jeg har i alle år sysla med elementer av BDSM i forholdene mine. Nå har jeg et års tid hatt et forhold til en mann der jeg er dom og han sub, og vi er opptatt av femdom. Vi ønsker begge å fordype forholdet mer i retning av at han er/blir slaven min, om enn ikke helt tpe. Jeg merker at det plager meg at noen, tom familie, kan være så generelt nedsettende overfor BDSM. Hørte en vits her om dagen som berørte BDSM, som var morsomt bare hvis man ikke kan tenke seg å kalle kjæresten slave. Det er litt nytt for meg å gå så inn i BDSM og jeg synes det er sårende at folk er så fleipete om noe som er viktig for meg. Jeg har ikke noe behov for å "komme ut" som BDSM'er da den delen av samlivet er privat. Men jeg skulle ønske folk slutta å lage vitser om det. Vi er helt vanlig folk som deler kattevideoer på nett og spiser torsk til middag, og når jeg skal ha sex med kjæresten min så liker han å bli bundet og slått framfor å ta meg ømt. Jeg håper vitsene blir borte. Anonymkode: d50f1...62e Er det ikke en fetisjisme å bli hengt ut offentlig også, enda oppsøke det.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #47 Skrevet 19. mai 2020 Å ha fordommer mot noe og å si en vits om noe, er ikke det samme. Virker ikke som om vitsen du hørte var sarkastisk, med tanke på at du skriver at den egentlig var morsom. Jeg har ikke noe imot BDSM, og har generelt lite fordommer mot andre mennesker, men er en veldig «tullete» person og kan spøke om det meste (også om meg selv), men aldri på andres bekosting eller om noe jeg tror kan såre andre. Med tanke på at de ikke vet at du driver med dette, lurer jeg på hvorfor du tar det så personlig? Anonymkode: db2a3...0e1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #48 Skrevet 19. mai 2020 Sære greier. Det beste er jo at folk får slippe å ha innsyn i hva andre driver med. Anonymkode: c5b41...8a9
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2020 #49 Skrevet 19. mai 2020 Hva handlet vitsen om? Hvorfor er den bare morsom når man ikke driver med dette selv? Hvorfor mener du man har fordommer mot noe fordi man tuller om det ? Anonymkode: db2a3...0e1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå